11.časť

191 3 0
                                    

Ari

Vydala som zo seba vzdych, ked Ryan pohyboval perami po mojom krku a sal ho na určitom mieste. Prehltla som knedlík v krku a snažila som sa ovládnúť samú seba. Takto sme boli už asi päť minút. Našťastie ešte úplne oblečení. Nechcela som aby sa to stalo príliš rýchlo. Len som chcela aby to tak vyzeralo.. "Rya-" bolo všetko čo som zo seba mohla dostať, ked som opäť padla na posteľ. Jeho veľké ruky hladeli moje stehná. Zahryzla som si do pery a on sa mi na ne hrubo prisal. Troška som sa od neho odtiahla a nadvihla som sa tak, aby som mohla vidieť cez okno. Moje závesy boli stále odtiahnuté, takže Harry mal teraz veľmi dobrý výhľad, do mojej izby. Ryan sa na mňa pozrel a pokrčil obočie v zmätku. Určite nechápal tomu, čo v kuse sledujem.. Musela som konať rýchlo, aby nezistil o čo mi vlastne ide, takže som uchopila do rúk lem jeho trička a pretiahla som mu ho cez hlavu a hodila na zem. Jeho tvár sa okamžite rozžiarila a v momente si ma pretečil pod seba. Obe ruky položil na strany vedľa môjho tela a ja som ho pobozkala. Trošku ma nadvihol a ja som si svoje nohy zabalila okolo jeho pása.

"Hmm," zamrmlal a položil svoje pery na môj hrudník. Cítila som sa dosť nepríjemne, ale ja som vedela, že som urobila dobre, pretože musím Harrymu dokázať, že on nie je jediný, ktorý sa dokáže zahrávať s citmi druhých..

Harry

Moje oči sa rozšírili. Čo? Čo? Ako len mohla... S ním? Zaťal som zuby a snažil som sa urobiť maximum pre to, aby som sa na nich nepozeral. Akonáhle sa Ryan postavil, Ari sa postavila k závesu a zatiahla ho a zavrela tiež okno.

Prehltol som.. vstal som a rukami si pretrel tvár. Neurobil som dosť preto, aby som sa jej páčil? Prisahám, že som si myslel, že áno! Nechápem, ako s ním vôbec mohla byť. S Ryanom! A to si dokonca spomínam ako dnes ráno žiarlila kvôli tomu že som flirtoval s tou babou. Nikdy som ešte nezažil, že by bolo také dlhé a ťažké získať si dievča. Prečo je to také ťažké práve s Ari? Mám pocit, že nerobím dosť pre to, takže budem musieť urobiť viac. No zdá sa mi že vie o mojej hre.. Stuhol som a moja čeľúsť sa na mieste napla. Vie, čo robím? Vie akú s ňou mám prestavu a čo som si naplánoval?

Prehltol som pri tejto myšlienke. Bože, len to nie. Prosím, povedz mi že o tom nevie.

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Premyslel som si starostlivo môj další plán. Bolo to niečo čo som neplánoval na chvíľku urobiť, ale ja som vedel, že je na to ten pravý čas, povedať jej to. Sakra, dúfam že to nebudem ľutovať..

Ari

Otvorila som dvere a dívala som sa ako Ryan odchádza k jeho autu. On odišiel a ja som si rukou prehrabala vlasy a zhlboka si vydýchla. Cítila som sa znechutene za to že som nechala ísť Ryana tak daleko. Ked som sa chystala zavrieť dvere, zastavila som sa na mieste, pretože mi niečo bloklo, aby som ich mohla zavrieť. Zvraštila som obočie, ako moje oči pristáli na známich topánkách červenej farby Converse. Pozrela som sa hore a moje oči sa stretli s párom smaragdovo zelenách očí. "Harry.." Zašepkala som. "..čo tu robíš?" Oblízol si pery a oči nastavil na mňa.

"Naozaj potrebujem s tebou hovoriť," povedal a zdal sa mi byť veľmi vážny. Skrčila som obočie a snažila som sa nájsť niečo v jeho očiach z čoho by som pochopila o čo mu ide, ale nepodarilo sa mi to. Popritom som cítila nervozitu a pocit viny za to čo som spravila, ale nebola som si istá, prečo to okrem toho bolo.

"N-no nemyslím si že je teraz ten správny čas.." Pokrútila som hlavou. Monika sa mohla dostať domov každú chvíľku a vážne som nechcela aby sa stretla s Harrym.

"Prosím Ariana. Naozaj sa s tebou potrebujem porozprávať," prosil ma ešte raz. Bola som trochu zaskočená, ked ma volal celým mojím meno, vlastne to znelo celkom dobre z jeho pier. Zahryzla som si do pery a prikývla som. Otvorila som dvere do korán aby mohol vstúpiť dnu.

Just give me a reason (po slovensky)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant