"מחר בתשע אצלי בבית" אמר דן בהתלהבות.
"יש לי תכניות אחרות, קבעתי עם ליאן אני מראה לה את רעננה" אמר גל.
"את יכולה גם לבוא מצותת" פנה לעברי דן. דפקתי לו מבט עצבני.
"יש לי שם, ליאן, לא מצותת" אמרתי לו ביובש.
"וואטאבר בחירה שלך, את לא עושה טובה" אמר והמשיך ללכת להזמין למסיבה שלו. הוא כזה מעצבן וכזה מושלם בו זמנית, בא לי להעיף לו בוקס על איך שהוא מדבר אליי אבל בו זמנית אני רוצה להכיר אותו באמת.
" אז מה את בוחרת?" שאל אותי גל. הסתכלתי עליו במבט שואל מה אני אמורה לבחור פה?
"מסיבה או סיור?" שאל בחיוך, חשבתי לעצמי בלב זאת יכולה להיות בשבילי הזדמנות טובה להכיר אנשים ולהתחבר אז למה לא?
"מסיבה" אמרתי בחיוך.
גל חייך אליי ואמר:" מחר בתשע אאסוף אותך תהיי מוכנה " נתתי לו את הכתובת שלי. והמשכתי לשיעור היסטוריה. במשך כל השיעור הרגשתי שמישהו נועץ בי מבט הסתכלתי אחורנית וראיתי את דן, " מה אתה מסתכל?" לחשתי לו.
" מי מסתכל עלייך בכלל" לחש לי בחזרה וחזר להתעסק בפלאפון , בהמשך השיעור הסתכלתי עליו הוא כזה חתיך , העיניים הירוקות האלה שלו והשיער שהוא משחק אתו אחורנית , אין פלא שאת כולן הוא כובש.
* יום למחרת *
כל היום התעסקתי במה אני אלבש היום בערב , שירן באה אליי אמרה :" את באה הערב נכון?"
" כן אני באה עם גל, רוצה לבוא אליי ונתכונן ביחד?" הצעתי לה.
"כן אני ממש אשמח" אמרה.
ישר אחרי בית ספר הלכנו לבית שלי אכלנו צהריים והתחלנו להתארגן.
"איזה מושלמת!!!" אמרה לי שירן שהראתי לה את השימלה השחורה שלי, השמלה הייתה צמודה עם כתפיות רחבות שמכסות את הכתף והיא הגיעה לי עד אמצע הירך והגב הייה חשוף מעט.
"תודה מאמי,אל תדאגי אני לא מזניחה אותך יש לי משהו מושלם בשבילך, זה יתאים לך בול." אמרתי לה בחיוך. שירן הסתכלה עליי בציפייה עד שהוצאתי לה את השמלה הכחולה שלי , שמלה כחולה שצמודה בבטן ומהמותניים היא משוחררת עד מעל הברך,והגב שלה חשוף מעט.
" את רצינית!? היא מושלמת , אני מפחדת להרוס לך אותה היא נראית יקרה " אמרה שירן שהיא מסתכלת על שמלה, במילא לא אהבתי אותה אמא שלי קנתה לי אותה למסיבת תה שהיא ארגנה כדי למשוך לקוח.
" היא שלך מאמי" אמרתי לה בחיוך . שירן קפצה עליי בהתלהבות ולא הפסיקה לנשק אותי " תודה תודה תודה תודה תודה את מדהימה" אמרה בהתלהבות.
שירן איפרה אותי מהמם :צללית מעושנת עם אודם עדין , נראיתי די טוב עם השמלה והאיפור, שירן איפרה את עצמה בסגנון עדין , שמענו את הצפצוף של האוטו של גל , ירדנו למטה " תשמרי על עצמך מאמי" אמר לי אבא , ננתי לו חיבוק ונכנסנו לרכב של גל, לנד קרוזר שחורה חדשה ומבריקה. גל ירד מהרכב ופתח לנו את הדלת , צחקנו כל הנסיעה למסיבה.
הגענו, הבית של דן ענק , הבית שלו בנוי מ 4 מפלסים וחצר בגודל דונם בכניסה עמדו 2 שומרים שבדקו הזמנות. "וואוו דן גר פה, את רוצה להגיד לי?" פניתי אל שירן.
"כן ההורים שלו טחונים, להורים שלו יש את המשרד הכי גדול באזור השרון,הם עורכי דין" אמרה לי שירן .נכנסנו למסיבה וגל הלך להביא שתיה הייה קצת קריר . לפתע הונח לי קרדיגן על הגב "אווו אני רואה שהמצותת הגיעה בסוף" ירק לעברי דן, זרקתי אליו את הקרדיגן שלו . הוא לבש מכנס שחור וחולצה מכופתרת לבנה הוא מכוכב אחר חשבתי לעצמי איך כולכך הרבה שלמות באדם אחד.
"ליאן " תקנתי אותו .
" וואט אבר , רוצה לשחק מה הסיכוי?" שאל. ( מה הסיכוי זה משחק קבוצתי, יושבים במעגל , אתה בוחר בן זוג , ואתה שואל מה הסיכוי שיקרה משהו , שניכם בוחרים מספר מאחת עד עשר, הקבוצה סופרת שלוש שתיים אחת והזוג זורקים את המספר אם קלעתם אתם חייבים לבצע את המשימה אם לא אז לא )
"לא באלי לשחק איתך , ראית את גל ?"שאלתי. "פחדנית" זרק לעברי. אני יראה לו מה זה פחדנית!
" אתה יודע מה, יאללה" הייה לי איזשהו דחק להוכיח לו שאני לא פחדנית לא ידעתי איך להסביר את זה. נכנסנו למעגל ודן התיישב מולי כולם נעצו בנו מבטים. עד שלפתע נועה צעקה :"מה הסיכוי שליאן תנשק את דן?" הסמקתי כל האודם עלה לי ללחיים . נועה בחרה בדור חבר טוב של דן ." שלוש שתיים אחת" צעקה הקבוצה ושניהם ענו ביחד "שלוש", שקט השתורר במעגל, והקבוצה הסתכלה עלינו בציפייה, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי. הסתכלתי על שירן והיא סימנה לי " רוצה ללכת?" דן זרק לעברי " פחדנית " הקבוצה התחילה לצחוק ולצעוק במקהלה " פחדנית , פחדנית, פחדנית..." בחיים שלי לא התנשקתי , רציתי שהנשיקה הראשונה שלי תהיה משהו מיוחד עם האדם המיוחד, אחד שאני אוהב באמת. בלית ברירה התקרבתי אליו , לא רציתי שיסתכלו עליי מוזר כאל אחת 'שמרנית' וקרבתי את שפתי לשפתיו ונישקתי אותו , דן תפס אותי בגב וחיזק את הנשיקה, הבטן שלי התהפכה מהתרגשות , אז ככה זה מרגיש, דמיינתי את הנשיקה הראשונה שלי אלף פעמים בראש, ואף אחת לא התקרבה למה שהרגשתי כרגע דחפתי אותו מעליי ואמרתי: " פחדנית?" הוא הסתכל לי בעיניים מבולבל , הרגשתי מובכת מהשתיקה שהשתררה וקמתי , רציתי רק להגיע הביתה ולדבר עם הבנות מהמושב ולספר להם , הייה לי צורך עז לפרוק את השבוע העמוס הזה מהלב.
שנאתי את עצמי באותו רגע איך נתתי ללחץ חברתי לתת לזה לקרות ,הסתובבתי בארמון הזה לחפש את גל שיקפיץ אותי הביתה.
YOU ARE READING
האהבה הראשונה שלי
Romantikליאן היא בת להורים גרושים, ילדה טובה מצטיינת בלימודים חברותית ויפה יש לה המון חברות והיא בין הבנות המקובלות בכיתה , היא פוחדת להתאהב לאחר שעברה בביתה את הגירושים של הוריה. ליאן מתגוררת עם אמה איך לאחר ריב קשה עמה עברה לגור עם אביה ברעננה ולהתחיל את...