.H15.

2.7K 118 19
                                    


Isabeau POV

Ik word wakker als ik in een keer heel nodig naar het toilet moet. Nee niet gewoon om te plassen of zo nee ik moet overgeven. Geweldig, ik probeer Oscar van me af te duwen en als het me eindelijk gelukt is ren ik naar het toilet. Net snel genoeg want nadat ik de wc bril omhoog heb gedaan komt alles eruit. Dan voel ik dat iemand mijn haar omhoog doet, 'rustig maar sweetheart. Laat het maar gaan' ik moet nog een keer overgeven en dan gaat het verschrikkelijke gevoel weg. 'gaat het weer een beetje?' 'ja. het gaat weer iets beter' 'mooizo, hier drink maar wat water' ik neem het aan en drink het op. Dan staat Oscar op en ik sta ook op. 'dankje' 'geen probleem schat, zullen we even gaan douchen?' 'ja is goed.' ik kleed me uit en zie dat Oscar hetzelfde doet. Hij zet de douche aan en hij stapt eronder. Ik stap er ook onder en knuffel Oscar. Na een tijdje pakt hij mijn shampoo en begint mijn haar te wassen. Als hij klaar is met het uitspoelen doe ik hetzelfde bij hem. Als ik zijn haar eindelijk heb uitgespoeld was ik snel mijn lichaam en dan stap ik onder de douche vandaan. Ik droog me af en loop naar de kamer. Daar kies ik een leuk setje kleren uit en ik zie dat Oscar ook net uit de badkamer komt. 'ik ga vast naar beneden kom je ook zo?' 'ja ik kom er zo aan, zeg maar tegen de kok dat ze ons ontbijt moet klaarmaken.' 'okay zal ik doen'. Ik loop naar beneden en zeg tegen de koks dat ze ons ontbijt moeten klaar maken en ik loop naar de eetkamer. 'heb je het gezegd?' 'ja'. Dan komt de kok binnen met ons ontbijt en ze legt alles op de tafel. Oscar gaat naast me zitten en we pakken allebei wat te eten. 'weet je eigenlijk al waarom je zo misselijk was gisteren en waarom je net moest overgeven?' 'misschien word ik wel ziek.' 'weerwolven worden niet ziek' 'oh ja tuurlijk.... misschien was het wel het eten gisteren.' 'maar toen voelde je je toch ook al niet lekker?' 'dat is waar' en dan schiet me iets te binnen . Het zou toch niet? Nee dat kan ik niet geloven. 'hoelang is het nadat we het matingsproces hebben afgerond' 'iets van twee weken geleden. Waarom? weet je wat er is' 'ik denk dat ik het weet. Is het goed dat ik vandaag even wat ga kopen?' 'op internet?' 'nee in een winkel' 'zou ik meegaan?' 'ik doe dit liever even alleen. Als dat goed is?' 'jahoor tuurlijk. Het zou waarschijnlijk iets voor je maandelijkse dinges zijn ofzo. Toch?' 'ja waarschijnlijk'.  Hij glimlacht naar me en we eten weer verder.

'nou ik ga dan even.' 'ik zie je straks' 'doei' ik geef hem nog een kus en dan loop ik naar de winkeltjes die in de pack zijn. Ik zie de apotheek en loop naar binnen. Alle mensen buigen voor me aangezien ik de Luna van hun pack ga worden. Ik loop naar een vrouw toe die hier volgens mij werkt. 'hallo weet u misschien waar de zwangerschaps-testen zijn?' 'jahoor tuurlijk loopt u maar mee' 'dankje' als we er zijn glimlach ik naar haar. Ik steek mijn hand uit 'Isabeau' 'Klaartje' 'Klaartje wil je misschien niemand vertellen dat ik dit heb gekocht?' 'waarom niet. Als je een welpje krijgt is dat geweldig nieuws' 'weet ik maar ik weet nog niet zeker of het echt zo is en Oscar weet er ook nog niks van' 'je hebt hem nog niks verteld he?' 'nee'  'waarom niet ' 'ik ben bang dat hij geen kind wil' 'o meisje toch. Als hij geen kindje wil dat zou hij het wel vertellen.' 'maar als ik echt zwanger ben dan wil ik het niet weg doen. Ik wil niet van zo'n baby al het leven af nemen' 'dat begrijp ik maar ik denk wel dat hij een kind wil hoor. Ik was goed bevriend met hem en toen ik kinderen kreeg wou hij altijd op ze passen.'  'okay.' 'dus maak je maar geen zorgen., Maar wil je deze kopen. Hij is best goed' 'ja ik neem deze'. ik pak hem aan en ik loop naar de kassa. Maar Klaartje houd me tegen. 'die krijg je gratis. Van mij' 'nee dat hoeft niet' 'jawel ik sta erop.' 'okay dan dankje' 'geen probleem'. Ik loop weer naar huis. Als ik er ben ga ik snel naar het toilet.

Nog een minuut wachten. Wat duurt dat lang. Ik hoor een piepje en ik kijk er snel op. Twee streepjes. Dat betekent dat ik....zwanger ben. Nu moet ik het wel aan Oscar vertellen. Ik loop uit de toilet en ik loop naar zijn bureau. Ik klop aan 'binnen' ik loop naar binnen en Oscar kijkt gelijk een stuk blijer. Dan ziet hij dat ik iets vast heb 'wat heb je daar?' 'ja daar moeten we even over praten' 'kom is hier'. Ik loop naar hem toe. 'ik weet waarom ik me niet lekker voelde' 'vertel' 'maar je moet niet boos worden of iets' 'nee tuurlijk niet' 'ik...i.....ik ben......zwanger?' 'ECHT!' ik kijk naar beneden. 'dat is geweldig, dan word ik papa. Eindelijk' 'wat? je bent niet boos?' 'nee tuurlijk niet waarom zou ik daarom boos zijn?' 'ik weet het niet. Ik dacht dat je geen kindje wou' 'maar natuurlijk wel' hij kijkt naar mijn buik en legt zijn hand er op 'nu groeit daar een kleintje'  hij gaat met zijn hoofd naar mijn buik en legt zijn oor erop 'je moet wel lief zijn voor mama he? Anders word mama niet zo blij' ik moet lachen.  'er zijn pas twee weken voorbij zo snel gaat het nou ook weer niet.' 'jammer' ik moet lachen . 'ik ben blij dat we een kindje krijgen' 'maar zijn we niet wat jong?' 'nee hoor dit is best normaal. Soms is de vrouw nog jonger' 'oh. Maar ik ben nog niet eens Luna' 'dat maakt me niks uit. Je bent mijn mate en daar gaat het om' 'dankje' ik geef hem een kus 'ik hou van je ' 'ik hou van jullie' ik kijk hem raar aan 'je hebt nu ook een deel van mij in je buik en ik houd nu al van ons jongetje' 'wie zegt dat het een jongen word?' 'ik voel het aan mijn water' ik moet lachen 'nou ik denk dat het een meisje word.' 'En waarom denk je dat.' 'omdat ik haar in mijn buik draag.'

My mate, The AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu