Tessa,
'Ik heb goed nieuws' zegt hij en zoent me vol op de mond. Ik duw hem weg en hij kijkt me blij aan. Hij trekt me in een knuffel 'ik mag je houden' fluistert hij in mijn oren. Een koude rilling schiet door mijn lichaam heen en begin me toch wel zorgen te maken. Aangezien hij mij mag houden dan vraag ik me toch wel af wat hij allemaal met mijn van plan is. En hoe het nu ineens zo is van dat hij mij mag houden.
'Hoezo dat ineens?' Vraag ik en probeer een beetje verrast te zijn en positief aangezien hij mij leuk vind, maar ik dit maar niks vind. Jack haalt zijn schouders op 'geen idee, mijn baas belde me en zei dat de koper afzag van de koop en dus heb ik je zeg maar gekocht' bij die laatste woorden trek ik een raar gezicht waardoor Jack in de slappe lach uitbarst en achterover valt. Ik zucht en rol met mijn ogen. Zodra ik op de klok kijk zie ik dat er al bijna een uur voorbij is en loop de keuken in.
Ik haal de kwarktaart uit de koelkast en haal hem uit de vorm. Zodra ik een mes heb gepakt en wil gaan snijden legt Jack onverwacht zijn handen om mijn middel. En natuurlijk is de natuurlijke reactie van een mens dat die moet schrikken.
'Wat heb je voor lekkers gemaakt?' Vraagt hij hees en legt zijn kin op mijn schouder terwijl ik aansnij.
'Kwarktaart' zeg ik enthousiast terwijl ik mij omdraai en de stukken op een bordje liggen. Hij pakt een bord van mij over en trekt me vervolgens mee de kamer in. Hij heeft een film op gezet.
Een romantische komedie.
Hij trekt me op schoot en we eten rustig ons taartje op. Terwijl ik rustig zit te genieten is Jack in een paar happen klaar.
'Eet is wat sneller joh' zegt hij klagend ik rol met mijn ogen.
'Heey joh lekker hoor dat je die taart hebt gemaakt of bedankt dat je iets lekkers wou maken' zeg ik met een overdreven stemmetje. Hij grinnekt en geeft een kus in mijn hals 'dankjewel het was heel lekker' zegt hij dan mijn ogen maken alweer een rollende beweging. Gelukkig zag hij het niet.
Ergens halverwege de film ben ik al helemaal afgedwaald en hoor een paar seconden later de deurbel. Ik schuif van Jack zijn schoot en hij loopt naar beneden, maar al snel komt hij weer naar boven gesneld en ik kijk hem verbaasd aan.
'Jij gaat nu met mij mee en houd je stil, laat mij dit afhandelen, oke?' Ik knik nog steeds afvragend wat er aan de hand is. Hij leidt me de kelder in en schuift de kast aan de kant en een geheime deur komt tevoorschijn.
'Wees stil en pak, maar wat je pakken wilt' zegt hij en doet de boel weer dicht. De kast wordt en weer soepel voor geschoven hoor ik en boven hoor ik allemaal geluiden.
Jack,
Natuurlijk moet de politie weer voor de deur staan.
Ik zet mijn haar een beetje door de war en ik trek mijn shirt uit. Een slaapgezicht zet ik op en trek vervolgens de deur open en doe mijn shirt aan.
'Goedendag, heren' begin ik maar nog niet wetend waar dit heen gaat leiden.
'Goedendag, er is vanochtend tegen 8 uur ingebroken bij de buren, en wij hopen dat u wat heeft gezien' ik trek een beetje een gezicht van spijt voor de buren. 'Nee sorry ik heb vanacht gewerkt en ben tegen 5 uur thuis gekomen en heb tot nu geslapen, wat eigenlijk nog wel wat langer mag, maar dat gaat niet meer lukken' zeg ik.
Opzich ik vind dat ik best goed kan liegen.
De agenten knikken. 'Is er toevallig nog iemand thuis die eventueel iets zou kunnen hebben gezien. Ik schud alweer mijn hoofd. 'Ik heb wel een vriendin maar die is hier pas sinds kort ingetrokken en waarschijnlijk is ze de stad in want ik heb haar ergens tegen 14;00 horen weggaan' zeg ik. Hij knikt weer 'dus ja sorry ik kan jullie niet echt verder helpen' zeg ik ze knikken en nemen weer afscheid. Ik zwaai ze nog even uit en doe de deur vervolgens weer dicht.
Pfieuw, gelukkig was het niet dat ze doorgingen vragen wie mijn vriendin was.
Ik loop de trap weer af naar de kelder en trek de boel weer open en Tessa zie ik rustig aan tafel zitten en een broodje eten.
Ik leg er elke week nieuwe dingen neer zodat als er iets gebeurd ze hier kan schuilen en eventueel ik ook. Aangezien je de deur niet snel opvalt als de kast weg is.
Ze kijkt op en ik glimlach.
'Kom je' en ik steek mijn hand uit.
Ik pak de auto sleutels en laat haar haar schoenen en jas aantrekken.
'We gaan shoppen, maar blijf wel even achterin de auto liggen' zeg ik en ze doet wat ik zeg terwijl ik ze auto rustig de oprit laat afrijden. Ik rij langs het huis waar is ingebroken. Het is er niet echt een beetje ingebroken. Het hele raam ligt eruit, in scherven.
Zodra ik op een andere weg ben zeg ik dat ze naar voren mag komen en ze doet wat ik zeg. Het is dat ik echt alle macht heb over haar, al zou ik haar nu toch minder gaan dwingen.
Ik ben best wel blij dat ze nu van mij is en dat ik niet met de gedachten van een oude man die aan haar zit naar bed ga.
Ik parkeer de auto na een paar keer te hebben gevloekt, omdat die klote kinderen ineens voor je auto springen of gewoon voor je auto langs fietsen en niet eens kijken.
Na ongeveer een uur in de stad rond te hebben gehangen heeft Tessa het wel weer gehad.
Ze heeft 2 engels talige boeken. Een aantal nieuw kleding stukken. En onder mijn aandringen een lingerie setje die haar toch wel sexy staat. En natuurlijk dingen die ik nodig ben...
Ben benieuwd of hij ook werkelijk aardig blijft en zich aan zijn woord houdt.
Vote en comment!
JE LEEST
Ontvoerd!
Teen FictionTessa wordt op een dag wakker in een geheel ander bed en kamer. Ze kijkt geschrokken om haar heen en ziet na een paar minuten de deur open gaan. Een jongen van een paar jaar ouder komt de kamer in. 'Je bent wakker zie ik' grijnst hij en ik kruip no...