My Friend Is Vampire
Ep 1
Di korea ade sebuah sekolah di negeri seoul , ada 11 orang sahabat yang terdiri daripada Kai , Baekhyun , Sehun , Mark , V , S.coups , Bomi , Yoona , Soo Young , taeyeon dan Yuri . . pada hari isnin sesi persekolahan bermula , bomi berjalan untuk pergi ke sekolah , tiba² dia ternampak kai yang sedang berjalan menuju kea sekolah , dia segera pergi sebelah kai dan menegur " Annyeong oppa ! , "Ehh ! kai menoleh ke arah kanan dan tersenyum apabila melihat bomi di sebelahnyaa" fuhh haha Annyeong " jawab kai . "Oppa ! Oppa dah sarapan ke ? , belum lagi kamu sudah kea ? jawab kai , "belum jugak *sambil buat muka* kai yang berasa kesian mengajak bomi untuk sarapan di kedai yang terdekat " hrmm jom lhaa kita sarapan di kedai sana , " haha jom oppa belanja *sambil tersenyum* *kai tersenyum* , setelah habis habis sarapan mereka bergerak kea sekolah , 4 jam berlalu "kringg". loceng rehat berbunyi . kai dan kawan² yg keluar untuk pergi kea kantin sekolah . mark yang ternampak yuri yang sedang duduk bersendirian terus pergi ke sana " weyhh aku nak jumpa seseorang jap nanti jumpa k ! byee annyeong ! , ehh! mamat ni kenapa pulak ni ? tanya S.coups " hrmm kau tak nampak tu ? jawab V " hrmm apa benda ? " alaa! tu lhaa! nampak tak yuri yang tengah duduk tu , jawab V sambil buat muka "owhh ~ . "hrmm~ biar lhaa dia jom kita pergi makan , jawab sehun , sampai di kantin kai duduk di meja dan ternampak bomi dan kawan² nya berbual² , kai yang terlihat wajah bomi terus tersenyum , tiba² sehun ternampak kai sambil tersenyum melihat bomi , sehun berbisik dekat baekhyun , V dan s.coups " weyhh korang! cuba korang lihat kai tuw pandang bomi jea dari tadi , baekhyun menoleh kea arah kai dan tersenyum . sehun menepuk bahu kai dan tanya sesuatu " ehh kai! kau ni padang bomi macam lain jea , kau ade apa² kea dengan bomi ni ? tanya sehun "Ehh mana ada ! jawab kai "ke kau dah jatuh cinta dengan bomi ? jawab baekhyun *sambil minum air* "hahaha ! gelak sehun , V dan s,coups "ishh korang ni mana ada ! *dengan muka yang malu* lalu kai bangun untuk membeli roti , dia membeli dua packet roti , kai duduk lalu makan roti yang di beli nyaa tadi , habis sahaja roti itu kai bangun lalu berjalan kea arah meja yang dihadapan , mereka memandang kai dan berasa pelik ,sehun yang pandang kea depan sudah dapat agak kai pergi mana dia berkata "hrmm pergi dekat bomi . "owh ~jawab kawan² yg lain . Kai berjalan ke arah meja bomi Sedang duduk dan menegur semua kawan² bomi " Annyeong ! "Annyeong Oppa! jawab kawan² bomi , " buat apa datang sini oppa ? tanya taeyeon "nak bagi roti ni dekat bomi , menghulurkan roti tersebut *sambil tersenyum* , bomi yang berasa malu terus menggambil roti , lalu kai terus berlalu pergi , bomi yang berasa gembira lalu tersenyum apabila kai memberi roti tersebut , bomi dikitai oleh kawan² nyaa "ehemm² bomi kau ade apa² kea dengan kai ? tanya Yoona *sambil tersenyum* " ehh! mana ada! *dengan muka yang malu , "hahaha *gelak kawan² bomi ."kringg" loceng berbunyi lalu semua pulang kea kelas masing² . pukul 1:20 p.m "kringg" bunyi loceng balik , kai berjalan untuk pulang kea rumah , tiba² terdengar suara orang memintak tolong di tepi lorong , kai bergegas kea lorong itu dan ternampak !
Bersambung ~
sorry kalau tak best , sbb ni first time
YOU ARE READING
My Friend Is Vampire [Complete]
عاطفيةKai , baekhyun dan sehun ialah sekumpulan vampire . Kawan² mereka tidak tahu yg mereka sedang berkawan dengan sekumpulan vampire . Kai telah disumpah oleh ahli sihir ketika kecil . Kai duduk bersama keluarga baekhyun kerana ahli keluarga nya terbunu...