Isabeau POV
We kwamen in een kamer waar aan een bureau een jongen zat. Ik denk dat hij de opvolger van de Alpha is ofzo. De jongen drukt me in een van de stoelen die aan de andere kan van het bureau staan en ga zitten. Ik kijk de man aan die aan het bureau zit maar hij kijkt mij niet aan. Dus ik kijk weer naar beneden "dus een rouge wil ons territorium indringen?!" 'sorry maar wat is een rouge?'. Ik moet maar weer even de persoon spelen die van niks weet.
Oscar POV
uuuhhhh....ik word gek van dat mens. Ik weet dat ze een rouge is maar ze wil gewoon niet toegeven. Waarschijnlijk omdat ze dan weet dat ze wordt vermoord. Ik voel alleen wel iets raars als ik haar zie. Maar ik denk dat dat komt omdat ik haar ga vermoorden en ja...dat gevoel als je iemand vermoord ja dat is gewoon lekker. En ik ben er goed in , mensen vermoorden, dus daar ben ik blij om. Ik kijk haar aan. Het gevoel wordt steeds sterker en ik heb het gevoel alsof Zack in mijn hoofd rondjes rent. Oh Zack is mijn wolf. Gewoon als je het nog niet wist. Maaaaar nu weer ff verder. "kijk me aan als ik met je praat?!" 'nee sorry maar dat kan ik niet.' "vertel waar je vandaan komt" 'dat kan niet maar u kan me wel laten gaan dan zorg ik ervoor dat ik je nooit meer tegen kom' "ik doe niet aan spelletjes. En praat eens tegen me met wat meer respect." Ik zie dat ze steeds wat bozer wordt. Geweldig laat ik nog maar ff door gaan. "waar kom je vandaag wolfje?" 'waar hebben jullie het over ik ben geen wolf jullie zijn gek wolven kunnen alleen wolven zijn niet ook mensen dat is niet mogelijk' "jaja. maar als jij het zegt dan zal ik je wel ff naar de kerkers brengen. Maar eerst wil ik zeker weten dat je niet liegt.. je moet me aankijken ookal hou je je ogen dicht ik zal het weten" ze brengt haar hoofd omhoog maar houd haar ogen dicht. Ze is zo prachtig. Oscar we moeten haar hebbbbbbbeeeeeeennnnnn! Zack hou je kop ik ben bezig met werk. Ach Ossie iedereen weet dat je niet echt werkt. Hou je fucking kop Zack. Hou gewoon je kop. Oke oke ik hou al op. Ik loop naar haar toe. En ga achter haar staan. Ik heb het gevoel alsof Zack in mijn hoofd rondjes rent. En het is pittig irritant. Ik breng mijn hand naar haar haar en doe het aan de kant. Dan breng ik mijn hoofd naar haar rechter oor. 'schatje je weet heel goed waar ik het over heb. Maar ik kijk wel of je liegt of niet. Waarom liep je in het bos op die plek?' "ik was gewoon aan het wandelen even weg van alle dingen thuis en school" 'en denkje je dat ik dat geloof.' "nou je zo wel moeten aangezien het de waarheid is." ik hoor aan haar stem dat er iets anders aan de hand is maar ik kan het niet plaatsen, wat ik wel kan plaatsen is dat ze niet liegt. Maar ja nu weet ze al teveel over ons en over de wolven. Dus nu moet ik haar wel uit de weg ruimen. Niet dat ik dat anders niet had gedaan als ze gewoon had toegeven dat ze een rouge was. Maar ja. 'nu je hebt toegeven dat je er niks van af weet kan ik je laten gaan. Maar je weet teveel en dat moeten we niet hebben want straks vertel je iets aan iemand en komen ze ons halen..' "maar ik zeg niks dat zweer ik" je kan horen aan haar stem dat ze een beetje nerveus begint te worden. Maar ze heeft me nog steeds niet aangekeken en daar word ik wel een beetje gek van. 'KIJK ME AAN ALS IK TEGEN JE PRAAT' ik pak haar bij de schouders en gooi haar tegen de muur waar ze met een smak tegen aan valt en dan doorglijd naar de grond. 'JE MOET RESPECT TONEN VOOR MIJ!' ik loop naar haar toe en til haar hoofd op met mijn hand. Ze knijpt haar ogen stijf dicht. Dan maar op de harde manier. Ik pak haar bij haar hoofd vast en trek haar omhoog 'ALS JE NU GODVERDOMME NIET JE OGEN OPEN DOET VERMOORD IK JE GELIJK. IK WIL HET LEVEN UIT JE OGEN ZIEN LOPEN!' "Oscar doe eens rustig aan. Ze is nog jong" Dat was trouwens Tayler mijn Bèta. 'Tayler als je dat nog een keer zegt vermoord ik jou ook gelijk.' ik kijk hem aan "ja Alpha Oscar" 'daar lijkt het meer op'. Ik kijk weer naar het meisje 'vertel me dan in ieder geval jou naam prinses.' "ik ben je prinses niet en dat ga ik niet vertellen" 'en waarom dan niet prinses' "daarom niet omdat je dan weet wie ik ben. Denk ik" 'nou aangezien je een mens bent zou ik het niet weten' "dan moet je toch eens goed nadenken"
Isabeau POV
euh.......ik moet hier echt weg. Straks vermoord hij me nog en dan zijn er helemaal geen witte wolven meer. Jep ik ben de enige witte wolf op de hele wereld. Mijn wolf is dus helemaal wit met zilveren strepen. Ik vind mijn wolf zelf heel mooi. Maar ja daar dachten de zwarte wolven dus iets anders over. Die wouden ons gewoon weg hebben zodat zij een beter leven konden hebben ofzo. Ik heb nog steeds mijn ogen stijf dicht geknepen. Isa Isa Isa ISAAAAAA het is hem het is hem het is hem we moeten hem hebben. Doe nou is rustig ik moet hier alleen maar weg zien te komen. Oke oke oke. Ik ga denk ik zo wel een gokje wagen en mijn ogen openen. Alleen ben ik bang om zijn ogen te zien. Toen hij me hier tegen de muur aangooide was het heel moeilijk om mezelf niet gelijk te laten genezen. En ik denk dat hij heel boos is. Tenminste op de manier hoe hij in Alpha toon tegen denk ik zijn Bèta spreekt, dan moet je wel heel pist zijn. Ja ik ga zo mijn ogen openen. Na een tijdje rust waag ik de gok en open mijn ogen.
Oscar POV
Ik zie dat ze twijfeld, maar na een tijdje knipperd ze een beetje met haar ogen.
WAT VINDEN JULLIE ERVAN? ALS JE TIPS HEBT ZEG DIE DAN ASTJEBLIEFT.
BEDANKT VOOR HET LEZEN
BEYXX
JE LEEST
My mate, The Alpha
WerewolfHi ik ben Isabeau Olivia Charlotte Bartman. Ik ben 16 jaar oud en ik ben een weerwolf. Jep je leest het goed ik ben een weerwolf. En een hele zeldzame namelijk een witte wolf. Dus als ik in mijn wolf vorm ben ben ik helemaal wit. Ik heb in mijn mens...