Harry
Vrazil som do dverí a zabuchol ich za sebou. Bežal som hore po schodoch do mojej izby, kým na mňa neskríkla mama.
"Harry!" Moja mama kričala na mňa dosť naštvane. Ignoroval som ju a dalej som dupotom išiel do mojej izby a zabuchol som za sebou dvere. Počul som ako moja mama išla po schodoch za mnou. "Harry čo máš za problém?" Spýtala sa a ruky si prekrížila na prsiach. Odignoroval som jej otázku, ľahol som si na moju posteľ a rukami som si zakryl tvár.
"Harry, odpovedz mi," naliehala prísne.
"To nič nie je mami! Nechaj ma len na pokoji, dobre?" Odsekol som. Zostala ticho a ja som mohol povedať, že bola pravdepodobne šokovaná z môjho náhleho výbuchu. Počul som ako nahlas povzdychla a následne som počul zvuk zatvárajúcich sa dverí. Zaťal som zuby a poriadne som ich k sebe zatínal. Pretrel som si tvár a posadil som sa, zložil som si ruky do lona zhlboka som vydychoval. Pozeral som sa pred seba a na stolíku som zazrel biely linajkový kus papiera s textom, ktorý som začal písať včera. Zahryzol som si do pery a premýšľal som, až nakoniec som si sadol na stoličku s ceruzkou v ľavej ruke.
Ari
"Si si istá, že si v poriadku?" Spýtala sa ma Mia. Uložila som si knihy do mojej skrinky a vzdychla som si predtým ako som sa otočila jej smerom. Nechcela som jej robiť starosti, tak som radšej predstierala že mi je fajn.
"Hovorila som ti, že som v poriadku. Neboj sa o mňa." Zasmiala som sa trochu na silu. Otvorila som si malé zrkadlo, ktoré som vždy nosila pri sebe a overila som si ako vyzerám. Už dva dni som si na seba dávala make-up aby som zakryla ako v skutočosti vyzerám. Vlastne aspoň som vyzerala trochu normálne. Ale nestarala som sa o to čo si chlapci myslia o mne, pretože som mala stále plnú hlavu hry s Harrym, ktorá začala pred dvoma týždňami.
"Len ma to zaujímalo," povedala s malým úsmevom. "Hej, mala by si prísť dnes večer. Moji rodičia sa chystajú preč a premýšľala som o tom, že by som pozvala niekoľko priateľov, pozreli by sme si film. Máš záujem?"
Povzdychla som si a prehrabala som si vlasy predtým ako som opäť prehovorila. "Je nemám náladu, prepáč."
Ospravedlnila som sa jej, videla som že predtým mala nádej v očiach, že s tým budem súhlasiť. Pohli sme sa dalej chodbou a obe sme ticho išli. Ja som naozaj dnes nemala náladu na nič. Moja nálada bola dosť nízko a ja som nemala v úmysle robiť niečo ako pozerať film doma, alebo niečo také. Mia sa zastavila a postavila sa predo mňa.
"Tak, niečo sa s tebou deje. Môžeš mi to povedať," podotkla a skrížila si ruka pričom si dala váhu na jednu nohu.
"Hovorila som ti Mia, že mi nič nie je-"
"Áno, ano. Ari to sú len keci," zdvihal ruky na znak že ešte bude pokračovať. "Má s tým niečo Harry?" Bingo
"Ja som to vedela!" Vykríkla a ukázala na mňa. "Prišla som na to! Teraz len stačí povedať čo sa stalo." Pozrela som sa na ňu a okamžite som pokrútila hlavou.
"Ja nemám náladu o tom hovoriť práve teraz," vyhlásila som a otočila som sa na odchod.
"Dobre, prestanem sa na to pýtať." Povedala a pobežala za mnou. V duchu som dakovala Bohu za toto skvelé rozhodnutie.
"Sľúbiš mi niečo?" Opýtala som sa jej. Usmiala sa a prikývla.
"Sľubujem čo len chceš."
"Nebudeš sa zo mňa snažiť vytiahnúť nič o Harrym a nebudeš ani spomínať jeho meno, dobre?" Zvážnela som.
"Ježiši, Ari. Nemôžeš toto všetko robiť," povzdychla si a na konci sa trošku rozosmiala. "Dobre, sľubujem."
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Nakoniec ma ale predsa len Mia prehovorila aby som išla s nimi, aj ked sa mi vôbec nechcelo tam byť.
"Myslím že by sme si mali pozrieť Hostiteľa, čo na to hovoríš Ari?" Opýtala sa ma Mia a otočila sa smerom ku mne.
"Znie to skvelo." Usmiala som sa na ňu. Vlastne som aj chcela vidieť Hostiteľa. Zakaždým ked som videla trailer v televízii, tak som to mala chuť vidieť viac a viac. A môžem povedať, že Max Irons je pravdepodobne najkraší chlap, akého som kedy videla. To je další dôvod prečo si to chcem pozrieť. Mia tiež pozvala je tri kamarátky Nataly čiernovlásku, Demi ktorá mala špinavé blond vlasy a Selenu, ktorá mala opálenú pokožku a tmavohnedé vlasy. Bola skvelá a dosť sme sa podobali no a aby som bola úprimná ja som sa zamilovala do jej osobnosti. Potom sme všetci išli do kina. Usadili sme sa vedľa seba. Takto: Nataly, Demi, Selena, ja a Mia. Každá z nás mala v rukách popcorn okrem mňa, pretože ja som nemala náladu jesť. Najprv začali púšťať upútavky k ostatným filmom.
"Hej, si si istá že nechceš?" Zašepkala mi Selena do ucha. Držala v rukách veľký záčok popcornu.
"Nie dakujem." Zavrtela som hlavou.
"Ale no tak. Nemôžem sa tu celý čas sama napchávať." Zasmiala sa. "No tak, vezmi si aspoň niečo." Trvala na tom.
"Ked na tom tak trváš," zašepkala som jej a pokrčila ramenami. Vzala som si za malú hŕstku popcornu a nachala ju naraz do úst. Utrela som si mastné ruky do nohavíc a začala som sledovať film.
Film sa chýlil ku koncu a ja som chcela aby ešte pokračoval. Ale rozhodne to bol z daleka môj najobľúbenejší film.
Bol plný akcií, drámy a romatiky, a tak ako som aj očakávala Jared Howe (Max Irons) je krásny a dokonale sa hodí k tomuto filmu. On je určite anjel z hora. Zrazu sa miestnosť naplnila hlasmi nejakej piesne. Všetky sme sa postavili z našich miest a opustili sme kino. Čakali sme na seba vonku, a potom som zostala už len Selena a ja pretože jej mama ju mala prísť vyzdvinúť a rozhodla že s ňou počkám. Vymenili sme si naše telefónne čísla, takže som si bola istá, že sa ešte niekedy spolu streneme.
"Dobre, moja mama povedala že je už tu." Povedala Selena. Rozhliadla sa po aute, ktoré už bolo dosť blízko nás.
Navzájom sme sa obe objali. Netušila som čo iné robiť, ale bol to dobrý pocit. Počula som ako sa na tom aj Selena zasmiala a potom som sa od nej odtiahla a zastričla si pramienok vlasov za ucho.
"Hm, dakujem.. za dnešok," koktala som a trošku som sa zasmiala.
"Za čo?" Opýtala sa ma. Och, ona si zrejme myslí že som chorá na hlavu
"Dnes som mala trošku zlú náladu a ty si mi ju vyzdvihla hore. Takže vdaka za to." Usmiala sa a prikývla.
"Žiadny problém. Dobrú noc." Ruky si strčila do vreciek, ktoré mala na nohaviciach a nasadla do auta. Otočila som s a pomaly som kopala malý kamienok, popritom ako som sa blížila naspäť ku kinu, kde bola Mia.
"Čo to bolo?" Uškrnula sa na mne. Postavila som sa bližšie k nej a pokrčila som ramenami.
"Kde sú Demi a Nataly?" Opýtala som sa.
"Ked sme sa začali rozprávať o našich frajeroch tak sa vyhorili na niečo ako "rodinná núdza" a potom odišli." Prikývla som a potom som sa pohla dopredu, ale Mia ešte stála stále na mieste. "To nie sú Derek a Mike?" Opýtala sa ma. Pozrela som sa priamo pred seba zbadala som dvoch Harryho kamarátov, ako sa blížili ku kinu. Všimla som si že sa Derek pozeral naším smerom a ja som rozšírila oči, aby som sa uistila či to je naozaj pravda.
"Podme, Mia." Povedala som rýchlo a chytila som ju za ruku a potom som ju trocha potiahla za sebou.
"Ach! Pozri sa! Dívajú sa na nás!" Vykríkla šepkajúc. Ale ona ma úplne ignorovala a usmievala sa od ucha k uchu.
Snažila som sa zo všetkých mojích síl aby som zabránila tomu, aby sa na nich nepozerala, ale proste sa to stalo.
Okamžite som to ľutovala pretože oni boli už bližšie, než som si myslela.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just give me a reason (po slovensky)
Hayran KurguJust give me a reason je fanfiction o Harrym Stylesovi a krásnej Ariane, ktorí sa snažia navzájom zviesť. Obaja hrajú veľmi nebezpečnú hru, ktorú môže vyhrať iba jeden z nich :)