hoofdstuk 2

1K 32 2
                                    

Tessa,

Hij heeft me belooft een rondleiding te geven door zijn huis wat hij nu als ons huis beschouwt.

De deur wordt van slot gehaald en Jack komt naar binnen. 'Kom je?' En hij steekt zijn hand uit. Twijfelend pak ik hem aan en hij verstrengeld onze vingers. Ik kijk verbaasd naar onze handen 'ik laat je niet zomaar door mijn huis lopen zonder enige begeleiding' antwoord hij omdat hij waarschijnlijk mijn verbaasde gezichtsuitdrukking heeft gezien. Ik knik begrijpend en laat me door hem lijden. 'Nouja dit is de woonkamer, dat onze slaapkamer. Bij die deur is de keuken daar heb je nog een deur en daar achter is...' en hij opent de deur '...de voorraad kast' ik knik en hij legt zijn arm om mijn middel en lopen naar de gang.

'Dit zijn de logeer kamers waar wel is vrienden van mij slapen na een feestje of gewoon. Dit is de trap naar de zolder, wil je dat ook nog zien?' Vraagt hij. Ik knik maar gewoon niet wetend wat ik anders moet antwoorden. Hij maakt een gebaar dat ik voor moet gaan. Ik loop rustig de trap op en wacht tot hij ook boven is. 'Het is hier best schoon en ruim' complimenteer ik en kijk uit het grote raam dat over bijna de hele zolder is verdeeld. Hij komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen waar ik een beetje van schrik en opspring. 'Rustig ik ben het maar gekkie' zegt hij lachend. 'Ik wist niet dat je op het platteland woont' zeg ik verbaasd en kijk over de weides heen. 'Wat staat er in die schuur?' Vraag ik nieuwschierig. 'Daar kom je straks nog wel achter' fluisterd hij intens en begint me heen en weer te zwaaien. Ik begin te lachen en hij volgt al snel mijn voorbeeld 'zullen we naar beneden gaan?' Vraag ik en hij knikt. Ik loop de trap af en hij loopt vlak achter me aan.

Hij tilt me op zodra we beneden zijn en draait een rondje. Ik gil het uit van het lachen. 'Hier is de garage en daar de kelder' en opent de deur. 'Ga maar kijken als je wil' zegt hij en loopt voor me uit omdat ik twijfelde. Hij knipt het ligt aan en ik loop ook de trap af. 'Alcohol verslaafd?' Vraag ik en zie de hele kelder die net zo groot is als het huis vol staan met alcohol. 'Ik geef nogal vaak feestjes en daar komt dit wel aan te pas' legt hij uit en zegt dat ik weer naar boven moet. 'Dat was wel genoeg voor vandaag. Je blijft wel gewoon op eerste verdieping je hebt hier beneden en op zolder vrij weinig te zoeken' zegt hij en ik loop de volgende trap alweer op naar de eerste etage. Ik knik en ga weer op bed liggen.

Jack,

Man, wat wil ik haar toch graag zoenen, aanraken en natuurlijk wel meer maar ik moet haar vertrouwen zien te winnen. Ik wil namelijk dat ze verliefd op me wordt en dat we dan samen lunne gaan wonen en een gezin beginnen. Ja ik heb mijn hele leven al gepland. En de meeste plannen gaan samen met haar.

-Ontvoeren CHECK
-vertrouwen winnen MEE BEZIG
-haar verliefd laten worden op mij
-een gelukkig leven lijden met haar -een paar jaar lang een relatie hebben met haar
-te huwlijk vragen
-trouwen
-gezin starten

Dat is wat er op mijn lijstje staat en ik in petto heb. Ik ga we eerder met haar seks hebben maar dat ga ik pas doen als ze mijn vertouwd. En het zoenen en de aanrakingen komen vanzelf wel. Een grijns wordt op mijn gezicht geschildert als ik aan die dingen denk.

'Wil je eten?' Vraag ik aan haar ze schudt haar hoofd. 'Ik heb nu nog geen honger' antwoord ze er gelijk achteraan. Ik knik 'dan ga ik over een uur wel pizza bestellen' meldt ik 'wat voor pizza wil je?' 'Pepperoni' antwoord ze 'oeh pittig meisje' grinnek ik en laat me naast haar op bed vallen. Zou ik me arm om haar heen slaan? Zou dat te snel zijn? Maar ze neet zelf al'het innitiatief en komt met haar hoofd op mijn borst liggen. 'Je bent lekker warm' fluisterd ze en automatisch leg ik mijn arm om haar middel heen. 'Das maar goed ook wat jij bent nog al koud' fluister ik in haar haar en trek het dekbed over ons heen. Ze kruipt nog meer tegen me een en ik leg mijn hand op haar kont. Ze schrikt daar een beetje van maar ze laat hem wel liggen. Ik knijp lichtjes in haar kont en een gilletje ontsnapt tussen haar lippen door. Ik grinnek en zijn kijkt me spottend aan 'is niet leuk' zeurt ze en gaat aan de andere kant van het bed liggen. Ik ga achter haar liggen en laat geen enkele milimeter tussen ons over. Ze kijkt me verbaasd aan 'ga je die pizza nog bestellen?' Vraagt ze en gaat weer terug liggen. Ik buig wat over haar heen en pak mijn mobiel.

'Hallo ik wil graag 2 middel pizza's bestellen 1 peperoni met extra scherpe saus en een mozzerella met extra mozzerella' bestel ik. En geef het adres door. Het is toch geen geheim. Ze woont toch bij me, ze komt er toch wel een keer achter.

'Hij is er over 30 á 40 minuten' meldt ik haar. Ze knikt en pakt mijn hand vast met haar twee handen die erg koud aanvoelen. 'Ga je warmer aankleden, straks vat je nog kou' zeg ik en ze trekt een dikke trui van mij aan.

De bel schalt door het huis en ik loop naar beneden met het geld.

'Yo gast hoe is het?' Vraagt Finn mijn vriend die bij de pizza zaak werkt al bijbaantje. 'Prima' hij weet het niet van Tessa en dat moet ik ook zo houden. 'Hier en geef hem een fooi ik sluit de deur en loop naar boven. 'Pizza!' Schreeuw ik en schuif de doos op haar schoot. 'Smakelijk' en ga naast haar op de bank zitten. 'Smakelijk' zegt ze terug en neemt een hap van haar pizza. 'Niet te scherp?'  Vraag ik haar en ze schudt haar hoofd 'ik heb altijd zo'n pizza' ik kijk haar verbaasd aan en knik goedkeurend.

Vote+comment=happy me
Das dan hoofdstuk 2

Ontvoerd!  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu