שקט מביך שרר בינינו לא ידעתי איך להגיב לכך.
״אני מפחדת״ אמרתי
״ממה?״ שאל עם העיניים הירוקות הבוהקות שאני פשוט נמסה לתוכן.
״פשוט...״ הוא הסתכל עלי לא מבין.
״ פשוט מה? אני זה שהחיים שלו נדפקו מכל כיוון ״ אמר.
לקחתי נשימה עמוקה עצמתי את עיני ״אני מפחדת שתעלם״ אמרתי את זה.
פתחתי את עיני והעיניים שלנו נפגשו , הוא חייך את החיוך הכובש שלו הוא קירב אותי אליו לנשיקה עצמתי את עיני , אני מתה לנשק אותו עכשיו ואני לא יכולה !אם היתי במקום נועה ודן היה מתנשק עם מישהי היתי רוצה להרוג.
שאלוקים יהרוג אותי עכשיו ״דן... חכה רגע״ עצרתי אותו.
״אנחנו לא יכולים להמשיך לכיון הזה״ אמרתי עם אבן בגרון .
״ואני לא מוכן להיות רק ידיד שלך״ הוא אמר וקם לכיון המטבח , לקחתי את הנייד וירדתי אחריו הוא מזג לעצמו יין ,וואו הבית הזה מלא במשקאות חריפים התכופפתי להרים שאריות הזכוכית מהיין שניפצתי מקודם , דן כבר מזג לו את הכוס השלישית לקחתי לו את הכוס מהיד ״ אתה חייב להפסיק לשתות , אתה לא רוצה להיות אבא שתיין״ אמרתי.
״אני בכלל לא רוצה להיות... אני לא מאמין שהמילה הזאת יוצאת לי מהפה... אבא!״ הוא מתוסכל רצח.
״ יש דברים בחיים שאין לנו בחירה עליהם״ נזכרתי באמא שלי , במריבות שהיו לנו היא תמיד היתה אומרת לי את המשפט הזה , היו פעמים שהיא היתה מתחרטת על שילדה אותי , אם היתה לה אפשרות היא היתה מחליפה אותי אני בטוחה בזה .
״ תספרי לי על זה...״ אמר בציניות.
״איזה קטע זה יאללה...״ נאנחתי.
״ אבל את יודעת נראה לי יש פה קטע מוזר״ אמר , הסתכלתי עליו לא מבינה ״ עזבי לא משנה...״
״מה? לא למדו אותך לא להשאיר במתח אנשים?״ צחקתי.
לפתע נשמעה דפיקה חזקה בדלת ואחר כך סיבוב המנועל.
זוג בשנות הארבעים נכנס לבית ״שיט , תתכופפי שהם לא יראו אותך כי החקירה שהיתה לנו אחרי המסיבה היא כלום לעומת החקירה שלהם!״ נבהלתי קצת עשיתי כדבריו נכנסתי מתחת לשולחן כילדה בת 6 שמשחקת מחבואים עם אחיה.
״ דן דרלינג, מי זאת נועה?״ כנראה זאת היתה אימו של דן.
״מה פתאום חזרתם הביתה״ שאל עם מבט מת בעיניים.
״ ההורים של הילדה הזאת התקשרו ואתה יודע על מה הם מדברים?״ אבא שלו שאל בקול יצוגי.
עצרתי את נשימתי , מפחדת שיגלו אותי.
״ זה נכון?״ אביו שאל.
דן שתק הוא לא ענה , הברכיים שלי שרפו כבר מבלי לשים לב פגעתי בכיסא והוא זז אחורה.
״ מה זה?״ אמו שאלה
״ כלום!״ דן הכריז והתקדם לעבר השולחן והסתיר אותי.
אימא איזה פחד רק שהם לא יגלו אותי! הלב שלי הלם בחוזקה אם הם יגלו אני מתה!!!
״ דן תזוז עכשיו!״ אימו קראה. הוא עמד במקומו ולא זז.
״ אין בעיה לי יש את השיטות שלי " אמרה וכרעה מתחת השולחן , שיט!
היא הסתכלה לתוך עיני ופשוט רציתי למות באותו רגע!!!
------
סורי שלא העליתי פרק מלא זמן אני ❤️ אותכם!
YOU ARE READING
האהבה הראשונה שלי
Romansaליאן היא בת להורים גרושים, ילדה טובה מצטיינת בלימודים חברותית ויפה יש לה המון חברות והיא בין הבנות המקובלות בכיתה , היא פוחדת להתאהב לאחר שעברה בביתה את הגירושים של הוריה. ליאן מתגוררת עם אמה איך לאחר ריב קשה עמה עברה לגור עם אביה ברעננה ולהתחיל את...