Harry
Musím sa priznať, že ráno bol prvý deň v mojom živote, ked som sa cítil ísť nadšene do školy. Je to zvyčajne takto? To nie. Nikdy v živote som vlastne nechcel sedieť v tej pekelnej diere 6 alebo 7 hodín.. ale dnes sa za to budem musieť podakovať Ari. Bežal som z mojej izby k nej na balkón. Vyliezol som na malý rebrík, vyskočil som, chytil som sa lišty a prehodil som si moje nohy na jej balkón. Zaklopal som na balkónové dvere Ari a zastrčil som si ruky do vreciek, kým som na ňu čakal. Otvorila balkónové dvere a prekvapene vydvihla obočie. "Harry," zašepkala a pozrela sa mi do očí. "Čo tu robíš?"
"Sledujem ťa." Žmurkol som na ňu a ona prižmúrila oči na mňa a položila ruku v bok. "Vezmem ťa do školy,
"Čo? Vezmeš ma do školy?" Nechápavo zopakovala moju ponuku.
"Pekné dievča nemôže ísť samé do školy," zvolal som a potmehúdsky sa usmial. Trochu našpúlila pery a slabo prikývla.
"Lepšie," povedala. Usmial som sa na ňu a prešiel okolo nej do jej izby. "Ale to neznamená, že sem môžem vojsť bez môjho povolenia," pokračovala.
"Oh.." Pokrútil som hlavou. Oprel som sa o jej stenu, zatiaľ čo som si dal ruky do vreciek. "Spomínam si. Ale chceš mi povedať, že včera v noci-" Prerušila ma zdvihnutím jej prsta, ktorý mi naznačil aby som nepokračoval.
"Vieš o tom že nemôžeš ísť von cez naše dvere, však?" Spýtala a naznačila že má doma rodičov. "Stretneme sa dole."
Prikývol som a prešiel opäť k balkónu. "Nebud dlho." Usmial som sa na ňu a potom som zliezol dole. Počul som ako za sebou zavrela balkón a tiež zatiahla jej závesy. Ona s tým naozaj nikdy neprestane. Prešiel som k môjmu autu, nasadol som, stiahol dole okná, aby sa trošku vyvetralo a nakoniec som naštartoval motor. Oprel som sa do sedadla a na chvíľku zatvoril oči. Asi o 5 minút neskôr, som započul hlasy z vonka. Otvoril som oči a otočil hlavu, aby som sa vedel pozrieť z okna. Bola to Ari s nejakou dievčinou, zatrúbil som aby videla že na ňu už "dávno" čakám. Obe zaujala moja pozornosť na čo som sa uškrnul. Ari si všimla že už chcem ísť, takže sa s ňou rozlúčila a nasadla do môjho auta.
"Niekto sa dnes rád zhovára." Otočil som hlavu, ked Ari nasadla do môjho auta. Olízal som si pery a sledoval som, ako si dáva bezpečnostný pás. Jej košeľa bola dosť priesvitná. "Sakra," zamrmlal som. Neodoľal som tomu.
"Čo je?" Ari sa na mňa nechápavo pozrela. Pokrútil som hlavou a šľapol som na plyn.
Ari
Stála som pri Harryho skrinke a odšrabávala som si lak z nechtov. Prisahám že ak tá suka s ním neprestane flirtovať v nasledujúcej sekunde, tak ju zabijem! Odkašľala som si v chvíli ked som uvidela, ako jej ruka beží hore po tej Harryho.
Obaja sa zastavili a pozreli sa na mňa. Falošne som sa usmiala na to hlúpe dievča. "Ach, ahoj." Pozdravila ma.
"Môžeš svoje špinavé ruky držať dalej od neho? Nezaujíma ma tvoj hlúpi pozdrav." Vyštekla som na ňu.
"Ani ťa nepoznám, takže mi to môže byť jedno," zasyčala a pritlačila sa bližšie k Harrymu.
"Ja prisahám Bohu," zamrmlala som a zovrela si sánku. Harry sa odtiahol z jej zovretia a niečo jej zašepkal do ucha. Usmiala sa na neho zvodne predtým ako odišla preč a potom sa Harry s úškrnom pozrel na mňa.
"Čo je?" Opýtala som sa vážne.
"Niekto žiarli," uškrnul sa.
"Nie som žiarlivá Harry. Bola to len pomoc. Prosím povedz mi, že si bol naštavný na to, čo ti robila."
"Ja som nebol. To ty si za to bola naštavná." Povedal. Opäť sa už chytal niečo prehovoriť, ale prerušila som ho.
"To si nepripustím, že som žiarlila," zastonala som. "Harry.. nemám dôvod žiarliť na tú malú štetku."
"Si si istá?" Spýtal sa a urobil krok bližšie ku mne. Prikývla som. "Mimochodom, kto ju nazval sukou?" Zamrmlal a jeho tvár bola už dosť blízko mojej. "..a podľa tvojej reakcie, tak ti vadilo že flirtovala so mnou.. tomu sa hovorí ak niekto žiarli." Zašepkal proti mojím perám. Prehltla som knedlík v krku, pretože som vôbec nemohla hovoriť po tom čo práve povedal.
Harry ustúpil o krok dozadu a zavrel svoju skrinku. "Myslel som si to," povedal predtým ako odišiel. Stála som tam v úplnom šoku a s otvorenými ústami. Jednoducho ma tu len tak nechal! A to som si myslela, že sa ma chystá pobozkať..
A z toho čo povedal, som zostala vážne zaskočená. Naozaj som sa správala žiarlivo?
Ari, Ari, Ari :D :D :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Just give me a reason (po slovensky)
Fiksi PenggemarJust give me a reason je fanfiction o Harrym Stylesovi a krásnej Ariane, ktorí sa snažia navzájom zviesť. Obaja hrajú veľmi nebezpečnú hru, ktorú môže vyhrať iba jeden z nich :)