3 maandjes later (again)
Jack,
Het huis is intussen ingericht en wel. Ik ben super tevreden met de uitkomst. Ik heb 2 feestjes gehouden samen met Tessa. Zij heeft een paar oude vriendinnen uitgenodigd en heeft alles uitglegd, de leuke dingen niet met dat van die verkrachtigingen. Dan zouden ze al helemaal zo iets hebben van what the fack waarom zou je met je ontvoerder en verkrachter samen willen zijn en samen wonen.
De meiden spreken de laatste tijden veel af om naar de stad te gaan of een ritje te maken met de paarden. Want ik heb toch besloten om de paarden te houden en de andere lege stallen worden verhuurd als pension stallen. Want het is echt een luxe stal wat dat betreft. In de zomervakantie kunnen de paarden mooi buiten staan s'nachts en dan gaan we het hele stallen complex aanpakken. Nouja daar huren we dan wel een heel team voor in want dat ga ik dus echt niet doen.
Ik heb wat inspitaties van internet gehaald.
Maar ik wil er echt een droom paradijs van maken. Met alle luxe en met allemaal top paarden.
Ik laat dan het hele complex wat er nu staat slopen en dan bouw ik een giga stal waar dus ook echt alle ruimte voor is.
Ik zou er echt alleen maar over kunnen blijven vertellen, maar dan hou ik jullie echt aan het lijntje. En het is toch bijna zomer dus dan kan ik alvast beginnen met regelen.
Wiehoo tijdsprongetje! Zomervakantie.
_________Ik heb echt een heel duur team ingehuurd dus daar mag wel wat goeds uitkomen.
Ze hebben allemaal inspiraties meegenomen waar we uit kunnen kiezen en ik kies voor het meest uitgebreide.
De stallen worden iets anders.
Dit wordt de plattegrond, zo komt het er uit te zien.
Groot he. In de bovenste rij stallen komen onze eigen paarden te staan en de andere 3 rijen zijn voor pension paarden. Ik ga jullie niet helemaal vol stampen met al deze leuke dingen over paarden.
De paarden die er nu al staan die blijven staan voor de prijs die ze nu betalen maar de volgende paarden betalen wel iets meer. Het gaat omgeveer 2 maandjes duren voordat alles af is. En nog vind ik dat best snel voor wat betreft er allemaal moet komen. Die stallen gaan mij met alles bij elkaar bijna 4 miljoen euro kosten. Maar ik heb het er voor over. Het blijft namelijk voor de rest van mijn leven zo. En onze kinderen die mogen het pas gaan veranderen als de prijs is terug verdient.
Tessa is al helemaal aan het wegzwijmelen bij het idee dat onze stallen zo mooi worden.
Tessa,
Ik ben tot nu toe echt blij hoe Jacl zich heeft gedragen. Hij heeft geen seconde van mijn zij geweken. Heeft me nergens toe gedwongen en heeft niks gedaan wat ik niet wou. Ook hoop ik dat dat zo blijft en hij mij nooit niet ergens toe gaat dwingen.
Na de zonervakantie mag ik weer terug naar school. Ik heb me aangemeld op een school hier in de buurt het enige probleem is dat ik dan in de 3e klas moet instromen terwijl ik al 2 klassen hoger zou moeten zitten dan ik nu zit aangezien ik intussen al 17 ben. En bijna 18 jeej!
Jack die is intussen al bijna 22, wat gaat de tijd snel en eerlijk gezegt ben ik in bijna die abderhalf jaar tijd die ik bij hem heb gezeten best wel verliefd op hem geworden. Hij is veel verandert en vooral, omdat hij mij leuk vind. De bouwmannen die de stal van de paarden gaan slopen en een nieiwe gaan bouwen die verlaten het huis en laten ons in stilte achter. Ik kijk Jack aan en hij begrijpt de hint wel een beetje en gaat naast me zitten op de bank.
'Ik heb bedacht...' en ik zie dat hij een beetje schrikt. 'Het is goed nieuws hoor, denk ik' zeg ik en ga op zijn schoot zitten.
'Ik wil een leven met je beginnen' zeg ik en ik zie hoe een grote glimlach op zijn gezicht ontstaat.
'Ik ben blij dat je eindelijl hebt besloten, ik kon maar niet wachten tot ik je eindelijk mijn meisje kan noemen' zegt hij en drukt zijn lippen tegen die van mij aan.
'Je hebt me de gelukkigste man ter wereld gemaakt' zegt hij en zijn voorhoofd leunt tegen die van mij aan. Ik glimlach en hij drukt zijn lippen voor de laatste keer tegen de mijne aan voordat ik opsta en wat te eten pak.
Zodra ik op de klok heb gekeken zie ik dat het ookal 5 uur is en besluit maar vast eten te koken.
Mac en cheese omdat ik geen zin heb om iets groots te maken. Mij haar doe ik snel in een slordige knot en begin de macaroni te koken en de kaas alvast te raspen aangezien Jack altijd een blok kaas koopt.
Achter mij hoor ik voetstappen en ik draai me om. En daar zie ik Jack met een fles wijn staan en 2 glazen. 'Ik drink niet en dat weet je' zeg ik hij haalt zijn schouders op. 'Dan ga je vanaf nu drinken wanneer er een gelegenheid is' zegt hij en schenkt ze half vol. Ik kijk naar het rode bijna bloed rode vloeistof. De geur die er vanaf komt is wel lekker zoet.
'Proef nou maar' zegt hij lachend als ik het glas laat staan. Ik schud afkeurend mij hoofd en ga verder met de mac and cheese. De macaroni is bijna klaar dus haal ik die eruit en doe het in een schaal samen met de kaas. Dat zet ik in de oven en over een kwartier is het eten klaar.
Ik doe denk ik nog 1 hoofdstuk en daarna epiloog denk ik.
Vote en comment!
JE LEEST
Ontvoerd!
Teen FictionTessa wordt op een dag wakker in een geheel ander bed en kamer. Ze kijkt geschrokken om haar heen en ziet na een paar minuten de deur open gaan. Een jongen van een paar jaar ouder komt de kamer in. 'Je bent wakker zie ik' grijnst hij en ik kruip no...