Гледна точка Макс
Събудих се и вече час гледах рошавото, но и сладко момиче до мен. Това е най-хубавата ми сутрин от месец! Няма да позволя на Мери да си тръгне повече! Няма да позволя на онзи нещастник да я докосне отново! Гушнах я. Тя е толкова мъничка в прегръдките ми. Чудя се, защо света да е голям като мога да го обгърна с ръцете си. Я, някой се разшава.
-Добро утро, любов моя! –целунах я по челото.
-Махай се!
-Какво? Мери? Какво става?
-Изчезвай Джош! Махай се!-започна да плаче.-Остави ме поне една сутрин, поне един ден! Моля те!
-Мери! Това съм аз! Макс!-гушнах я по-силно.-Всичко е наред, принцесо! Успокой се!
-М-макс! Къде съм? Къде е той?! Макс! Той ще се върне!
-Мери, спокойно! Ти си вкъщи! В Ню Йорк! Спокойно. А той само да има наглостта да дойде.. ще му се стори тесен света!-отново я целунах по челото и погледнах към нея. Видях страха в очите й.
-Макс! Обичам те!
-И аз те обичам, принцесо!
* **
Седях на дивана в хола и чаках Мери. Трябваше да я закарам до тях.. все пак майка й още не я видяла! Аманда ще си умре от радост като я види!
-Макс, мога да ида сама! Знам къде живея!-каза ми Мери, слизайки по стълбите.
-Не ме интересува! От днес нататък няма да се отделя от теб!
-Дори и в тоалетната?-повдигна вежди.
-Дори и в тоалетната! Не мога да си позволя да те загубя отново, разбираш ли?!-поставих ръцете си на раменете й и я гледах сериозно.-А сега се качваш в колата ми!-наредих й.
-Макс.. започваш малко да ме плашиш!
-Да те плаша? Защото не искам да ти се случи нищо лошо?! Ами радвам се тогава.
***
-Здравей, Макс! –поздрави ме Аманда.- Какво има? Новини от Мери?
-Ами всъщност.. нещо повече! – дръпнах ръката на Мери, която се беше до мен, но не се виждаше.
-Боже мой! Мери! Но как?!
-Мамо! –Мери се хвърли в обятията на майка си.
YOU ARE READING
Because I love you
Teen Fiction-Защо, Макс? Трябваше просто да.. -Защото, Мери, никога не се отказваш от нещо, за което мислиш всеки ден!! ♥♥♥