Chapter 4 ~ Just dance, get drunk and sleepover

298 7 1
                                    

A.N. Links de outfit van Katie en rechts die van Sophie.

***

Sophie's POV

Het was laat in de middag toen we besloten deze avond lekker te gaan stappen. We kozen onze kleren uit en lieten toen onze nagels doen. Ik had een strapless blauw met zilver jurkje aan, zilveren hakken, en blauwe en zwarte sieraden uitgekozen. Dus mijn nagels liet ik blauw lakken met bij elke hand maar een vinger met zilveren streepjes erop. Katie had donkerbruine nagels met lichtbruine glitters aan de bovenkant.

Katie's POV

In het hotel, poetsten we onze tanden, deden we onze make-up en kleedden we ons aan. Ik zette mijn stik in mijn haar goed, deed mijn hakken aan en liep voorzichtig naar beneden. De taxi stond er al. We stapten in en reden naar een kleine disco. Aangekomen bij de disco vroeg ik aan Soph of ze iets wilde drinken. We liepen naar de bar en bestelde cocktails. Na de lekkere cocktails gingen we dansen. De gekste nummers kwamen voorbij. Opeens stonden er twee knappe fransen voor ons. Hallo zeg! Ik keek naar Soph en zij naar mij. We begonnen te dansen met hun en toen het liedje ophield vroegen ze ons wat te drinken. Soph en ik stemde in en liepen mee naar de bar. Opzich was het best gezellig. Maar ze vroegen ons de hele tijd iets te drinken. Na veel cocktails en nog meer drank vroeg ik we nog gingen dansen. Ja, Soph en ik waren inderdaad een beetje.. Dronken? Laat ik het zo maar noemen. Ik begon te dansen met Jean (Degene die met mij ging "flirten") We hadden het best leuk. Tja, alles is leuk als je dronken bent.

Nialls POV

"Fuck." "Liam! Kan je me helpen?" Ik had me vanochtend per ongeluk gesneden. Precies in mijn duim, knopen dicht doen was erg pijnlijk. "Dus.." begon hij. "Liam, wat wil je vragen?" ik glimlachte. "Vind je Sophie leuk?" ik voelde dat ik een kleur kreeg. "Tja, nou.. ehm. Vind jij Katie leuk?" vroeg ik. "Niall! Ik vroeg het eerst." zei ik hij een glimlach en stootte me aan. "Nee, zeg maar gewoon." zei ik. "Ja. Ja ik vind haar leuk." Ik glimlachte. "Nou. Ik vind Sophie ook leuk. Maar Liam?" vroeg ik heel lief. "Tuurlijk Niall. Het blijft tussen ons." Ik glimlachte en pakte snel wat te eten. Harry kwam op het idee om uit te gaan. Iedereen stemden in. Een voor een kwamen de andere jongens ook naar beneden gestrompeld. Louis als eerste en Zayn zoals altijd als laatste.

Liam's POV

We liepen naar binnen en mijn oog viel meteen op Katie. Ik liep naar haar toe en zag dat ze aan het dansen was met een of andere gast. "Kijk! Dit is nou Liam. Hij is echt schattig hé!" Katie kneep in mijn wang en gaf een kus op de plek waar ze geknepen had. "Katie. Hoi wat doe jij hier?" zei ik serieus. "Oh gewoon. Dansen!" "Kom je mee naar de bar?" "Bye bye Jean!" gilde ze zwaaiend. Dat was dus een 'ja'.

Sophie's POV

Aangeschoten gaf ik hem een knuffel en de rest van de jongens ook. "Wat doen jullie hier?" Niall keek me raar aan. "Waarschijnlijk hetzelfde als jullie, maar dan zonder Fransmannen.." Ik hoorde dat hij het laatste een beetje verdrietig zei. What have I done? Ik liep samen met Katie en de jongens naar de bar waar Niall me complimenteerde. Om precies te zijn zei hij met een knipoog waardoor ik begon te blozen: "Je ziet er zoals gisteren weer goed uit." "Ik betaal!" zei ik hard zodat iedereen het hoorde. Na het drankje trok ik Niall mee de dansvloer op, begon met hem te dansen.

Niall's POV

We keken elkaar lang aan en kwamen steeds dichterbij met onze hoofden. Dit was het moment! Het begon met een kus, maar veranderde in een lange zoen. Ik sloot mijn ogen en genoot van het perfecte moment.

Katie's POV

"Ben je dronken?" vroeg Liam. "Ikke? Nee. Ik drink eigenlijk nooit!" gilde ik. Hij lachte. Ik ging dichter bij hem staan en hij trok mij meer naar hem toe. Hij kwam dichterbij met zijn hoofd. Ik ook. Hij wou me kussen totdat ik mijn vinger zijn lippen zette. "Nee. Nog niet.. Even wachten." zei ik giechelend. Hij haalde met gesloten ogen mijn hand weg. "Oke. Later?" zei hij met puppyogen. "Natuurlijk!" zei ik. Ik danste ook met de andere lads. Na een paar uurtjes wilden we naar huis. We gingen mee met hun. Toen ik hand in hand met Liam liep voelde dat best fijn. Ik zag hun appartement en flipte helemaal. Ik probeerde met mijn armen de grote van het huis te laten zien. Ik stond er veel te dichtbij dus dat lukte nooit. Liam lachte en gaf me een kusje op mijn wang. We liepen naar binnen en hij vroeg of we nog wat wilde drinken. Ik schudde hevig mijn hoofd. "Nee! Geen drank meer voor Katie." zei ik. De boys lachte. "Nee nee, grapje!" zei ik met een big smile. Liam kwam naast mij zitten. Het was stil.

Liams POV

"Wie heeft er zin in doen, durf of de waarheid?" vroeg Louis na een paar minuten vol stiltes. Iedereen knikte en Sophie mocht beginnen. "Katie. Doen, durf of de waarheid?" "Uhm, doen." ik grinnikte. "Geef de leukste jongen in deze ruimte een kus op zijn mond. Het MOET tien secondes duren en ik tel! " gilde Sophie. Katie ging tegen me aanliggen. Twijfelend kwam ze dichterbij. Ik glimlachte. Haar zachte lippen kwamen tegen die van mij. De zoen was in een woord perfect. Ik voelde me zo goed bij haar. "10!" Zayn schrok. Ze gaf me nog één kusje en we gingen door. De vraag werd doorgespeeld aan Louis en toen Sophie.

Sophie's POV

"Waarheid." Louis dacht na, ik verwachte echt zo'n stomme vraag, maar nee hoor. "Vind je Niall leuk?" ik schrok ervan en beet op mijn lip. "Hoe bedoel je? Als vriend of meer?" ik probeerde de tijd zo lang mogelijk uit te stellen en keer Katie aan met 'wat moet ik nu doen?' blik. "Als meer van vrienden." antwoordde Louis. Ik beet nog een keer op mijn lip en besloot toen maar om gewoon de waarheid te vertellen. "Ja, ik vind Niall leuker dan alleen vrienden, maar ik weet niet of hij dat ook voelt." ik keek hem hoopvol aan en hij gaf me een kus op mijn mond. Ja dus. Inmiddels was het al drie uur en Zayn stelde voor om ons hier te laten slapen. Eerst hadden we onze twijfels maar later stemden we toch in.

Niall's POV

Ik nam Sophie toen mee naar boven, naar mijn kamer. Ik kleedde me om, pakte een groot basketbal shirt en gooide het naar haar. "Thanks." Ze gaf me een knuffel en ik gaf haar een kus op haar mond. "Niall?" begon ze en keek ik keek haar aan in haar blauwe ogen. "Ja?" antwoorde ik. "Meende je dat van daarnet? Ik wel namelijk." Ik knikte weer en gaf haar een kus. We glimlachten en ze gaf me nog een paar kusjes.

Katie's POV

"Kom maar mee Katie." zei Liam met zijn hand uitgereikt naar mij. Ik pakte zijn hand en we liepen naar de slaapkamer. Eenmaal aangekomen in de slaapkamer deed ik mijn schoenen, sieraden en jurk uit. Ik pakte een deken sloeg die om me heen en zei tegen Liam dat ik klaar was. Hij gaf me een groot T-shirt van hemzelf. Ik deed het aan en sloeg mijn armen om hem heen. "Dankuwel!" zei ik. We kwamen dichterbij elkaar en toen kuste hij mij. Ik glimlachte en kuste terug. Hij stopte en keek me aan. "We moeten terug." zei hij zacht. "Nog even." Ik kuste hem een deed een hand door zijn haar. "Kom." zei ik en we liepen weer terug.

Louis' POV

"Hehe, goeie van mij hea!" "Lou, je bent echt erg." zei Harry. "Oh ja?" "Ja!" zei Zayn en hij stond op. "Je niet zulke dingen aan meisjes die ze pas gister ochtend hebben leren kennen!" "Ja, maar ik weet toch dat ze Liam en Niall leuk vinden?" Harry zuchtte. "Ze zijn wel heel aardig." "Zayn, Harry, luister, ik heb een speciale neus voor deze dingen." Zayn trok zijn rechter wenkbrauw omhoog. "Trust me boo's." Harry begon te lachen en Zayn liep richting de keuken.

Katie's POV

En ik nam Liam mee naar de woonkamer. Daar kletsen we nog wat met de hele groep en besloten naar bed te gaan. Ik voelde dat hij met mijn haar speelde. Dat is zo lief! Hij maakte me wakker door een kusje op mijn wang en zei lief: "Kom je? We gaan slapen." Ik knikte met mijn ogen dicht en stond op. Ik liep met zijn armen om me heen naar de slaapkamer. "Hier, ga maar liggen." zei hij zacht. Ik ging zitten op bed en kroop onder de deken. "Thanks babe." zei ik met een glimlach "You're welcome." zei hij. Hij tuitte zijn lippen en ik gaf hem een zoen. Ik sloot mijn ogen en schoof wat op voor Sophie.

Nialls POV

Na zo'n tien minuten ongeveer liepen we naar haar kamer en ze ging in bed liggen. Katie sliep volgens mij al. Ik gaf Sophie nog een kus en liep toen weg. Ik ging zelf ook in bed liggen en dacht nog even aan vandaag. Dit was een perfecte dag. Ik glimlachte even in mezelf en viel uiteindelijk ook in slaap.

Summer Love. (Liam Payne, Niall Horan, O2L Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu