hoofdstuk 5

712 24 0
                                    

Tessa,

'Ik wou de bloemmetjes vers water geven' zegt ik onschuldig. Hij zucht en tilt me van de wasmaschine en brengt me naar de kamer. 'Ga maar slapen' zegt hij en loopt de kamer weer uit. Ik loop de badkamer in en stap onder de douche.

Ik begin mijn haar met vanille en honing shampoo in te smeren. Ik begin mijn lichaam in te smeren en zie net een hele bloedplas wegspoelen.

'Ook dat nog' mompel ik. Snel was ik me verder en droog me zorgvuldig af.

'Jack?' Roep ik. En niet veel later de kamerdeur open gaan. 'Wat is er?' Vraagt hij en duwt voorzichtig de deurklink naar beneden. Ik heb gelukkig de handdoek om mijn lichaam geen geslagen. 'Kom maar hoor' zeg ik lachend. 'Waarom riep je?' Vraagt hij en bekijkt mijn hand in de hool dat die niet open is gegaan. 'Rare vraag maar heb je misschien... tampons of maandverband?' Vraag ik en bijt op mijn lip. Hij zet een denkend gezicht op en schud na een paar seconden zijn hoofd. 'Ga nog maar even douchen, ik ga ze wel even halen. Wat moet je hebben?'

'Beide' zeg ik en hij knikt. Ik doe de deur opslot en ga weer onder de douche staan.

Na ongeveer een kwartier hoor ik Jack roepen dat hij weer terug is. Snel stap ik onder de douche vandaan en droog me weer af.

De deur zet ik op een kiertje en kijk naar Jack die een tasje van de drogist. Ik grinnek en pak hem snel en sluit de deur weer. Ik draai hem opslot en doe mijn dingetjes.

Jack,

Ook dat nog ze is ongesteld.

Achja ook weer noet zo erg want als ze buikpijn heeft kan ik haar gaan knuffelen. En vertroetelen.

Ik ga weer bij de jongens aan tafel zitten.

'Waar waren we gebleven?' Vraag ik en pak het blikje bier en neem een slok.

'Wat was jij snel weg?' Lacht Mitch. 'Ongesteld' zeg ik en wuif het weg. 'Oh je gaat nog een zwaar weekje hebben' zeggen ze in koor. Ik grinnek 'ja' en richt me dan weer op de papieren. Ik hoor de deur open gaan en Tessa in de deuropening staan.

'Ga nu asjeblieft terug je kamer in' zeg ik meer dan dat ik vraag. Ze knikt en gaat de kamer weer in.

Ik zucht en sta op.

'Wil je wat eten?' Vraag ik aan haar zodra ik in de kamer ben. Ze ligt op bed naar het plafond te staren.

Wat is ze toch mooi. Ik kan haar toch niet gaan af geven?

Ze knikt en ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik zet wifi uit en gooi hem naar haar toe. 'Speel maar een spelletje' zeg ik en sluit de deur weer.

Snel maak ik eten voor haar en de jongens.

Ik breng haar het broodje en ze begint hem rustig op te eten. Ik grinnek en ga naast haar zitten. Ze kauwt rustig op haar broodje en ik til haar benen op en leg die over mijn schoot heen. Ze snapt de hint en komt bij me op schoot zitten. Ik glimlach en neem een hap van haar broodje. Ze kijkt me nep boos aan en als ik mijn mond leeg heb barsten we in lachen uit.

Mitch, Lex en Nick komen naar binnen gewandelt en kijken ons verbaasd aan. Ik herstel me snel weer en druk een snelle kus op haar mond en zet haar dan weer van mijn schoot af.

Ik sluit de deir an ga weer zitten.

'Dus jullie zijn van plan om 5 meiden te ontvoeren en dan meer te vragen omdat er dan 5 zijn in plaats van 2?' Ze knikken.

'Vind je haar leuk?' Vraagt Nick. Ik schud mijn hoofd ookal is het andersom. Ze kijken me grijnzend aan 'ik kan het bewijzen dat ik haar niet leuk vind' zeg ik vol zelf vertrouwen.

'Oke, neuk haar dan' zegt Lex uitdagend. Ik knik en storm de kamer in. Tessa kijkt me verbaasd maar ook een beetje geschrokken aan.

De deur draai ik opslot en haar ogen sperren wijd open. Ik trek mijn shirt uit en klim boven op haar.

Tessa,

'Vind je haar leuk?' Hoor ik 1 jongen vragen aan Jack.

'Ik kan het bewijzen dat ik haar niet leuk vind' hoor ik Jack zeggen zonder enige twijfel.

'Oke, Neuk haar dan' zegt een andere jongen.

Nee dat gaat hij niet doen toch...

Toch?

Hij gooit de deur open en ik kijk hem geschrokken en verbaasd aan. Hopelijk ziet hij mijn angst niet en heeft hij ook niet door dat ik het heb gehoord.

Hij draait de deur opslot en mijn ogen spreiden zoch wijd open. Hij loopt naar me toe en trekt zijn shirt uit ondertussen. Hij komt boven me hangen en pakt mijn polsen stevig vast zodat ik nergens heen kan gaan. Zijn lichaam glijdt langs het mijne heen en zijn lippen vinden heel ruw de mijne.

Dit leven wil ik helemaal niet.

Tranen prikken achter mijn ogen maar ik laat ze niet lopen. Hij is het niet waard om ze te zien.

Zijn ene hand glijdt over mijn, langs mijn sleutelbeen, borst en dan naar de zoom van mijn shirt.
Zijn lippen verlaten de mijne omdat we lucht gebrek hebben. Zijn handen maken mijn broek los en trekken hem uit.

Hij wil mijn onderbroek uittrekken, maar nu beginnen de tranen te stromen.

'Wat is er schatje?' Vraagt hij grijnzend en aait met zijn duim langs mijn wang.

'Ik ben ongesteld, weet je nog?' Zijn ogen schieten open maar hij hersteld zich gelijk weer. 'Oja, volgende week wel' zegt hij en loopt de kamer weer uit.

Fieuw

Ik kleed me snel weer aan en sluit me op in de badkamer. Ik zak neer tegen de muur en trek mijn benen op. Snikken vullen de ruimte en tranen blijven onophoudend te stromen. Na een uur opgesloten te zitten in stilte wordt er tegen de deur gebonkt.

'Tessa, doe open' ik kruip meer de hoek in en niet veel later wordt de deur open getrapt door Jack. Hij bekijkt me en trekt me in een omhelzing.

'Ik ben echt een klootzak' mompelt hij en tilt me op.

'Zal ik op de bank slapen?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en hij legt me in bed neer. Ik pak snel mijn onesie en kleed me om.

Ik klim in bed en sluit mijn ogen en niet veel later sluit ik me helemaal af van de buitenwereld.

Beetje saai maar wou wat schrijven.

Vote en comment?

Ontvoerd!  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu