המכונית עצרה בבת אחת , היא רק פגעה בי היא לא העיפה אותי למזלי הראיה שלי התערפלה , אני מרגישה כולכך מסוחררת ועייפה עצמתי את עיני שוכבת על הכביש.
״ליאן!״ שמעתי את הנהג צורח ,לא הצלחתי לפתוח את עיני אבל לשמוע הצלחתי עד שאיבדתי את ההכרה.
קמתי לקולות ציפצופים פקחתי את עיני הרגל והיד שלי היו חבושות בגבס , כנראה המכונית לא רק פגעה בי כמו שחשבתי ״ אאוץ!״ ניסיתי להתישב.
״ ליאני מאמי הכל בסדר? אני כאן״ אבי התעורר בבהלה מהכיסא שהיה מונח לצד המיטה.
״ כן, כמה זמן אני ככה?״ שאלתי.
״ 5 שעות, אני כולכך שמח שאת בסדר״ הוא התנשף לרווחה.
״ וואו , מה קרה?״ שאלתי אותו.
״ הוא הסתכל לכיון הדלת ויצא ״ הוא לא מוכן לזוז
הדלת נפתחה ואני לא מאמינה איזה גורל!
״אתה עובד עליי״ שאלתי אותו.
״ איך את מסוגלת לצחוק? שברתי לך את העצמות בגוף זה החלמה של חודשיים״ אמר והתישב על המיטה.
״ איה!״ צעקתי.
דן נעמד ואמר ״ אני לא ראוי להיות איתך״.
הסתכלתי עליו במבט לא מבין.
״ מהרגע שהגענו אני רק פגעתי בך , כשהברזתי לך בפעם הראשונה ( שיעור פרטי לאלה ששכחו) במסיבה ,עם נועה ועכשיו פגעתי בך עם הרכב היתי מת אם היה קורה לך משהו״ הוא קם וחיבק אותי.
״ והכי כואב לי התמימות שלך שלמרות הכל את כאן איתי לא מוותרת עלי אפילו לרגע״ הוא סיים את דבריו.
החזרתי לו חיבוק ״אני בחיים לא אוותר עליך״.
********
שבועיים חלפו, דן לא מוותר הוא כל יום אוסף אותי מהבית לבית ספר הוא לא מוכן לתת לי לנסוע באוטובוס עם קביים.
קצת נמאס לי מהמצב הזה של הנכה , רציתי לחזור להרגיש עצמאית , החלטתי הבוקר אני נוסעת באוטובוס! אני יצא עוד לפני שדן יגיע לאסוף אותי.
אני לא מאמינה שאני יוצאת בשעה שבע לבית ספר.
הירידה במדרגות היה סיפור שלם הרגל הלא שבורה שעוד איכשהו הצלחתי לעמוד עליה התעקמה אין ספור פעמים כנראה שזה הפך לתחביב אצלי לשבור עצמות.
הדרך לתחנה היתה בלתי נסבלת הרגשתי כמו ארנב שמנתר על רגל אחת והיא ממש התחילה לכאוב אצלי כבר.
הגעתי בול לאוטובוס אך כרגיל עם המנחוס שלי היתה מדרגה באוטובוס ורק עם משהו היה עוזר לי היתי מצליחה לעלות.
ניסיתי בניסיון כושל לעלות ומעדתי אחורה אחד התלמידים תפס את ידי והרים אותי בידיו אל המושב.
״ הי במצבך לא לוקחים אוטובוס לוקחים מונית.״ אמר.
״ לא ביקשתי עזרה אתה הרמת אותי!״ תקנתי אותו.
״ איך קוראים לך?״ שאל.
התעלמתי ממנו ורק חיכיתי לרדת בבית ספר כנראה שלנסוע עם דן זה כן רעיון טוב.
״ אני שחר״ הציג את שמו.
הפלאפון שלי צלצל ולא הצלחתי לענות הוא היה עמוק בתיק והיתי ממש מסורבלת.
״ תני לי לעזור לך״ אמר וענה לצלצול של דן.
ומפה אתם יכולים לנחש מה קרה....
YOU ARE READING
האהבה הראשונה שלי
Romantizmליאן היא בת להורים גרושים, ילדה טובה מצטיינת בלימודים חברותית ויפה יש לה המון חברות והיא בין הבנות המקובלות בכיתה , היא פוחדת להתאהב לאחר שעברה בביתה את הגירושים של הוריה. ליאן מתגוררת עם אמה איך לאחר ריב קשה עמה עברה לגור עם אביה ברעננה ולהתחיל את...