Isabeau POV
ik word wakker en wil opstaan aangezien ik naar het toilet moet als ik zie dat er een arm om me heen zit. OMG dit kan ik niet maken. Ik heb dan nu misschien wel ruzei met Oscar maar ik kan hem dit niet aan doen. Ik trap met mijn voet naar achter om zo de heilige plek van de jongen te raken. Ik weet dat ik hem geraakt heb als ik een kreun hoor 'babe waarom deed je dat?' 'ik ben al met iemand samen' 'dus je gaat vreemd' 'Shut up' 'babe kijk me aan.' ik draai me om en zie daar niemand anders liggen dan Oscar. OMG , ik sla mijn handen voor mijn mond en ik kijk hem met grote ogen aan. 'WAT DOE JE HIER!!!' 'stil ik heb koppijn. En om je vraag te beantwoorden. Ik ben op visite' hij kijkt me aan met een glimlach. 'nou dat wil ik niet ik moet namelijk boos zijn op jou.' hij gaat recht op zitten en komt gevaarlijk dicht bij met zijn gezicht. 'moet dat' hij kijkt me aan met zijn mooie ogen. Ik geef hem een kus. 'misschien niet. Maar dan wil ik wel dat je een paar dingen voor me doet' 'en die zijn' 'nooit meer met je Alpha stem tegen mij praten. EN..' ik kom dichterbij met mijn gezicht 'ik wil je jouwe zijn.' hij kijkt me in mijn ogen 'maar dat ben ik toch al?' 'nee ik bedoel officieel' 'oh je bedoeld dat ik je ga marken' 'je graag. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat je alleen van mij bent en dat het ook officieel is.' ik moet blozen en ik kijk naar beneden. hij tilt mijn hoofd op. En glimlacht. Dan komt hij dichterbij en gaf me een kus....
----(we weten allemaal wel wat daar gebeurd ;) )----
Ik ga met mijn hoofd op de blote borst van Oscar liggen. Hij kijkt naar boven. Ik kijk hem aan, na een tijdje heeft hij het door dat hij word aangestaard en kijkt me aan. 'wat is er' 'niks ik ben alleen heel blij dat ik per ongelijk over jou grens ben gestapt.' hij glimlacht naar me en geeft me een kus op mijn hoofd 'ik ook' . Ik ga weer liggen en na een tijdje val ik in slaap.
'schat. wakker worden.' 'nee, ik wil niet' 'je moet. We moeten iets bespreken. Met alle Alpha's. Dus waarschijnlijk zie jij ook nog jou vader en je moeder en misschien ook wel je hele familie.' 'waarom zou mijn hele familie komen?' 'omdat ik het officieel wil maken.' 'oh. Okay dat kan ook wel zonder mij. Zeg maar dat ik....ff kijken.....zeg maar dat ik net....nog ff naar euh....okay laat maar ik kan niks bedenken ik kom al' hij moet lachen. 'lach je me nu uit?' 'nope.' hij laat de p ploppen. 'ik lach je toe.' ik kan het niet laten en gooi een kussen naar zijn hoofd. 'nou kom op prinsesje. Laten we gaan douchen.' 'samen?' ik kijk hem een beetje verbaasd maar ook onzeker aan 'ja schat. Ik bedoel ik heb je al naakt gezien.' hij komt dichterbij 'er is denk ik geen plekje op dit lekkere lichaam dat ik nog niet heb gezien.' ik word rood en loop naar de badkamer. Oscar loopt achter me aan en ik doe de douche vast aan zodat hij warm kan worden. Ik kleed me uit en Oscar doet het zelfde. Dan stap ik in de douche en Oscar komt al snel achter me aan. Hij slaat zijn armen om me heen en kijkt me in mijn ogen. En jep daar begonnen we gisteravond weer op nieuw te doen. Behalve dan dat hij me nu niet meer hoefde te marken.
JE LEEST
My mate, The Alpha
Hombres LoboHi ik ben Isabeau Olivia Charlotte Bartman. Ik ben 16 jaar oud en ik ben een weerwolf. Jep je leest het goed ik ben een weerwolf. En een hele zeldzame namelijk een witte wolf. Dus als ik in mijn wolf vorm ben ben ik helemaal wit. Ik heb in mijn mens...