Tessa,
Gisteren was alweer een stomme kut dag. Hij heeft me drank in geschonken, maar wie is er nou zou dom om het aan te nemen. Juist ja ik. Ik heb het mezelf gewoon aangedaan om dronken te worden. En uiteindelijk zijn we weer thuis gekomen. We hebben nog wat gedronken en zijn toen naar bed gegaan. Wat er allemaal toen was gebeurd weet ik niet, maar ik weet wel dat ik naakt wakker ben geworden.
Zachtjes snurkt Jack nog en zijn haar plakt nog helemaal aan zijn voorhoofd van het opgedroogde zweet. Ik sta op en pak alle kleding stukken van mij bij elkaar en besluit een lekkere douche te nemen.
Na ongeveer een half uur kom ik eronder vandaag en droog mezelf goed af, zodat mijn schone kleren niet nat worden.
Ik trek de lekkere warme joggingbroek aan en een hoodie die een fleece voering aan de binnenkant heeft. Ik open de deur en schrik van Jack die tegen de muur tegenover geleund staat. 'Doe toch rustig snuffie, ik ben het maar. En had je niet even kunnen wachten dan konden we samen douchen' zegt hij een beetje geïrriteerd. Ik rol met mijn ogen wat hij blijkbaar niet erg plezant vond, want hij grijpt mijn pols vast en trekt me terug. 'Ik heb je nog steeds in mijn macht en ik zou maar geen domme dingen doen, want anders lig je binnen no time met een oude pedofiel in bed' zegt hij bijna woedend. Ik ben lichtjes ineen gekrompen en hij kijkt me een beetje bezorgd aan. 'Sorry, ik had niet zo mogen reageren, maar ik heb gewoon geen zin dat ik je binnenkort misschien niet meer kan vasthouden' zegt hij en kijkt me doordringend aan. Al snel is zijn houding verandert en loopt hij door naar de badkamer waar ik net vandaan kwam.
Ik zucht.
Het is ook niet makkelijk met hem.
Ik hoop dat ik binnenkort meer informatie uit hem kan krijgen. En wat beoelde hij met "anders lig je binnen no time met een oude pedofiel in bed" ik vraag het hem zo wel bedenk ik het me. Al snel begint mijn maag te knorren en besluit ik een eitje te bakken. Na 10 minuten zit ik tevreden aan de eettafel en geniet van mijn eotje gebakken op heerlijke romige boter.Ik maak altijd ei klaar op boter. Dan heb je een heerlijke nasmaak in je mond en op olie word het zo vettig en kleverig vind ik.
Zodra de deur vam de keuken open gaat kijk ik om. Jack staat er in alleen zijn joggingbroek. 'Wil je ook?' Hij knikt een beetje afwezig en ik besluit maar gewoon een gebakken eitje voor hem te maken.
Na een kwartier staat hij op van tafel en loopt de slaapkamer in. Ik kijk voorzichtig om het hoekje van de deurpost en zie hoe hij een beetje pissig met zijn shirt zit te smijten en vervolgens aantrekt.
Wat heeft hij toch?
Na even in mijn gedachten verdwaalt te zijn geweest staat Jack ineens voor mij.
'Wat is er?' Vraagt hij een beetje bot en loopt me zo voorbij nadat hij me een kus op mijn wang heeft gegeven.
'Wat is er toch met jou?!' Begin ik schreeuwend. Hij draait zich om en trekt een wenkbrauw afkeurend op. Hij loopt naar mij toe en ik word klemgezet tussen hem en de muur achter mij. 'Sla niet zo'n toon aan tegen mij' begint hij rustig, maar ik voel in de ondertoon dat hij woedend begint te worden. 'Jij kent je grenzen nog niet en weet niet wat je overkomt als je te ver gaat' zegt bij sissend en pissig als wat. 'En wat er met mij is dat gaat je niks aan, oke' zegt hij er nog achteraan weer op een rustige toon. Hij zet zich af van de muur en ik zie hem naar beneden lopen en de deur hoor ik vervolgens dichtslaan.
Zal ik door zijn spullen snuffelen?
Al snel schud ik dat idee van me af, want als hij me daarin betrapt dan ben ik wel echt de pineut. Ik loop naar beneden en zie dat hij buiten is en bezig is met het uitmesten van de stallen. Ik kijk naar de deur van de kelder.
Zou er meer zijn dan alleen zijn wijnkelder?
Ik loop voorzichtig naar beneden en probeer het knopje van het lampje te vinden. Wat nog best wel erg lastig gaat, aangezien ik moet tasten in het pikkedonker.
Na een paar seconden te hebben getast en tegen een kast aan te hebben gelopen heb ik eindelijk het lichtknopje gevonden en besluit ik maar een paar minuutjes te gaan snuffelen en dan weer naar boven te gaan.
Na ongeveer 10 minuten loop ik weer naar het lichtknopje en druk die uit en loop naar het kleine lichtstraaltje dat door de kier van de deur komt. Ik loop stilletjes de trap op open de deur. Ik draai me om en kijk door het raam waar geen enkel spoor van Jack te bekennen is.
Zal wel in de stal zijn.
Ik sluit de deur achter me en draai me om en sta versteend...
En betrapt...
Daar staat Jack geleund tegen de deurpost met zijn armen over elkaar heen geslagen.
'Heb je kunnen vinden wat je zocht?' Vraagt hij achterdochtig. In mijn gedachten zoek ik naar een uitweg die alleen niet zo makkelijk te vinden is.
'Ik moet je echt maar weer op de ouderwetse manier gaan behandelen' zegt hij zuchtend en loopt dreigend op mij af en grijpt me beet. Hij tilt me op en brengt me naar boven naar de slaapkamer. Hij gooit me op bed en ik zie dat hij een stuk touw onder zijn bed vandaan haalt. Ik kruip achteruit en spring bijna van bed af. Ik word ik de hoek gedreven en ik sla beschermend mijn armen voor mijn lichaam. Ik zie dat een schaduw over me heen buigt en zijn handen omvatten mijn polsen en pinnen ze aan de muur aan ieder een kant van mijn hoofd.
'Kijk me aan' beveelt hij me...
Oeh wat zal er komen?
Vote en comment!!
Wie lezen dit verhaal daadwerkelijk nog?
JE LEEST
Ontvoerd!
Teen FictionTessa wordt op een dag wakker in een geheel ander bed en kamer. Ze kijkt geschrokken om haar heen en ziet na een paar minuten de deur open gaan. Een jongen van een paar jaar ouder komt de kamer in. 'Je bent wakker zie ik' grijnst hij en ik kruip no...