Tessa,
Ik schiet overeind. Waar ben ik?
Ik probeer een plukje haar naar achteren te doen maar dat lukt niet mijn handen zijn vast gebonden. Een paar keer hard eraan te trekken kom ik tot de conclusie dat ze te strak zitten. Een pijn scheut schiet door me heen en er ontsnapt nog net geen gil uit mijn mond. Na een paar minuten de donkere muffe kamer rond te hebben gekeken wordt de deur van het slot gehaald die opslot zat. Een jingen steekt zijn hoofd door de deur en ziet mij zitten tegen de rugleuning van het bed en mijn benen opgetrokken. 'Aah je bent wakker zie ik' grijnst hij. Hij komt de kamer in met een dienblad vol eten. Ik kruip geschrokken nog wat naar achter als dat überhaupt nog kan. Hij sluit de deur en komt naast me zitten en legt het dienblad op mijn schoot. 'Wie ben jij? Hoe kom ik hier? Waarom ben ik hier? Ga je mij verkrachten?' Vraag ik verbaasd en geschrokken tegelijk. Hij grijnst 'ik ben Jack. Ik heb je ontvoerd. Je bent hier omdat ik je voor mezelf wou. Je herkent me misschien niet meer omdat je een pilletje hebt gehad. Ik zat bij je op school en nee ik ga je niet verkrachten. Eet nu maar je eten op' en wil weg lopen. 'Wacht even' zeg ik 'hoe moet ik gaan eten als mijn handen vast zitten?' Vraag ik hem met opgetrokken wenkbrauw. 'Oja, sorry' en hij snijdt het touw door. 'Ik ben er over 10 minuutjes weer' meldt hij en verdwijnt de deur weer door. Ik zucht en eet toch maar een tostie op aangezien mijn maag hevig begint te protesteren. En het ziet er zalig uit.Na inderdaad 10 minuutjes komt hij weer terug zoals aangegeven en zoals ik kan zien op de wekker die op het kastje staat. 'Is het lekker' vraagt hij en komt weer op dezelfde plek zitten zoals net. Ik knabbel rustig op de tostie en hij grinnekt. 'Eet je altijd zo langzaam?' ik knik 'anders wordt ik misselijk' antwoord ik en hij knikt begrijpend. Hij glimlacht en streelt over mijn knie die ik heb opgetrokken. Een rilling schiet door me ruggengraat, alsof iemand met zijn vinger zo snel langs je rug gaat van boven naar beneden. Kippenvel verspreid zich over mijn armen 'heb je het koud?' Vraagt hij en staat al op en haalt een trui uit zijn lade kast die in de hoek staat. Hij heeft hem aan mij als teken dat ik hem aan moet trekken. Ik trek de waarschijnlijk van hem trui aan en hij ruikt helemaal naar aftershave, zweet en deo gemengde geur.
'Waarom ik?' Vraag ik plots. Hij zet een bedenkelijk gezicht op en lijkt te zoeken naar de juiste woorden. 'Omdat ik je al een tijdje zag lopen maar jij zag mij niet staan. Terwijl ik een van de populairsten was' antwoord hij dan maar. Ik hou mijn hoofd bedenkelijk schuin in de hoop iets terug te krijgen, maar ik kan niks terug vinden.
'Waar was, ik toe je me ontvoerde?' Vraag ik 'thuis, je sliep het was 2 uur in de ochtend en het raam van je balkon stond open gisteren' beantwoord hij de vraag die ik hem stelde en de vragen die in mijn hoofd rond spookten.
'Waar ben ik?' Vraag ik na een tijdje stilte. 'Jaha das de grote vraag. Maar daar ga ik niet meer op antwoorden dan, je bent in mijn huis' ik zucht en zak onderuit. 'Woon je alleen? Ja ik ben een heel erg nieuwschierig typje. Ik weet het, ik werk op je zenuwen' hij grijnst naar me
'Ik woon alleen, en het valt wel mee' zegt hij na waarheid. 'Ik laat je tot nu toe alleen hier, na een tijdje mag je vanzelf wel verder onder mijn toestemming' meldt hij en loopt weer naar de deur. 'Als je je wil douchen ofzo? Daar is de douche' en wijst naar de deur in deze kamer. 'Licht is hier' en zegt nog wat andere dingen die best nuttig kunnen zijn.
Hij doet de deur weer opslot en ik besluit maar te gaan douchen. Ik haal uit het kastje waar hij kleren in heeft liggen schone lingerie en een set kleren die ik wel leuk vind. De beide deuren sluit ik en begin me uit te kleden.
Jack,Ik heb haar eindelijk voor mezelf. Waarschijnlijk zoeken haar ouders haar maar dat boeit niet. Niemand zal denken dat ze bij mij is. Ik ga wel gewoon naar school enzo maar ik deed toch altijd alsof ik niets met haar te maken wou hebben. Nu heb ik mijn kans geslagen en heb haar ontvoerd.
Ik ben voor de rest helemaal in mijn eentje en verveel me te pletter. Als zij zich kan gedragen kan ik het nog een beetje leuk krijgen met haar. Misschien ga ik me dan niet zo erg meer vervelen.
Een geluid verraad dat ze zich aan het douchen is en ik zit op de bank in de woonkamer. Zou ik een spelletje spelen? Why not? Maar welke? Ik heb een playstation, wii en een Xbox.
Ik zet dan toch maar na een tijdje twijfelen de Xbox aan en doe het spelletje GTA5 erin. Ik ben niet echt bepaald arm, mijn ouders hebben veel geld en ik krijg elke week weer ruim 2 tot 3 duizend euro erbij gestort. Ik heb een mooi vrijstaand huis gekocht met het geld wat ik elke week heb gespaard. Ik geef alleen geld uit als het nodig is, soms geef ik feestjes en dan geef ik wat meer geld uit aan drank. Kleding koop ik via internet en soms ga ik wel is naar de stad, bijna nooit eigenlijk want je kunt nu alles via internet kopen. Zonder dat ik het door heb speel ik zolang dat het ondertussen al bijna 6 uur in de avond is.
Ik snel naar de keuken en maak wat te eten. Ik flans snel een lasagna in elkaar en breng het naar Tessa toe.
Ik ga naast haar op bed zitten en we eten allebei in stilte ons eten op.
Dit is dan hoofdstuk 1
Vote en comment wat je er an vind?!
JE LEEST
Ontvoerd!
Teen FictionTessa wordt op een dag wakker in een geheel ander bed en kamer. Ze kijkt geschrokken om haar heen en ziet na een paar minuten de deur open gaan. Een jongen van een paar jaar ouder komt de kamer in. 'Je bent wakker zie ik' grijnst hij en ik kruip no...