Аз и не искам, Мейсън.

148 11 0
                                    

Макс най-после ме пусна на земята. Вече бяхме навън, пред колата му. Той отвори вратата, а аз се наместих на седалката до него. Той беше на шофьорското място.

-Къде отиваме, Макс?

-Ще видиш!-отговори ми, без да сваля усмивката от лицето си.

Когато колата беше спряла се огледах. Къщата на Макс! Не беше голяма, но не беше и малка. Слязохме и той отново ме грабна. Отвори вратата на къщата и ме остави да седна на някаква маса.

-Няма да ми избягаш, Стар -каза ми Макс с широка усмивка, притискайки ме към себе си.

-Аз и не искам, Мейсън.-отговорих му игриво.

Започна да целува врата ми. Оставяше мокри целувки по цялото ми тяло. Всички момчета, с които съм спала биха потвърдили, че отдолу се подмокрям бързо. Сега също беше така.

-Мери, нямам нищо против да го направим тук, но мисля че ще по-добре да идем в стаята ми.

Аз не казах нищо, защото Макс вече ме носеше по стълбите. Съблече роклята ми. Останах само по бельо.

-Охо някой вече е готов. –засмя се Макс.- Значи слуховете са верни, Мери Стар се възбужда много бързо.

-По дяволите, Макс, просто млъкни и действай. –вече не издържах и започнах да се дразня.

Макс най-накрая млъкна и съблече тениската си, а след това и дънките си. Беше върху мен, целувайки ме навсякъде, а ръката му беше на клитора ми, като бавно го масажираше. Бях по-мокра от всякога и май и Макс го забеляза, защото вече беше извадил малкия Макси. :D

Вкара го в мен и аз изстенах. Постоя малко така, за да свикна с големината, и няма да крия че наистина му беше голям. След това започна да го изважда, и вкарва отново и отново. Постепенно забърза темпото.

 Бях на ръба.

-М-макс- изстенах.-С-свър...-не можех да довърша.

-Знам, скъпа. – в този момент и двамата бяхме на върха на удоволствието.

Макс задъхано легна до мен. Беше 4:00 сутринта. Заспахме гушнати. ♥


Because I love youWhere stories live. Discover now