Ari
Sedela som na posteli ráno a hrala som sa s dlhými šnúrkami na mojej kapucni. Moje závesy boli odhrnuté, a nakoniec som si uvedomila, že sa pozerám do okna vedľa.. nejaký ten čas. Harry už nebol u Anne, pretože išiel späť do domu jeho otca, minulý týždeň. Takto nejako sa skončili náhodné rozhovory medzi nami, cez naše balkóny a tiež rýchle pohľady, ked sme si navzájom pozeraili do okna a prepašovanie.. Nie som si istá, kedy sa vráti k Anne, ale dúfam že čoskoro. Neľutujem ani jedinú vec, ktorú som povedala pred niekoľkými týždňami na Harryho, ked sme boli v mojej izbe aj s Monikou. Myslela som na väčšinu z nich. Jediná časť, ktorú ľutujem bolo to, ked som povedala že ho nikdy nechcem vidieť viac, alebo s ním hovoriť. V tej chvíli som cítila, že to bude správne, ale potom ako sme spolu hovorili včera večer, tak som si uvedomila, ako veľmi som sa mýlila. Počula som ako mi môj telefón zavibroval na nočnom stolíku. Otočila som hlavu a zovrela som telefón v ruke. Odomkla som ho a všimla som si správu od Mii. Mia: mohli by sme ísť von dnes? :) Čo si myslíš o večierku tanca? Pokrútila som hlavou. Toto dievča vždy chce ísť von a baviť sa, to je to čo sa mi na nej páči, aspoň s ňou nie je nuda. Vie ako si udržať priateľov a ona nikoho nesúdi bez najmenších detailov. Ari: som za to. Odpísala som jej späť. Zoskočila som z postele a prešla som k mojej skrini. Cítila som ako mi vietor fúkal na moje nohé nohy a okamžite som sa zachvela. Obliekla som si mikinu, ktorá bola oveľa väčšia než v skutočnosti nosím, požičal mi ju ešte Ryan, potom som si dala čierne legíny a moje vysoké conversi. Neurobila som nič moc s mojími vlasmi, len som ich prečesala a zaviazala do vysokého drdolu. Potom som si dala jemný make-up a za 15 minút som aj bola hotová. Nie je to zlé. Počula som ako niekto trúbi z dola, takže som okamžite vedela že je to Mia. Utekala som dole po schodoch a zastavila som sa ešte v kuchyni, predtým ako som odišla. "Idem s Miou." Povedala som otcovi.
"Kam?" Opýtal sa pričom zvieral v ruke jeho mobil a chytal sa čoskoro niekomu zavolať.
"Von." Povedala som, schmatla som kľúčku a vyšla som von z dverí. Mia stiahla dole okno na jej aute a zakývala mi.
Zakývala som jej tiež a prebehla som okolo auta, a potom som si sadla na miesto spolujazdca.
"Nezľakni sa." Zašepkal mi niekto do ucha. Bol to mužský hlas. Okamžite som sa otočila uvidela som Ryana, ako sa uškŕňal. Úplne som z neho zostala zaskočená, ale preskočila som dozadu na sedadlo vedľa neho. Položil si ruky na obe strany mojej tváre a pritiahol si ma do dlhého bozku.
"Som tak rada, že sem príde Troy, inak by som sa cítila ako tretie koleso na voze." Komentovala nás Mia. Rýchlo som sa odtiahla od Ryana a trochu som sa začervenala. Vážne som sa cítila trápne.
"Skoro som premárnil príležitosť byť s tebou babe." Zašepkal Ryan, dosť nahlas aby to počula aj Mia.
"Hej!" Vykríkla zlostne a pozerala sa na nás, cez spätné zrkadlo. Jednoducho sme ju radšej obaja igrnovali.
O asi desať minút neskôr sme sa zastavili pred veľkým domom. Bol vážne pekný. Náhle sa dvere na aute otvorili a dnu vošiel Troy, bol to frajer Mii. Skočil na predné sedadlo, pozdravil sa nám a potom venoval pozornosť Mii. Akonáhle Mia našla parkovacie miesto, tak sme vysstúpili von z auta a išli sme do radu, kde sa vchádzalo na diskotéku. Cítila som ako si jeho ruka preplietla prsty s tou mojou a ja som sa slabo usmiala. Ryan si ma otočil k sebe a pobozkal ma na čelo, potom sme sa už dostali na rad, takže zaplatil vstup a my sme išli dnu.
Harry
"Pod so mnou! Som osamelý! Harry.." Troy ma prosil. Bola u nás nejaká diskotéka a k tomu kolotoče a on sa mi sťažoval že tam nemá s kým ísť a nebude tam mať spoločnosť. Zastonal som.
"Ale prečo by som mal ísť? Ved určite tam nepôjdeš sám. Nehovor mi že si nikoho okrem mňa nenašiel."
"Ja so myslel práve na teba v tejto chvíli." Odpovedal mi.
"Fajn." Vzdychol som. "A kde by sme sa mali vlastne stretnúť?" Opýtal som sa a telefón som si pridržal medzi uchom a ramenom, ako som si obúval topánky.
"Ja som vedel, že tam so mnou pôjdeš!" Povedal vytešene. "A kedže som to vedel, ja už som na mieste."
"To nemyslíš vážne?" Zakričal som.
"Ale áno. Stretneme sa v rade, alebo vo vnútri." Povedal a zložil mi. Vytiahol som si zo skrine čierno tričko a schmatol som kľúče od auta. Išiel som dole po schodoch a povedal som otcovi, že idem von s Troyom, aj ked som si nebol istý, či je doma alebo v práci. Jeho žena a moji dvaja nevlastní súrodenci Tom a Paula boli teraz na dovolenke. Zamkol som dvere a vyrazil som na tú diskétku.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
"Dalšie kolo!" Vykríkol Troy. Pozrel som sa na jeho vysmiatý výraz.
"Mal si už tri kolá a teraz chceš dalšie?" Opýtal som sa ho.
"Sme na diskotéke chlape! Čo si čakal, že sa tu budeme po sebe pozerať alebo čo?" Zasmial sa na mne.
"Nie, nie." Zamrmal som.
"Ja sa ti neskutočne čudujem, že si ešte nezačal piť aj ty." Len som sa zasmial a pozrel sa do zeme. "Harry, tam je Ari." Povedal Troy a štuchol ma do ruky. Moja hlava okamžite vyletela hore a pozrel som sa smerom, kde mi to ukazoval Troy. Ari sedela medzi Miou a Ryanom na jednej z lavičiek pri zmrzlinovom stánku. Troy išiel k nim a ja som ho nasledoval. Nie že by som bol prekvapený z toho, že sú Ryan a Ari spolu, ale ona sa mi zdala byť trochu divná. Nenávidím deň, ked Ryan stretol Ari! Už po druhý krát v živote mi prebral dievča, a to mu nikdy neodpustím. Troy sa začal rozprávať s Ryanom.
"Hej, všetci." Usmial sa Troy. Akonáhle to povedal pohľadi všetkých troch padli priamo na nás dvoch.
"Troy, kde si b-" Začala Mia.
"Pozrite sa koho som našiel!" Troy prerušil Miu a ukázal na mňa. Všetci sa pozreli na mňa a moje oči sa okamžite stretli s Arianými. Trocha sa na mňa usmiala. Ale bolo to skôr trápne než priateľské.
"Hmm, čo tu robí?" Opýtala sa Mia a skrčila si obočie spolu. Dobre nebudem na ňu hrubý. Zatiaľ nie.
"Stretol som ho tu." Klamal. Mia pretočila po jeho slovách očami. Zrejme tu má so mnou niekto problém. Ryan sa odrazu postavil a chytil Ari za ruku. Na chvíľku sa na mňa pozrel a venoval mi dosť napätý pohľad, ktorý som ja šikovne ignoroval.
"Ari a ja sa chystáme na Ruské koleso a možno vyskúšame aj iné atrakcie. Zavoláme vám, ak by sme sa nenašli." Povedal Ryan, Mii a Troyovi a potom odišiel a ťahal so sebou Ari, ktorá po celý čas zízala na mňa, zatiaľ čo šla za ním. Nakoniec so mnou prerušila očný kontakt a zmizla s ním.
"Takže, si tu aby si rozdelil Ryana a Arianu, alebo si chceš vytvárať len ešte väčšiu drámu Styles?" Spýtala sa ma Mia s prekríženými rukami na hrudi. Neviem čo do pekla má so mnou za problém tá baba.
"Mia..." Troy sa ju snažil zastaviť.
"Čokoľvek," prerušil som ho a dal preč jeho ruku z jej ramena, ako sa ju snažil zastaviť. "Nechcem to počuť."
YOU ARE READING
Just give me a reason (po slovensky)
FanfictionJust give me a reason je fanfiction o Harrym Stylesovi a krásnej Ariane, ktorí sa snažia navzájom zviesť. Obaja hrajú veľmi nebezpečnú hru, ktorú môže vyhrať iba jeden z nich :)