8.časť

193 4 1
                                    

Ari

Ľahla som si na moju posteľ a držala som telefón nad mojou tvárou, zatiaľ čo som písala sms-ku pre Miu v ktorej som jej vysvetlila všetko čo sa stalo predtým v reštaurácii medzi mnou a Harrym. Mia: Je tak žiarlivý! Ale ja budem úplne úprimná Ari... Ja mám z neho tak nejako zlý pocit.. Ari: Robíš si srandu, že ano? Je toho už celkom dosť. Sakra tento plán je tažší než som si myslela. Mia: Tak sa vzdaj. Budem ťa podporovať Ari, ale nemôžeš oklamať samú seba a hrať túto hru. Si oveľa lepšia než toto. Práve prišli moji rodičia domov. Napíšem ti neskôr

Povzdychla som si a položila svôj telefón vedľa seba na posteľ. Prehodila som si ruky pod moju hlavu a premýšľala som nad tým čo mi Mia napísala.. nemôžeš oklamať samú seba a hrať túto hru. Si oveľa lepšia než toto. V duchu som samej seba na toto prikývla a cítila som sa byť už dosť unavená. Nakoniec som sa prevalila na chrbát a moje oči sa strácali v tme, ktorá vládla v izbe až do tej chvíle, kým som nezapočula klopanie na moje balkónové dvere. Stuhla som a otočila som si hlavu aby som sa mohla pozrieť na okno. Vstala som a pomaly som prešla k oknu a popritom ako som išla, tak som si stiahla trošku viac dole tričko, ktoré som mala na sebe a bolo mi dosť veľké. Odtiahla som závesy od seba a uvidela som Harryho. Otvorila som balkónové dvere a ruku som si dala v bok, ako som sa na neho pozerala.

"Vydesil si ma k smrti. Ako si sa sem sakra dostal?" Spýtala som sa ho.

"Ja som vyliezol," povedal nenútene. Našpúlila som pery a prikývla som. Potom som sa pozrela na to čo mal na sebe, bolo to celkom nevhodné, pretože to vo mne prebúdzalo hormóny a to som v tejto chvíli nechcela.

"Musíme sa porozprávať."

"Nie je nič, čo by sme si museli povedať," povedala som a moje pery som si stiahla do tenkej priamky. Harry využil moju nepozornosť a rýchlo prebehol okolo mňa do mojej izby.

"Nikdy som ti nedovolila vojsť dnu."

"Nie je to tvoja voľba," zasmial sa.

"Je to moja izba, môj dom, je to tak?" Spýtala som sa a zavrela dvere pričom som sa otočila k nemu. Zaťala som zuby a rukou som si prešla po vlasoch, kým som znovu neprehovorila. "O čom si chcel hovoriť? O tom aký si bol blbec?" Spýtala som sa a opäť som si prekrížila ruky. Tento postoj sa mi vážne začal páčiť.

"Možno ak si konečne zavrieš ústa, tak by sme sa niekam aj mohli dostať." Zahryzla som si do spodnej pery. "Prišiel som hovoriť o tom čo sa stalo, nie počúvať tvoje nepríjemné komentáre o tom, ako by som sa mal správať, pretože ja viem sakramentsky dobre, ako mám konať," varoval ma. Musela som všetok hnev, ktorý som mala teraz v sebe držať v sebe a nevypustiť ho von. "Uvedomujem si, že som sa správal ako blbec, ale mal som na to úplné právo."

"Aké právo-" Prerušil ma.

"Ako som to už povedal. Prišiel som hovoriť ja. Nie ty." Zopakoval, znelo to otrávene. Povzdychla som si a prikývla som aby radšej pokračoval. "Ako by sa ti páčilo, ak by sme boli spolu na romatickej večeri.. a prišlo by ku mne nejaké sexy dievča a začalo by so mnou flirtovať?" Spýtal sa ma. Chcela som niečo povedať, ale moje ústa sa otvorili a v tom momente aj zavreli naspäť. "Chápem že my dvaja spolu nechodíme, ani nič podobné, ale nemali by sme nechávať, aby niekto.. niekto ako Ryan prišiel a zničil náš večer." Zastavil sa na chvíľku, oblízol si pery a potom sa pozrel dolu na zem.

Prestal úplne rozprávať, takže som to brala ako povel, aby som mohla hovoriť teraz ja.

"Chcela by som niečo povedať," povedala som. Harry sa na mňa pozrel a otvoril ústa, ale ja som ho prerušila.

"Správaš sa ako keby to bol trestný čin, Harry. Bol to len chlapec. A to že sa mi snažil ospravedlniť bolo od neho slušné. Musíš to pochopiť aj ked.." Na chvíľku som pokrútila hlavou nad tým čo som sa chystala povedať. "..ty žiarliš. Ty neznášaš ked sa rozprávam s inými chalanmi, pretože ked to robím," Zastavila som sa a prešla bližšie k nemu, takže naše tváre boli len pár centimetrov od seba. "..vždy si naštavný. To je úplne jasné. Nesprávaj sa, ako keby sa to nedalo vidieť."

"Nie som žiarlivý Ari. Som len naštvaný. Nenávidím ho a zničil nám celú noc!" Povedal.

"Ach." Vydýchla som. "Jasné ty si v tom bol úplne nevinne. Chcela som od teba len obyčajné udobrenie." Schmatol ma za ruku a pritiahol si ma jeho hrud, stále ma držal pri sebe. Pozrela som sa dole, na naše ruky a ticho som zalapala po dychu.

"Túto stranu naozaj neznášam," zašepkal. "..vieš ked si myslíš, že vieš naozaj všetko, ale nie. Myslíš si že je všetko o tebe, ale nie je."

"Ja viem všetko Harry. Viem že sú veci, ktoré nepoznáš a budeš sa s nimi musieť jednoduchu vysporiadať."

"Prečo si tak sakramentsky tvrdohlavá?" Zamrmlal a v zápätí sa zasmial.

"Mohli by sme o tomto hovoriť celé hodiny Harry." Usmiala som sa.

"Ach, naozaj? Prosím, vysvetli mi to.." povedal a čakal na mňa, čo budem hovoriť. Zvraštila som obočie a pokrčila som ramenami. Práve ked som sa chystala prehovoriť, tak som zacítila pár pier na tých mojich. Moje oči sa rozšírili, ked som uvidela že Harry predo mnou mal zatvorené oči. Chytil ma okolo pása a ja som položila svoje ruky na jeho hrud s miernym nátlakom, aby som ho vedela od seba dostať dalej, naše tváre boli už nebezpečne blízko.

"Práve si ma pobozkal," zamrmlala som bez dychu. Harry sa na tom len usmial a prikývol.

"A ja by som bol rád, ak by to zostalo," zamrmlal, než ma stiahol do dalšieho bozku. Tentokrát som ho pobozkala späť.

Harry ma silno pritlačil k stene a mierne ma nadvihol, takže som si obtočila nohy okolo jeho pása. Svoj jazyk posunul na moju spodnú peru a ja som mu dovolila aby ovládol boj s našimi jazykmi. Ten bozk bol tak prudký a v okamihu zachytil túžbu a vášeň. Vytiahla som hlavu a zalapala som po dychu, zatiaľ čo Harryho pery pohybovali k môjmu krku. Zahryzla som si do pery, aby som nedovolila preniknúť stonaniu z mojich úst. Harryho pery si robili mokrú cestičku od mojej kľúčnej kosti až do mojej hrudi priamo k môjmu výstrihu. Prehltla som, ale nakoniec som musela vypusitť stonanie na čo sa Harry uškrnul. Znovu spojil dokopy naše pery, a pokračoval v našom načatom bozku. Prešla som rukou cez jeho kučery, ktoré som trochu potiahla, aby sa pozrel na mňa.

"Harry," zašepkala som medzi bozkami. Odtiahla som ho od seba a chytila jeho tvár. "Myslím že budeš musieť odísť, predtým než sa veci vymknú z rúk."

"To je presne dôvod, prečo som tu stále," zamrmlal a ťažko na mňa vydýchol.

"Prosím," zašepkala som, potom ako začal sať môj krk znova. Zarazene odtiahol svoje pery od môjho krku a pozeral sa na mňa. Zaváhal, ale nakoniec prikývol a nechal ma. Jeho ruky sa stále pohybovali na mojom páse a jemne ma hladili.

Po chvílke ruky zložil k telu a prešiel k balkónovým dverám. Otvoril ich pomaly a zahrýzol si do pery. Prešla som k nemu a on mi položil ruku na tvár.

"Možno by sme mohli dokončiť, to čo sme začali niekedy inokedy," zašepkal zvodne a dal pusu na moje čelo. Nakoniec odišiel a zliezl dnu do svojej izby cez balkón. Zavrela som dvere a mojom balkóne a zatiahla závesy. Pomaly som prešla k mojej posteli a posadila som sa na ňu. Prstami som sa dotýkala mojich pier a usmievala som sa pre seba. Pobozkal ma Harry. Znelo to úplne šialene a cítila som ako zo mňa vytrešťujú ohňostroje. Cítila som náhle príťažlivosť, ktorá bola oveľa silnejšia, než to vyzeralo.

po sto rokoch nová časť :) nehnevajte sa, ale nebola som doma

Just give me a reason (po slovensky)Where stories live. Discover now