hoofdstuk 15

403 13 1
                                    

Zijn er nog vragen voor de Q&A?? Stel ze!!!

Tessa,

Ik ben benieuwd of hij echt van mij houdt? Die gedachten schieten ineens bij mij naar binnen zodra ik wakker wordt.

Hij heeft zijn arm om mijn buik heen geslagen onder mijn shirt met lange mouwen en zijn gezicht ligt in mijn hals. Zijn warme zachte ademhaling voel ik tegen mijn huid stoten. Opzich ligt het erg prettig, maar toch stoort het mij dat ik erg nodig naar de wc moet.

Ik haal voorzichtig zijn arm van mijn buik en daarmee bedoel ik echt voorzichtig. Maar hij is zo gevoelig dat hij wakker schiet.

'Hoelaat is het' murmeld hij en hij drukt een kus in mijn nek.

'Geen idee, maar ik weet wel dat ik naar de wc moet' zeg ik zuchtend. Jack tilt zijn hoofd op 'wat een zucht zeg, vertel is... wat is er?' Vraagt hij en gaat rechtop zitten. Ik haal mijn schouders op 'I don 't know' zeg ik. Jack laat me los en ik ga naar de wc.

Zodra ik op de wc zit zie ik een grote bloedvlek in mijn onderbroek.

Fuck, nee he, hier heb ik dus echt geen zin in.

Ik trek de vieze onderbroek uit en pak een nieuwe die ik altijd in de badkamef heb liggen voor noodgevallen zoals deze.

Ik doe ze rest en loop weer terug nadat ik de wasmachine heb aangezet en loop de keuken in en besluit alsvast een paracetamol en pilletje tegen buikkrampen te pakken. Een glas water neem ik ook alvast mee.

Ik zie dat Jack alweer in dromenland is vertrokken en besluit, maar gewoon te gaan liggen en een boek te lezen aangezien het al licht is, maar deze reus nogal houdt van uitslapen.

Zodra ik lig en een boek heb opgeslagen voel ik Jack naar me toe draaien en zijn armen worden om me heen geslagen en zijn hoofd legt hij op mijn buik.

'Slaap je?' Vraag ik lachend.
'Ja' mompelt hij en ik schiet in de lach. 'Dat zie ik' zeg ik en lees mijn boek verder.

Het is echt een leuk boek. Magnus chase and the sword of summer.

Nadat ik een paar hoofdstukken heb gelezen vind ik het wel weer genoeg geweest en neem ik mijn pilletjes aangezien ik toch wel buikpijn heb gekregen. Jack ligt nu wel weer in dromenland en ik begin maar vast met het malen vam wafels aangezien ik daar best wel zin in heb.

Na ongeveer een uur heb ik iets van 50 wafels gemaakt. Voor een paar dagen natuurlijk. Als Jack ze niet in een keer op eet. Zodra ik de laatste wafels in een zakje heb gedaan en aan tafel ben gaan zitten en begin met eten komt Jack de kamer binnenwandelt.

'Dus dat rook zo lekker' zegt hij en pakt een zakje met wafels en begint ze op te eten. 'Zo wil ik elke dag wel wakker worden' zegt hij nadat hij 2 zakjes op heeft gegeten.

Ik rol met mijn ogen en lach, 'echt niet' zeg ik nog en hij kijkt me met een pruillipje aan. Ik schud mijn hoofd en hij doet netalsof hij een klein kind is en gaat nep huilen. Maar na enkele secondes houdt hij op 'ik maak maar een grapje, hoor' zegt hij als hij mij dom ziet kijken.

Ik ruim de spullen op en besluit me om te kleden en lekker te gaan rijden. Wat dressuur kan geen kwaad. En al helemaal niet, omdat ik al een paar dagen niet heb gereden. Jack die heeft besloten dat hij er een paar gaat verkopen en dus alleen Bush en zijn top paard over wil houden.

Zodra ik het zadel al op Bush heb liggen komen er een paar jongens binnen waar ik me in eerst instantie niks van aantrek. Ze komen naar mij toegelopen.

'Jij bent Tessa toch?' Vraagt een jongen die er een beetje uitziet als Jack, maar dan met zwart haar. 'Wat is er dan?' Vraag ik en kijk ze een beetje bang aan aangezien allemaal langer zijn dan mij en sowieso met meerderen. Dus winnen doe ik dus niet als er iets gebeurt.

'Is Jack hier?' Ik knik en ze lopen weer weg. Ik laat mijn adem los die ik onbewust heb ingehouden en ben toch best wel verbaasd wie dat zijn en wat ze gaan doen. Maar ik ga me er niet mee bemoeien.

Ik pak Bush en loop met hem naar de ring waar ik opstap en hem netjes rond rij.

Na ongeveer 40 minuutjes ben ik uitgereden en loop weer terug en zie ook dat de jongens weggaan. Jack staat in de deuropening en hij houdt mij ondertussen in de gaten, maar heeft toch meer oog op die jongens. Niet veel later hoor ik een auto wegscheuren waardoor Bush opkijkt. Jack komt achter mij aangelopen en ik loop rustig naar de poets plaats waar ik Bush afzadel en een fleecedeken op zijn kont en rug leg zodat hij niet te snel afkoelt.

'Hebben die jongens je iets aangedaan?' Ik schud mijn hoofd als Jack mij die vraag stelt en ik hoor hem opgelucht zuchten.

'Ik ga ook even rijden, wil je ook die nog even rijden' en hij wijst naar het paard dat naast Bush staat. Ik knik en doe wat hij zegt.

Jack gaat de springbak in en zet de hundernissen op verschillende hoogtes. Ik besluit om ook de spingbak in te gaan en een beetje te gaan springen. 

Je kan zien dat Jack echt een topruiter is. Zijn houding boven de hindernis en ook hoe hij rijdt. Niet normaal gewoon, eigenlijk gewoon perfect.

Vote en comment!

Ontvoerd!  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu