7.časť

186 2 0
                                    

Harry

"Hmm..." Naťahoval som toto slovíčko čo najdlhšie, popritom ako som skenoval jedálny lístok. "Čo by si ponúkla?"

Usmial som sa zvodne na čašníčku, ktorá pred nami stála. Zrazu sa však ona pozrela na Ari a ja som urobil to isté.

Zjavne jej bolo jedno že som sa s ňou práve snažil flirtovať. Ari bola zadívaná do jedálneho lístka ešte stále.

"Myslím že kurča s-" Prerušil som ju.

"Nudné." Zamrmlal som a vydýchol dramaticky. Ari zdvihla hlavu a zadívala sa nepochopiteľne na mňa. "Čo je?"

"Vyslovene sa ma spýtala čo si chcem objednať, tak prečo si to musel odmietnúť?" Zvraštila obočie a napila sa vody.Čašníčka radšej ešte na chvíľku odišla, pretože si uvedomila že si stále nevieme vybrať a ona tam je zbytočná.

"No mal som inú predstavu o tom, čo by sme si mohli objednať, ale.." Radšej som stíchol a len pokrčil ramenami.

Sakrasticky sa zasmiala a vtedy som zbadal, že aj ona má jamky v lícach. "Nesnaž sa to poprieť," povedala. "Jasne si sa s ňou snažil flirtovať, ja nie som slepá Harry!" Povedala trochu hlasnejšie. Neskutočne sa mi ľúbilo ako sa nahnevala.Odrazu som započul, ako niekto volal jej meno. Otočil som sa na stoličke a uvidel som Ryana, čo ma neskutočne rozoštvalo a mal som ho chuť na mieste zabiť. Kým som bol otočený, tak sa Ari postavila a jasne som počul, ako sa jej ten blbec za to čo minule spravil ospravedlnil. Ari sa ocitla v jeho náručí a on ju objímal. Ako si ten debil vôbec dovoľuje prerušiť naše rande? Naschvál som sa rozkašľal, takže obaja upútali svoju pozrnosť na mňa a konečne sa od seba odtiahli.

"Ach vidím že si na rande," povedal ironicky Ryan a potom sa na mne zasmial.

Ari sa zasmiala a ruku si priložila k ústam, aby zadržala jej smiech. "Je to len priateľská večera," potvrdila a jej tvár sa zľahka znášala v ružovej. Čakal som že k tomu dodá niečo viac, ale ona ostala ticho. Toto mi jasne naznačovalo, že medzi mnou a Ryanom začne další boj o dievča. Možno ten prvý vyhral on, ale s Ari ma už neporazí!

"Harry.. myslím že by ste mali zabudnúť na to čo sa stalo v škole." Prehovorila Ari smerom ku mne.

"Čo sa s kým dialo v škole? Nikoho tu nevidím." Zasmial som sa ironocky. Ari videla na mne že to nemá cenu. Bol som až príliš tvrdohlavý, aby som sa zrazu začal baviť s tým debilom, len preto že to chcela ona. Toto vážne nie!

"Premýšľal som, či by si nechcela ísť niekedy aj so mnou von." Spýtal sa jej. Moje ústa sa v tej chvíli dokorán otvorili.

Ari sa chystala prehovoriť, ale ja som sa postavil tvárou v tvár môjmu "kedysi" priateľovi.

"Nemyslíš si že na toto teraz nie je vhodný čas?" Vyštekol som sakrasticky. "Či snád nevidíš že tu je so mnou?"

Spýtal som sa dosť nahlas. Od tej chvíle sme zaujali pozornosť celej reštaurácie, ale bolo mi to úplne jedno.

"Harry upokoj sa," Ari šepkavo zakričala za mnou. Pokrútil som hlavou a očami som sa stále pozeral na Ryana.

"Myslím že by si mal utlačiť na bok tvoju debilitu a prestať robiť scénu pred všetkými tými ľudmi, najmä pred Ari."

Ryan zvraštil obočie a zavrtel neveriacky hlavou. Pomaly cúval dozadu. "Si v keli Styles," povedal a ukázal na mňa prstom.

"A myslím že to už každý vie." Zasmial sa a opustil reštauráciu. Prevrátil som očami a otočil som sa späť k nášmu stolu.

"Do riti." Zamrmlal som, ako som sa otočil. Ari bola ako šialená... Bola nahnevaná, naštavaná, nie viac než naštvaná.

Ruky mala prekrížené a jej váha spočinula na jednej nohe. Chvíľku sa na mňa pozerala, potom pokrútila hlavou a ja som sledoval ako vybehla von. Ľudia pomaly vrátili späť ich pozornosť na jedlo, takže sa na nás už nepozerali. Zastonal som a potom so utekal von z reštaurácie za ňou.

Ari

Nahnevane som rýchlou chôdzou bežala von z reštaurácie. Harry urobil obrovskú chybu. Je úplne normálne že sa nahneval za to, že som sa opäť začala rozprávať s Ryanom, ale za to nemusel vyvolať scénku pred šesdesiatimi, alebo viac ľudmi. A odohnať Ryana preč.. Nie že by mi to bolo jedno, ale cítila som trochu žiarlivosti. Nie pardon, veľa žiarlivosti.

"Ari!" Počula som výkrik za mnou. Otočila som sa. "Ariana Destiny Hope!" Vykríkol Harry znovu. Trochu som zalapala po dychu. Ako to že pozná moje celé meno? Počula som hlasné zastonanie a o pár sekúnd som cítila ako ma Harry schmatol za moje zápästie. "Vieš že nemôžeš len tak utekať, sme niekoľko míl od tvojho domu v noci," povedal.

"Radšej pôjdem domov pešo, ako sedieť v tom prekliatom aute s tebou," zasyčala som. Odtrhla som od neho svoju ruku, ale on mi ju chytil znova.

"Ty nikam nepôjdeš," varoval ma. Jeho oči horeli priamo do tých mojích.

"Naozaj si to posral," vyhŕkla som. "Nemal si právo urobiť takú scénu uprostred reštaurácie len preto, že som sa zmierila s Ryanom. Ospravedlnil sa mi predsa za to čo spravil! A čo ked ma pozval von? To nie je tvoja vec." Kričala som a dupla nohou. Potrebovala som dostať so seba všetko von. "A čo keby som s ním chcela ísť? Je to moja voľba, nie tvoja Harry!"

"Ty si asi vážne hlúpa. Neuvedomuješ si čo sa pokúšal s tebou spraviť?"

"Zjavne to oľutoval, tak by si to už mohol nechať tak a radšej sa sústrediť na niečo iné. Udobri sa s ním."

"To nikdy!" Vykríkol. "Hej prepáč.." Zastavil ma ked som sa opäť pohla dopredu a už sa na neho ani nepozrela.

"Nepotrebujem tvoje ospravedlneni, dobre? Si prasa," zamrmlala som. "Nevdačné, sebecké a hlúpe prasa. Nechaj ma na pokoji Harry Styles!" Odsekla som a silno ho stlačila odo mňa preč. A čo ked pôjdem sama domov? Nechala som ho tam stáať osamote a ja som sa vybrala smerom k môjmu domu..

ufff to bolo drsné :D :D Harry si chce raz zájsť na večeru a ani to chudákovi nevyjde. Čo si myslíte?

Ako to bude dalej medzi Ryanom a Harrym? Bude sa opakovať ich minulosť a tentokrát slečna, o ktorú

budú bojovať, bude Ari?

Just give me a reason (po slovensky)Место, где живут истории. Откройте их для себя