Isabeau POV
ik loop boos door de gangen. Ik kan ook nu niet weglopen. 1 om dat dat niet mag volgens de regels. 2 het is te gevaarlijk voor mij. Dus ja ik heb geen andere keus dan hem gewoon negeren en door gaan met leven. Ik haat hem echt . Wat dacht ik toen ik zei dat ik van hem hield. JE HOUD NOG STEEDS VAN HEM! nietes. welles. nietes. welles. nietes. welles. nietes. welles. NIETES.
wow ik zit nu gewoon een gesprek te houden met mijn gedachten. Geweldig ik word ook nog gek. Wat zou Oscar nu eigenlijk denken. Wat waarom denk ik nu weer aan hem. Ik ben eindelijk bij de logeerkamer aangekomen en ik loop naar binnen. Ik ga liggen op het bed en al snel ben ik in dromenland.
'Isabeau?' 'wat?' 'word u wakker het ontbijt is klaar. Zal ik het in uw kamer leggen?' 'wat oh breng maar hier binnen.' 'wilt u het niet bij Oscar eten?' ik kijk de vrouw aan 'nee ik heb zeg maar een beetje ruzie met hem' ze word een beetje wit en kijkt boos. Heb ik haar nu boos gemaakt? ze heeft inmiddels het eten vast en laat het met een plof op mijn bed vallen. Gelukkig zit het drinken in een dichte beker. Ze kijkt me nog even aan en loopt dan boos weg. Nou ja. Ik pak mijn eten en drinken en begin.
Na het eten loop ik naar de badkamer die ook in deze kamer zit en poets mijn tanden. Ik zou wel mijn eigen willen gebruiken maar ja die zit in mijn tas in de kamer van Oscar. En ja daar heb ik ruzie mee. Maar ik wil eigenlijk wel schone keren aan doen om eerlijk te zijn. Want ik heb nu wel wat aan maar dat is een pyjama en ik wil vandaag wel uit deze kamer kunnen. Dus er zit niks anders op dan naar de kamer van Oscar te gaan. Ik loop weer door de gang. Als ik bij de kamer van Oscar ben hoor ik twee mensen tegen elkaar schreeuwen. Ik luister maar niet mee want ik ben dan misschien wel boos op Oscar maar ik denk dat dit iets te persoonlijk is om af te luisteren. Ik loop iets verder. Ik ben hier eigenlijk nog nooit geweest. Ik loop weer terug want dit is best saai. Als ik weer bij de kamer ben komt net de vrouw weer naar buiten.
JE LEEST
My mate, The Alpha
WerewolfHi ik ben Isabeau Olivia Charlotte Bartman. Ik ben 16 jaar oud en ik ben een weerwolf. Jep je leest het goed ik ben een weerwolf. En een hele zeldzame namelijk een witte wolf. Dus als ik in mijn wolf vorm ben ben ik helemaal wit. Ik heb in mijn mens...