My Friend Is Vampire
Ep 20
Last
Kai berasa tenang apabila kaki nya di rendam di dalam laut dan mendengar ombak dari laut . Tiba² bahu nya terasa di pegang . Kai bertukar menjadi vampire dan menoleh ke belakang sambil menepis tangan itu . Dia terkejut apabila melihat bomi di belakang nya .Flash Back Bomi Part
Bomi tersedar dari tidur lalu bangun dan menggosok mata nya . Dia melihat jam di dinding tepat pada pukul 12:00 malam . Dia bangun dan membasuh muka nya di tandas . Dia melihat muka nya di cermin tiba² dia terdengar suara sehun menjerit kerana bilik mereka tidak jauh dari bilik bomi . "Kai! . Bomi terkejut dengan suara sehun itu terus mengambil kunci dan keluar dari bilik untuk melihat apa yg sudah jadi . sebaik sahaja bomi keluar bilik dia melihat kai keluar dari bilik nya dan menuju ke bawah . Bomi tanpa memikir panjang terus menggikut kai dari belakang . Sampai di bawah bomi melihat sekeliling kerana kai tiada di pandangan nya . Dia dengan tidak sengaja terpandang ke arah pantai yg berdekatan dengan hotel mereka dan melihat kai . Dia dengan segera pergi di belakang kai dan memegang bahu kai , tetapi tangan nya ditepis oleh kai dengan mata yg agak merah dan gigi yg betaring .
Pantai Part
Kai terkejut apabila melihat bomi di belakang nya . Bomi seakan terkejut Dan takut apabila melihat kai menjadi vampire . "Dia dah nampak aku *kata kai di dalam* Kai melangkah setapak ke arah bomi tetapi bomi tiba² pesan di hadapan nya . Kai begitu cemas ketika itu kerana bomi pesan dihadapan nya dan dengan keadaan nya begitu . Kai meninggalkan bomi dengan keadaan pesan di tepi pantai . Langkah kai terhenti kerana terfikir dengan keselamatan bomi . Dia memandang ke arah bomi . "Aku tak boleh tinggalkan dia keseorangan *kata kai di dalam hati* . Kai mula tenang dan bertukar menjadi manusia kembali . Dia kembali ke arah bomi dan menggangkat bomi kembali ke dalam bilik .
Room 1
"Dukk Dukk Dukk! *pintu diketuk* . Taeyeon dan yoona yg terjaga menggosok mata mereka . "Siapa tu? *tanya yoona dengan mata yg layu* . "Kau pergi lhaa bukak*jawab taeyeon* . Yoona bangub dari tempat tidur nya dan membuka pintu . Sebaik sahaja yoona membuka pintu dia terkejut apabila kai sedang mendukung bomi . "Bomi! *jerit yoona* . Taeyeon dan sooyoung terkejut apabila terdengar yoona menjerit . Kai tanpa membuang masa masuk ke dalam bilik dan meletakkan Bomi di atas katil . "Apa dah jadi? *tanya sooyoung* . "Aku nampak di jalan dekat pantai seorang lepas tu tiba² di pesan , aku rasa dia tidur sambil berjalan * kai menipu* . "Nasib baik kau ade kalau tak tahu apa jadi dekat dia*kata yoona* . "Dukk Dukk Dukk! *pintu diketuk* . Yoona dengan segera pergi ke arah pintu dan membuka nya . "Korang nampak kai tak?! *tanya baek sebaik sahaja pintu dibuka* . Sehun tidak sengaja ternampak kai di dalam terus berkata . "Hahh ! Tu dia! . Mereka berdua segera masuk ke dalam bilik . "Kai~ kau okayh tak? *tanya sehun* . "Aku okayhh korang jangan risau *jawab kai tanpa memandang ke arah baek dan sehun* . "Dah lhaa jom balik bilik dah lewat dah ni , esok nak kena berkumpul *kata kai* . Lalu mereka bertiga balik ke dalam bilik .
Morning
Bomi bangun dan menggosok mata nya dan melihat kawan² nya sudah mandi , "ehh bomi cepatvlhaa mandi*kata taeyeon* . "Semalam aku nampak kai dekat pantai*kata bomi* . "Mana ada~ kai cakap kau tidur sambil berjalan , dia ikut kau dari belakang , lepas tu kau tiba² rebah , kai terus angkat kau dan bawak kau datang sini*jawab sooyoung* . "Betul ke? *kata bomi* . "Ishh dah lhaa tu tak penting, sekarang pergi mandi*kata taeyeon* .
YOU ARE READING
My Friend Is Vampire [Complete]
RomanceKai , baekhyun dan sehun ialah sekumpulan vampire . Kawan² mereka tidak tahu yg mereka sedang berkawan dengan sekumpulan vampire . Kai telah disumpah oleh ahli sihir ketika kecil . Kai duduk bersama keluarga baekhyun kerana ahli keluarga nya terbunu...