hoofdstuk 8

637 24 2
                                    

Tessa,

Ik begin echt een beetje gestoord te worden van hem. Jeez het ene moment is hij lief als een engeltje en dan is hij weer een wreedzaam monster om het zo maar te noemen.

Vandaag ook weer hij deed heel lief. En een paar minuten later was er niks meer van te bekennen. Vandaag komen zijn vrienden weer langs en ik wordt een beetje bang van ze. Hopelijk laten ze me vandaag weer met rust en kan ik me stilletjes weer opsluiten in de badkamer.

Jack komt de kamer in en trekt me overeind. 'Werk mee of je hebt vanavind hele erge problemen' sist hij fuisterend. Ik strompel achter hem aan en val zo ongeveer over mijn voeten omdat hij zo snel loopt. Hij stopt en duwt me op de bank.

Tussen de jongens...

Ik zucht en Jack komt naast me zitten. Zijn arm slaat zijn om mijn schiuders en zijn hand legt hij op mijn borst. Verschrikt hou ik mijn adem in en hij knijpt hard in mijn borst. Ik bijt op mijn lip om de kreet te smorren. Ik kijk voorzichtig zijn kant op en zie hem echt heel lichjes zijn hoofd schudden. Ik laat mijn ingehouden adem voorzichtig lopen. Zijn hand laat mijn borst voorichtig los en laat hem er losjes opliggen. Ik zucht geluidsloos.

Ik had toch net iets anders in gedachten. *Innerlijke zucht*

Hij gedraagt zich heel anders bij zijn vrienden en als zijn vrienden komen.

Misschien kan ik ooit is ontsnappen... als is die kans klein want hij houdt me sterk in de gaten.

Er staat een actie film op en ik begin naar gewoon de film mee te kijken want ik kan toch nergens anders heen. De jongen naast mij legt zijn hand op mijn bovenbeen. Zijn duim wrijft langs de binnenkant van mijn dijbeen en een onaangename rilling schiet door mijn rug heen. Zijn hand klimt omhoog en streelt mijn geslacht.

Bang om enigszins iets te doen laat ik hem doen wat hij doet.

Ik kijk naar Jack toe en kijk hem smekend aan. Hij kijkt me raar aan maar zodra hij het ziet drukt hij zijn lippen op de mijne en tilt me op zijn schoot. Mijn benen belanden aan weerszijde van hem en hij trekt me dicht tegen hem aan. Hij gaat zelf wat onderuitgezakt zitten zodat ik mijn knieën verder kan stoppen en beter op hem zit. Zijn handen liggen op mijn heupen.

'Zou je niet is delen?' Horen we de jongens in koor zeggen. We laten elkaar los en kijken ze aan.

'Nee' zegt Jack nonchalant en zoent me weer verder.

'Tessa kun je even naar je kamer gaan, ik wil Jack hoog nodig even spreken' zegt de jongen naast mij geïrriteerd. Ik stap voorzichtig van Jack af en loop naar, eigenlijk zijn kamer. Ik sluit de deur maar blijf aandachtig luisteren.

'Gast wanneer ga je dat nou is doen' zegt 1 van hun tegen Jack.

'Ik kan het gewoon niet' hoor ik Jack nu zeggen.

Wat kan hij niet? Bedenk ik me nu.

'Als jij het niet doet dan doen wij het wel' zegt nu alweer een andere jongen. 'Lex waag het' zegt Jack dreigend naar de jongen die blijkbaar Lex heet.

'Is het echt zo moeilijk om haar alleen even te neuken en dab door te verkopen, want gast ik heb een foto van haar laten zien aan Jim en hij betaald het dubbele voor haar' ik schrik en sluit me stilletjes op in de badkamer.

Is dat het waarom hij elke keer zo deed?

Tranen biggelen over mijn wangen heen en splatsen helemaal kapot op de tegelvloer.

Jack,

'Ik wil haar houden' zeg ik abrubt. Ze kijken mij allemaal verbaasd aan. 'Wat heeft ze met je gedaan? En gast ben je wel goed bij de hoofd? Het dubbele! Dat is facking 50.000 euro!' Roept Lex. Ik zucht. 'Zoek zelf maar een andere ik wil haar niet weg doen' zeg ik vastberaden. 'Je doet het binnen een week als het je niet lukt dan verkopen we haar' fluisterd Lex dreigend en ze lopen naar de voordeur.

'Die zijn weg' fluister ik meer tegen mezelf dan tegen een ander. Ik open de deur en zie dat Tessa niet in de kamer zit. Ik kijk rond en zie de badkamer opslot staan. Ik ga in de stoel in de hoek van de kamer zitten en wacht tot ze naar buiten komt.

Na een kwartier is ze nog niet naar buiten gekomen en hoor ik ook geen enkel geluid. Ik loop naar de deur en duw voorzichtig de deurklink omlaag.

Hoe dom kun je zijn je zag net dat hij opslot was. Ik sla mezelf een facepalm.

'Tessa doe open' zeg ik en bonk op de deur. Nog steeds geen geluid. Ik pak mijn sleutelbos uit mijn zak en open met een sleutel de deur. Ik zie haar op de grond zitten en... haar ogen zijn gesloten.

Ze slaapt.

Ik til haar voorzichtig op en haar ogen schieten open. Ze schrikt en begint te spartelen.

Ze spartelt zo erg dat ze uit mijn handen valt.

Ze kijkt me geschrokken aan en begint loopt achteruit omdat naar haar toe loop. Ze loopt regelrecht tegen de muur aan.

Ik sluit haar in en haar ogen kijken me wantrouwend aan. Ik kijk haar onderzoekend aan en trek mijn wenkbrauw omhoog. Mijn hand streelt langs haar wang haar hoofd schiet naar achter en stoot zich aan de muur achter haar. Een gepijnigde blik komt naar voren en ik laat mijn hand afzakken langs haar heup en trek haar naar me toe. Ik draai ons om en duw haar op bed.

'Nu ga ik je even dwingen want anders ben ik je kwijt' zeg ik en bind haar polsen vast.

'Ik weet dat je seks met me moet hebben' zegt ze en kijkt naar de zijkant. Ik zucht en ga tegen de rugsteun van het bed zitten. Ze krabbelt overeind. Ik pak haar polsen vast en maak ze los.

'Vertel' zegt ze en gaat in kleermakerszit schuin naas me zitten. Ik zucht.

'Ik heb je ontvoerd zou seks met je hebben en je verkopen. Onze vast klant wil het dubbele voor je betalen. Maar ik ben een beetje gehecht aan je geworden en wil je niet kwijt. Dus moet ik nu binnen een week seks met je hebben of zij nemen je en vekopen je vervolgens' vat ik het nog redelijk kort samen voor haar.

'Doet het pijn?' Vraagt ze stilletjes. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Ligt aan hoe ruw de jongen is waarmee je seks hebt' zeg ik naar waarheid. 'En jij?' Vraagt ze.
'Ik kan lief zijn' zeg ik en kijk haar aan.

'Doe maar' zegt ze en bijt op haar lip. Ik kruip omhoog en ga op mijn knieën voor haar zitten. 'Serieus?' Ze knikt en ik duw haar achterover en kruip boven op haar. Ik kleed haar voorzichtig uit en druk mijn lippen op de hare. Ik trek mijn eigen kleren ook uit en zo beginnen we onze paringsdans...

Beetje flut hoofsstuk maar wist gewoon even echt niks.

Maar ik ga zondag op vakantie en heb dus geen internet. Maar ik kan wel verder schrijven!!
Vote en comment!!

Ontvoerd!  Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu