hoofdstuk 7

667 18 1
                                    

Jack,

Ze heeft echt een mooie zit. Ook als ze over de hindernis gaat, zit ze in een mooie houding.

'Wil je misschien, Snow en Star nog even rijden?' Vraag ik aan haar omdat ik niet meer dan 1 paard per week mag rijden. En mij vrienden niet echt kunnen rijden.

'Is goed' zegt ze. En ik pak de spullen van Snow, de beste dekhengst.

Ze begint haar eigen paard Bush af te zadelen en doet hem het halster om om hem naar het weiland te brengen.

Al snel ben ik klaar met het opzadelen van Snow en loop alvast naar buiten met hem.

Tessa komt al snel weer terug met mijn cap die ik haar heb geleend. Hij is toch nog nieuw en heb er genoeg.

Ze pakt hem van mij over en kijkt gelijk al naar de hoogte van Snow. Hij is niet de kleinste maar gelukkig ook niet de grootste.

'Waarom is hij zo groot' lacht ze en loopt achter mij aan naar de springbak.

'Hij is mijn beste hengst. En ik heb niks te klagen over hem' zeg ik en klop op zijn hals.

Tessa,

Hij is echt groot, maar ook erg mooi.

Jack zet alle hindernissen op 50 cm en ik begin in te rijden.

Na 1 keer alle hindernissen te hebben gesprongen zet jack ze op 80 cm en ik rij er rustig in een galopje op af. Hij springt ze gemakkelijk en ik rij door naar de volgende.

Na dit rondje zet Jack de hindernissen op 1m en ik spring ze weer met alle gemak.

Als allerlaatste spring ik een rondje op 1.40m. Ik rij richting de eerste hindernis en hij springt er gewillig overheen.

De volgende hindernis ga ik weer lichtjes staan en buig voorover waardoor ik bijna op zijn nek lig zodra hij zich heeft afgezet. En als hij land ga ik weer recht op zitten om hem de steun te geven om evenwicht te kunnen houden.

'Je kan echt netjes rijden' complimenteerd Jack mij. 'Dankje' zeg ik en voel hoe mijn wangen rood kleuren. 'Wil je nog even zonder zadel rijden?' Ik knik en stap van hem af.

Jack haalt zijn zadel eraf.

'Blijft hij staan?' Vraag ik aan hem. 'In principe blijft hij wel staan' ik pak zijn manen net boven zijn schoft vast en leg mijn andere hand op zijn rug. Ik zet mezelf af en hang nu boven hem. 1 been sla ik over zijn rug en pak de teugels weer vast.

'Hoe heb je dat gedaan?' Vraagt Jack verbaasd.

'Ik heb het vaker gedaan' zeg ik en stap weg.

Tegen 3 uur in de middag zijn we klaar met al zijn paarden, want hij wou dat ik de rest ook even bereed.

Ik neem snel een douche en kleed me dan om in mijn joggingsbroek en een hemdje. Ik pak een appel uit de fruitschaal en eet die op.

Een stel armen wikkelen zich om mijn middel heen 'heey' zeg ik lachend. Jack drukt zijn lippen in mijn nek en loopt langzaam achteruit waardoor hij mij ook mee neemt.

We lopen de slaapkamer in en hij sluit de deur. Hij duwt me op bed en komt boven me hangen. Ik grijns en hij drukt zijn lippen op de mijne terwijl we ons tegelijk een beetje verplaatsen om goed te liggen. Hij spreid mijn benen en komt ertussen liggen.

Na een paar seconden laat hij me hijgend los en trekt zijn shirt uit. Mijn ogen volgen de lijnen van zijn sixpack. En al snel hebben zijn handen mijn shirt ook uitgetrokken. Zijn handen hebben mijn broek al los en half uitgetrokken.

'Jack...' zeg ik een beetje bang. Hij kijkt op met glinsterende ogen en zodra hij mijn blik ziet komt hij een stukje omhoog. En drukt een kus op mijn voorhoofd en gaat dan weer verder met waar ze mee bezig zijn.

'Ik wil dit niet' piep ik. Hij kijkt me aan 'je hebt niks te willen, je bent van mij' grijnst hij. Een traan valt geluidsloos naar beneden en hij trekt me tegen hem aan onder de dekens.

Ik probeer me uit zijn greep te werken. 'Blijf liggen of ik neem je als nog' zegt hij dreigend. Ik slik en blijf maar stil liggen.

Waarom doet hij mij dit aan?

Ik sluit mijn ogen en al snel val ik in slaap.

Jack,

Waarom kan ik haar gewoon niet nemen? Elke keer doet ze weer wat met me vanbinnen en dan lukt het me gewoon niet.

Met nog steeds de weddenschap in gedachten sta ik op van bed en bestel 2 pizza's.

Ik moet echt binnen 1 maand seks met haar hebben of ze verkopen haar als nog. Ik wil haar niet kwijt.

Na een kwartier hoor ik iemand gillen. 'Tessa' fluister ik en ren naar mijn kamer toe. Ze heeft een nachtmerrie. Ik aai voorzichtig over haar wang en pak haar hand vast. Ze schrikt wakker en barst in huilen uit. Ik trek haar overeind. Ze snikt en ik probeer haar te kalmeren.

Na ongeveer 10 minuutjes gaat de bel en ik loop naar beneden. Ik ioen hem en zie de pizza bezorger staan. Ik geef hem een briefje van 20. 'Hou de rest maar' en sluit de deur weer nadat ik de pizza's heb gepakt.

'Kom je eten' zeg ik meer als bevel dan een vraag. Ze komt voorzichtig de woonkamer in en schuift stilletjes aan. Ik schuif haar een doos toe en ze begint voorzichtig te eten van de pizza.

'Ben je bang van mij?' Vraag ik haar. Ze schud haar hoofd en ik trek mijn wenkbrauw op.

'Het lijkt er anders wel op' zeg ik en ga naast haar zitten.

Wat een domme klootzak!! *zucht*

Vote en comment?

Ontvoerd!  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu