״נמאס לי ממך כבר את בלתי נסבלת! לא אכפת לך ממני יותר את התחתנת עם העבודה ועד שאת חוזרת הביתה את לא מתייחסת אליי ומטיפה לי דברים כמו קרצייה יואו את בלתי נסבלת״ צעקתי על אמא שלי עצבנית כשניסתה להפוך אותי לשעון שוויצרי ולדייק בדקה כשאני חוזרת הביתה, היא כול כך פרפקציוניסטית ודייקנית ! והיא מנסה להפוך אותי לכזאת לכמוה בדיוק.
״ ליאן אם לא מתאימים לך החוקים האלה את יכולה ללכת אבל כל עוד את בבית שלי, אני קובעת את החוקים ואת תעשי את מה שאני קובעת וכשאני מסכמת איתך לחזור עד 00:30 זה עד 00:30 לא עד 1:00 זה ברור?״ עליתי לחדר שלי בוערת מעצבים, מה אכפת לה שאני יחזור ב 1:00 יש עוד 3 ימים עד לתחילת הלימודים וזה חופש גדול! רבאק אי אפשר לנשום בבית הזה! אין פלא שאבא שלי עזב את המשוגעת הזאת ! אבא שלי הוא ההפך הגמור מאמא שלי הוא אדם צנוע ושקט, הוא עבר לרעננה אחרי הגירושים עם המשוגעת והוא עובד כרגע בתור אב בית בבית ספר החדש ברעננה ״תיכון קדם״ .
סימסתי לו אתה ער? מה ציפתי 1:15 אמצע הלילה ועוד 3 ימים מתחיל הלימודים בטח הוא על הרגלים כל היום כדי להכין את הכיתות ועכשיו הוא גמור מעייפות ישן. נכנסתי למיטה עם כאבי ראש בלתי נסבלים מהבכי והתעוררתי מצלצול ההודעה ב שש בבוקר כן מאמי עכשיו כן, התקשרתי אליו וסיפרתי לו על מה שקרה עם אמא והוא הציע לי לעבור לגור איתו , אבא שלי תמיד רצה שאני יגור איתו אבל הייתי רגילה לבית שלי, למושב חששתי לעבור לעיר יש לי כאן מלא חברות ואני ממש אוהבת את האווירה שהמושב נותן, אני פחות התחברתי לרעננה לפקקים ללחץ בבוקר להגיע מוקדם לעבודה בלי להתקע חצי שעה באחוזה ברחוב הראשי בפקק שלא ניתן לראות את סופו. אמרתי לו שאני אחשוב על המעבר. לקחתי את השיחה עם אבא שלי מאוד ברצינות וישבתי עם אמא שלי לשיחה .
״ אמא אני עוברת לגור עם אבא ״ אמרתי לה בנימה רצינית.
״ומי אמר שאת עוברת״ אמרה בהתלוצצות כאילו עכשיו סיפרתי לה בדיחה .
״דיברתי איתו אתמול ומבחינתו שאני אעבור עוד היום ״עניתי לה
״ את לא הולכת לשום מקום! זה ברור לך?״ אמרה כמעט בצעקה.
״ לא מעניין אותי מה הדעה שלך יש לי שני הורים לא רק אמא ואם אני רוצה לעבור לגור עם אבא זה החלטה שלי והסכמה שלו אני מודיעה לך את זה חד משמעית ״ וואו אני באמת אמרתי לה את זה הרגע היא בטח עומדת להתחרפן עליי ולהטיף לי מוסר עד צאת הנשמה! היא התקרבה אליי בצעד איטי נעצה לי מבט בעיניים והעיפה לי סטירה לפרצוף, התחלתי לבכות בחיים שלי היא לא הרימה עליי יד, עליתי לחדר שלי ארזתי 4 מזוודות , היי אבא אתה יכול לבוא לקחת אותי? סמסתי לו תוך כדי שאני אורזת את המזוודה האחרונה ועוברת בראש שלי שלא שחכתי כלום. צלצול ההודעה לא איחר לבוא כן מאמי שלי קרה משהו? הוא סימס לי בחזרה ויכולתי להרגיש את הדאגה בהודעה שהוא שלח לי.
כעבור עשרים דקות שמעתי את הצפצוף של הטנדר של אבא שלי ירדתי למטה עם כל המזוודות אבא שלי ירד ועזר לי להעמיס את המזוודות על הטנדר מאחורה, הוא הסתכל עליי במבט שואל אך עם ניצוץ של הבנה .
במהלך הנסיעה סיפרתי לו על כל מה שקרה בבית ועל ההחלטה שלי לעבור לגור איתו, הוא הייה מאושר הוא לא הכיר אף אחת אחרי הגירושים מהמשוגעת והוא הייה בודד אחרי הגירושים מהמשוגעת כשהם התחלקו ברכוש אמא שלי נתנה לו 60% מהנכסים שלה בכסף הזה הוא קנה דירה מהממת ומרווחת מסודרת.
העליתי את כל המזוודות לחדר , אבא השתמש בקשרים שלו ורשם אותי למקום העבודה שלו ״תיכון קדם״ . מחר מתחילים הלימודים אז אני ואבא נסענו לחנות הספרים וקנינו את כל הרשימה שהמזכירה שלחה לנו.
״ בוקר טוב מאמי , את רוצה לבוא איתי לבית ספר או באוטובוס?״ העיר אותי אבי , התמתחתי, שטפתי פנים, מרחתי גלוס שקוף ופיזרתי את השיער שלי השיער שלי הייה בצבע כרמל והעיניים שלי חום דבש שמתי ג'ינס שחור עם קרעים בברך שמאוד החמיא לי וחולצת וי לבנה ,הרבה פעמים שמעתי שאמרו שלי שאני יפה .
הכנתי סנדוויץ עם גבינה וחתכתי לי מקלוני גזרים בשקית ולקחתי את האוטובוס כי אבא שלי מגיע בשבע ועשרים לבית ספר כדי להכין את הדברים לטקס פתיחת שנה .
ירדתי מהאוטובוס ונכנסתי לבית ספר אני לא מכירה כאן אף אחד והיו מלא תלמידים שישבו בקבוצות, נגשתי למזכירות כדי שתכוון אותי לכיתתי כי לא הייה לי אף אחד אחר לשאול, בדרך החוצה מהמזכירות ראיתי את דן, חתיך גבהה שרירי היו לו עיניים ירוקות בוהקות שרק מלהסתכל אפשר לתבוע לתוכן משני צידיו שני בנות נמרחו עליו, איזה זולות. המזכירה חייכה אליו והמשיכה להדריך אותי לכיתתי החדשה , התיישבתי וחיכיתי שהמורה תכנס, הרגשתי שנועצים בי מבטים , ילדה נחמדה בשם שירן באה ואירחה לי חברה וניהלנו שיחה סתמית על הבית ספר. המורה נכנסה ועשתה לנו משחק הכרות ואחרי שעתיים דן נכנס לכיתה באיחור, המורה נעצה בו מבט ואמרה :״ אדון דן היקר מה פשר האיחור?״
דן ירק לעברה:״ אני יגיע מתי שבא לי ואף מורה בודדה ומסכנה לא תגיד לי מתי להגיע קפיש?״
המורה הסתכלה עליו נעלבת וסימנה לו להתיישב ,הייה לידי כיסא פנוי והוא התיישב על ידי.
YOU ARE READING
האהבה הראשונה שלי
Romanceליאן היא בת להורים גרושים, ילדה טובה מצטיינת בלימודים חברותית ויפה יש לה המון חברות והיא בין הבנות המקובלות בכיתה , היא פוחדת להתאהב לאחר שעברה בביתה את הגירושים של הוריה. ליאן מתגוררת עם אמה איך לאחר ריב קשה עמה עברה לגור עם אביה ברעננה ולהתחיל את...