Einde zomervakantie
Tessa,
Het stallencomplex is bijna helemaal klaar alleen de kantine en de zadelkamers hoeven nog maar gedaan te worden.
Morgen is mijn eerste school dag en ook mijn eerste les dag, ik ben geslaagd voor mijn theorie examen auto en nu alleen nog praktijk.
Het is allemaal veel moeilijker dan het lijkt. Maar zodra je het snapt is het ook heel makkelijk. Zodra ik een aantal rijlessen heb gehad neemt Jack me mee naar een speciale plek waar ik kan gaan oefenen met rijden.
Ik laat me lekker in het bad zakken met warm water en waar ik 5 minuten geleden een blauwe bathbomb in heb laten vallen. Het is echt lekker, je krijgt er een super zachte huid van en het ruikt onwijs lekker je ruikt de geur de dag erna nog. En ik denk de dag erna ook wel maar ik douche me elke dag dus dat weet ik niet.
Ik hoor iemand op de deur kloppen maar de enige die dat kan zijn is Jack. 'Wat moet je?' Zucht ik en en kijk naar de deur die voorzichtig open gaat. 'Mag ik er bij?' Vraagt hij met een pruilipje. Ik zucht 'oke' geef ik toe en hij sluit de deur achter zich zodat de warmte hier blijft en hij kleed zich uit en komt vervolgens bij mij in bad. Het past gelukkig makkelijk, aangezien het een 2 persoons bad is. Hij trekt me tegen zich aan en ik knuffel hem plak me zowat tegen hem aan. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen en zijn duim streelt over de huid van mijn bovenbeen. Dit zorgt ervoor dat een heerlijke tinteling zich door mijn lichaam verspreid, maar vooral in mijn onderbuik. Ik ga bovenop Jack zijn schoot zitten met mijn benen aan elk weerszijde van zijn benen. Ik merk dat hij een stijve krijgt en ik druk mijn lippen op de zijne. Hij begint me lustig terug te zoenen en zijn handen pakken mijn middel beet en drukken mijn lichaam tegen dat van hem aan. Zijn handen glijden langzaam naar beneden en ik voel hoe 2 vingers bij mij naar binnen glijden. Ze bewegen soepel heen en weer. Al snel verdwijnen die en voel ik iets anders bij mij naar binnenkomen. Ik zie een twinkeling in Jack zijn ogen die ik nog nooit heb gezien bij hem. Hij pakt mijn heupen beet en draait ons om wat het water nogal onrustig maakt. Hij begint te bewegen.
Na ongeveer een kwartier vinden we onze verlossing. Die hij volgensmij vaker heeft gehad. En volgensmij hebben we het ook nog eens onveilig gedaan. Hij drukt een een kus op mijn voorhoofd en gaat vervolgens uit mij. We blijven nog even liggen tot we merken dat het water koud begint te worden dan besluiten we eruit te gaan.
Ik trek mijn badjas aan en begin mijn haar te föhnen. Jack komt achter mij staan en legt zijn kin op mijn schouder die vrij is van haar. 'Ik hou van je' zegt hij en drukt een kus in mijn nek. 'De bel gaat en Jack laat me geïrriteerd los. Brommend loopt hij naar beneden. Ik hoor beneden wat geroezemoes, maar kan er geen woord uithalen.
Jack,
Die bouwvakkers moeten ook altijd storen op de leukste momenten. Ergens wil ik ze in elkaar slaan, maar ik hou me in.
Ik open de deur en kijk recht in de ogen van de baas van de bouwvakkers.
'De mannen zijn klaar en we willen dat jullie...' hij kijkt naar mij aangezien ik in alleen mijn bokser en badjas sta. 'Ik denk dat het handiger is als ik straks terug kom' zegt hij twijfelend. Ik schud mijn hoofd. 'Als Tessa klaar is dan komen we eraan' zeg ik en de best wel brede maar ook wel gespierde man knikt en loopt weer weg.
Daar wil ik geen ruzie mee. Bedenk ik me.
Ik loop weer naar boven en zie Tessa struggelen met een zwarte skinny jeans. Ik lach en ze kijkt op waardoor ik ophou en haar help. 'Nieuw?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd 'is in de driger geweest' zegt ze en ik begin te lachen. 'Ja dat is ook echt slim' zeg ik. Ze rolt met haar ogen en ik hijs haar bijna in een keer in de broek. 'Waarom doe je nu een zwarte broek aan en nog eens een lange broek, het is warm hoor' zeg ik zeurend. Ze haalt haar schouders op. 'Daar kom ik vanzelf wel achter' antwoord ze. Ik pak haar gezicht vast en druk een kus op haar lippen. 'De bouwvakkers willen dat we even komen controleren' zeg ik en hoop dat ze een beetje opschiet. Ze trekt een wit hemdje aan en wil wat make up op doen maar ik trek alles uit haar handen, 'je ziet er goed uit' zeg ik. Ik trek haar mee naar buiten en we lopen samen hand in hand richting de schuur. De mannen zitten binnen te wachten aangezien het buiten bijna 30 graden is en binnen een aantal airconditionings zijn ingebouwd. We lopen binnen en de mond van Tessa valt nog net niet open.
'Dit is echt mooi geworden' zegt Tessa en loopt overal dromend langs. Ik blijf staan en laat Tessa lekker rondlopen. Zij is hier nog niet binnen geweest.
'Prachtig werk mannen, dit is echt gemaakt met gouden handjes' complimenteer ik ze. Ik besluit ze het dubbele te geven als wat ze zouden krijgen. Ze hebben de hele zomer gebouwd. Ieders krijgt een 8.000 euro cheque. Ze kijken me allemaal tevreden aan vertrekken weer. Het heeft me wel wat geld gekost, maar ik heb het er voor over. Hun hele vakantie hier aan besteedt en dan verdienen ze wel wat geld. Het was wel een goed teamwork 26 man en alles binnen de tijd af. Ik loop de stal verder in en zie Tessa bijna wegzwijmelen bij alles.
'Dit is gewoon perfect' zegt ze en ze gaat zitten op het stenen muurtje bij de wasplaats.
'Dat mag ook wel' zeg ik en kijk tevreden naar mijn meisje.
Tsjaa... hier kondig ik het einde van Ontvoerd! aan.
Het heeft me wel een beetje energie gekost om wat te bedenken maar het is geluk.
Vote en comment. Straks nog epiloog+dankwoord
JE LEEST
Ontvoerd!
Teen FictionTessa wordt op een dag wakker in een geheel ander bed en kamer. Ze kijkt geschrokken om haar heen en ziet na een paar minuten de deur open gaan. Een jongen van een paar jaar ouder komt de kamer in. 'Je bent wakker zie ik' grijnst hij en ik kruip no...