Isabeau POV
Ik word wakker en zie dat Oscar zijn armen om mij heen heeft geslagen. Ik kijk naar zijn handen. En dan naar die van mij. Die van hem zijn groot en jongensachtig maar toch zacht. Die van mij zijn wat kleiner en met dunnere vingers. En ze zien er zachter uit. Ik kijk naar hoe ze perfect op mijn buik liggen als ik me iets te binnen schiet. Straks dan moet ik naar het toil...okay laat maar ik moet nu al naar het toilet. Lekker is dat. Hij heeft me in de buikgreep, hier ga ik dus niet uit komen. Ik probeer zijn armen wat losser te doen maar hij slaat ze alleen maar strakker om me heen. Uiteindelijk is het gelukt en heb ik mezelf met een kussen verwisselt. Ik glimlach en loop naar de badkamer die Oscar in zijn kamer heeft. Ik doe mijn ding en dan loop ik weer terug. Ik zie hem om hem heen graaien op zijn buik. 'Isabeau?' 'ja?' 'waar ben je' 'als je je omdraait en je ogen opent zal je me zien' hij draait zich snel om en doet zijn ogen open. 'god. ik was al geschrokken dat er iets met je gebeurt was' ik neem een aanloopje en spring op het bed. 'nee joh. Dat gebeurt niet zo snel. En als het gebeurt heb ik jou toch?' 'ja maar ik ben misschien niet zo sterk als hun.' 'vast wel. En hoe ben jij in een keer zo lief?' hij staat op van het bed en loopt naar mij toe. 'dus jij vind mij lief.' 'net wel' hij slaat zijn armen om mijn middel en gaat met zijn hoofd in mijn nek. Okay nu is hij een beetje een weirdo. 'stop je bent echt een weirdo soms' ik zie dat hij een beetje boos word 'wat zei je?' 'dat je soms een beetje een weirdo bent' hij kijkt me boos aan en loopt weg. Naar de badkamer 'serieus Oscar, kan je daar niet tegen?' hij loopt weer naar mij toe. Ik loop een beetje naar achter en uiteindelijk voel ik de muur achter me. Hij zet zijn armen naast mijn hoofd 'niemand noemt mij zo. Jij mag dan misschien wel mijn mate zijn maar dat betekent nog niet dat je zo tegen mij mag praten!' 'oh dat denk je dan verkeerd meneertje want ik heb ook mijn eigen rechten, en trouwens je bent nog niet officieel alpha' 'ik heb alle recht om zo tegen jou te spreken maar jij niet tegen mij. Want 1 ik ben wel de opvolger van de beste Alpha van de wereld en 2 wat ben jij dan?' 'ik ben de dochter van een Alpha!' hoe durft hij dat tegen mij te zeggen. 'hahahhaha....wat een zielige Alpha dan. Met jou als dochter. Ze zullen vast diep teleurgesteld in je zijn.' dat is het. Ik duw zijn armen weg en loop naar de deur. Ik kijk hem nog een keer aan 'ik hoop dat je rot in hel' .
--------------------
hello people,
ik ben een beetje aan het experimenteren met verschillende boeken en verschillende types hoofdstukken. Maar vinden jullie het fijner om korte hoofdstukken te hebben of willen jullie liever langere. Bedankt voor het lezen en iedereen een fijne Pasen!!!
Beyxx
JE LEEST
My mate, The Alpha
WerewolfHi ik ben Isabeau Olivia Charlotte Bartman. Ik ben 16 jaar oud en ik ben een weerwolf. Jep je leest het goed ik ben een weerwolf. En een hele zeldzame namelijk een witte wolf. Dus als ik in mijn wolf vorm ben ben ik helemaal wit. Ik heb in mijn mens...