.h23.

1.7K 78 3
                                    

Isabella POV
Ik word wakker. En kijk om me heen. Waar is Nick? Dat is trouwens mijn broers naam. Als ik naar links kijk zie ik Oscar op eem stoel slapen. Ik moet een beetje grinniken. Gelukkig is hij niet wakker geworden. Ik pak de afstandsbediening van de tv en gooi hem naar Oscar. Hij schrikt wakker en kijkt verbaasd om zich heen. Als hij ziet dat ik wakker bent springt hij van zijn stoel en rent naar me toe. 'Hoe gaat het?' 'Wel goed. Ik voel me in iedergeval goed' 'mooi. Laat me nooit meer zo erg schrikken oke?' Ik knik want ik ben zo moe. Een geeuw verlaat mijn mond. 'Ga maar wat slapen' weer knik ik. Oscar loopt de kamer uit en ik val in slaap.

Als ik wakker word merk ik dat er iemand in de kamer is. Ik kijk om me heen en zie Max daar staan. Ik raak een beetje nerveus met hem erbij. 'Hoe gaat het?' 'Beter. Waarom ben je hier' 'Oscar heeft me gestuurd om op jou te letten'. Waarom zou Oscar hem sturen om op mij te letten. Ik bedoel zag Oscar toen niet hoe hij naar me keek? Nou ja.'dus wat gaan we doen? ' 'ik weet niet. Wat wil je doen.' 'Film kijken?' 'Is goed'. Ik doe de tv aan. En klik op netflix. 'Wat wil jij kijken?' 'Dat maakt me niet zo veel uit' 'okay'. Ik zet maar teen wolf op.

Na een tijdje word ik weer moe en val in slaap.

Max POV
Ze valt inslaap met haar hoofd op mijn schouder. Ze is zo mooi. Waarom moet ze nou weer de mate van Oscar zijn. En ja jullie denken nu. Maar je hebt toch al een mate. Ja dat klopt alleen kan ze geen welpen krijgen. En dat wil ik wel. Maar ja. Als oscar al mijn hier zo ziet liggen samen met Isabeau in een bed met mijn arm om haar heen. Dan word hij laaiend. Ik haal mijn andere hand door haar haar en ze maakt een geluidje van genot. Wat is ze toch mo- 'WAT THE F*CK DENK JE DAT JE AAN HET DOEN BENT!' Ik kijk op en zie daar een woedende Oscar staan. 'Ze viel inslaap. ' 'EN DAN DENK JE LAAT IK MAAR NAAST HAAR GAAN LIGGEN. ZE IS VAN MIJ'!' hij komt naar me toe en tilt me aan mijn keel van het bed. Hij gooot me weg en ik kom met een smak tegen de muur. 'HE MOET BLIJ ZIJN MET JE BAAN. MAAR JE MOET WEL JE PLEK WETEN MAX!' En toen werd Isabeau ook wakker. Ze kijkt verbaasd op als ze Oscar voor haar ziet staan en mij op de grond bij de muur. 'Oscar wat is er' 'wees stil. Jij lag hier gezellig met Max maar je bent van mij. En niemand mag aan je zitten of naar je kijken. En zo ook Max niet' 'maar Oscar hij is gewoon een vriend. Ik zou nooit wat met hem doen. Ik heb jou toch al' 'en waarom lag je dan met HEM SAMEN IN BED' hij spreekt elk woord duidelijk uit en hij kijkt naar Isabeau. Dit is mijn moment. Ik kruip stil naar de deur. Maar net voordat ik hem open kan doen. Word ik er tegen aan geduwd. 'Waar denk je naar toe te gaan?' 'We....g' weet ik nog net uit te persen. Dan hoor ik iemand huilen. Oscar hoort het ook. We draaien ons om. Nou Oscar draait zich om en ij kijk over zijn schouderm we zien dat Isabeau uit bed is gekomen. En staat te huilen. Oscar laat mij gelijk los en loopt naar haar toe.

Isabeau POV
Waarom maken ze nou weer ruzie over mij. Waarom? Max heeft toch zelf ook een mate. Waarom is Oscar dan zo jaloers. Max is gewoon een vriend. Niks meer niks minder. Waarom doen jongens soms zo moeilijk. Ik stap uit bed en loop naar ze toe. Maar stop als ze allebei naar mij kijken. Oscar komt naar me toe lopen en veegt mijn tranen weg. Was ik aan het huilen? Ik draai mijn hoofd weg. 'Babe wat is er?' Ik negeer hem. 'Vertel het me alsjeblieft' ik negeer hem weer 'babe?' 'WIL JE HET ECHT WETEN. JULLIE ZITTEN RUZIE TE MAKEN OVER MIJ. DAAR WORD IK GEK VAN. MAX HEEFT AL EEN MATE. HIJ IS EEN VRIEND NIKS MEER NIKS MINDER. EN ik word hier zo moe van. Ik heb een baby remember. Ik ben zwanger. En ik kan dit er nou niet echt bij hebben. Als jullie nou gewoon het weer goed maken. Max nu weg gaat em we gewoon door gaan met wat we aan het doen waren dan ben ik blij.' 'Dat snap ik schatje maar hij heeft nog steeds geen recht om zijn Luna aan te raken.' Ik kuch. En hij kijkt me aan met een blik die sorry zegt. Dan loopt hij naar Max en zegt wat tegen hem maar ik kan het niet horen. Max draait zich nog naar mij glimlacht en loopt dan door de deur weg. Oscar komt naar me toe. 'Waarom deed je zo jaloers. Je had zelf aan hem gevraagd of hij op mij wou letten' 'mhm'. Hij komt steeds dichter bij. Dan begint hij mijn kaak te strelen. Hij duwt me naar achteren en ik val op bed. Oscar komt boven me hangen maar steunt op zijn handen omdat ik anders verpletterd zou worden onder zijn gewicht. Hij kust mijn hele gezicht en stopt bij mijn lippen. Hij kijkt me nog een keer aan en kust me dan hard en vol met liefde op mijn lippen. Na een rijdje gaat hij met zijn lippen naar onder en stopt bij mijn mark. Hij begint op de huid te zuigen en er is nu waarschijnlijk een zuigzoen te zien. Ik duw Oscar een beetje van me af en loop naar de spiegel. Ik kijk naar de vlek. Hij is groot. Oscar komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen. 'Zo kan iedereen zien dat je van mij bent. Ik hou van je Isa' 'ik hou ook van jou Os.'

A/N sorry dat ik zo lamg niks heb gepost. Maar ik was op vakantie. En mijn vader had dus gezegd van ja er is daar wifi. Alleen dat was zulke slechte wifi dat ik er niet eens connectie mee kon maken omdat er al zo veel mensen op zaten. En op de tweede camping waar ik drie dagen ben geweest kon je wel wifi krijgen maar daar moest je voor betalen. En dara had ik niet zo'n zin in. Dus het spibt me echt heel erg dat het zo lang heefr geduurd maar nu is het vakantie dus ik denk dat ik wel wat vaker kan gaan schrijven. Nogmaals sorry.
Xxxlaura.
En echt heel erg bedankt als je vote, leest en comment. Het betekent echt super veel voor me. En dat geeft me echt een boost elke keer. Heel erg bedankt. Ik hou van jullie. Xx
Wow dat klonk raar. Boeie XD

My mate, The AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu