3.časť

216 4 0
                                    

Harry

Ked som vyzdvihol Ari u nej doma, tak som napísal Taylorovi smsku a on mi v nej následne poslal adresu toho klubu kde sme mali ísť. Zdalo sa mi to byť po ceste, ale vôbec som to nevedel nájsť. Išli sme už dosť dlho, ale stále som ten klub nevidel.

"Vieš vôbec kam ideš?" Opýtala sa ma Ari s ľahkým smiechom. Určite si na mne všimla ten pohľad, že som bol úplne zmätený. Zaťal som zuby, volant som silno stlačil s rukami a pokrútil som hlavou.

"Prisahám, že som si myslel, že to miesto je bližšie. Ja vôbec sakra neviem, kde idem." Vzdychol som.

"Ideš úplne zle." Ari si vzala do rúk môj telefón, ktorý som mal položený medzi nohami a prečítala si správu, ktorú som dostal od Taylora. "Musíš sa otočiť, inak pôjdeme dalších 20 míl ešte naspäť!" Zastonala. Autom som zišiel na kraj cesty a ked nešlo žiadne auto, tak som sa otočil a opäť zišiel na kraj a zastavil.

"Fajn, ked si taká múdra, tak si presadni a môžeš ísť šoférovať." Rozčúlil som sa. "Len mi prosím povedz, že vieš riadiť."

"Jasné že viem." Povedala sakrasticky. "Som v tom profesionál." Zaškerila sa na mňa, čo ma ešte viac rozčúlilo.

"No fajn, tak mi to predved." Venoval som jej drzý úsmev. Ona to zobrala naozaj vážne, pretože vystúpila a ja som urobil to isté. Obaja sme prebehli okolo auta a obsadili miesto toho druhého. Sadla si za volant, zapla si pás a rukami schmatla volant. Mala na tvári úplne vážny výraz, čo ma neskutočne rozosmialo a ja som si neodpustil aby som sa nezasmial, bola neskutočne zlatá.

^^^^^^^^

Ari mala položené ruky tesne vedľa jej tela, ked sme vošli dnu do klubu. Díval som sa na farebné reflektory, ktoré svietili všade naokolo, všimol som si stovky mladých, ktorí už boli dosť opití a bláznivo tancovali, alebo len takých čo sa rozprávali s ostatnými.

"Je tu toľko ľudí." Ari prekričala hlasnú hudbu, aby som ju počul jasnejšie.

"No samozrejme, je to klub." Zasmial som sa a pozrel som sa na Ari. Začervenala sa v rozpakoch a zahryzla si do pery.

"Hej, tam sú Taylor a Jerry." Ukázal som k baru, kde sedeli a o niečom sa rozprávali. Mali pred nimi položené poháriky s alkoholom. Išiel som k nim a Ari išla za mnou.

"Pozrite kto sa tu nakoniec ukázal, niekto sa stratil?" Jerry sa uškrnul a začali sa nám obaja smiať.

"Samozrejme že nie." Ari sa zasmiala. Pozrel som sa na ňu a zdvihol som obočie.

"Nič nehovor," zamrmlal som, aby to počula len ona.

"Nechcel sa stratiť." Uškrnula sa a pozrela sa na mňa. Obrátil som oči na Jerryho a Taylora. "Dokonca som mu pomohla, aby sme sa sem dostali." Dodala s úškrnom na tvári. "To je v poriadku, netreba sa hanbiť." Pohladila ma po ramene a potom si sadla na barovú stoličku vedľa Jerryho.

"Daj mi jeden z tých," ukázal som zlostne. Podal mi pohárik a ja som naklonil dozadu hlavu a úžíval som si pocit silného alkoholu, ktorý si razil dole cestu mojím krkom. Zavrel som pevne oči, potom som ich otvoril a pevne som vydýchol. Pohár som buchol o stôl, akoby som ho chcel rozbiť. Pokynul som Jerryho do ruky, aby mi podal ešte jeden a on to urobil. Pohárik som držal pri Ari, a ked to zbadala, tak som uvidel výraz znechutenie v jej očiach.

"Och nie... ja nepijem." Pokrútila hlavou.

"No tak Ari, upokoj sa. Je to le jeden pohárarik." Trval som na svojom a držal pohárik stále pred ňou.

Just give me a reason (po slovensky)Where stories live. Discover now