פרק 6- מעצר

1K 51 0
                                    

"אתה יודע שחטיפה זו עבירה על החוק?" צעקתי עליו בניסיון כלוש להתיר את החגורה.

"גם לצותת זו עבירה על החוק" הוסיף על דברי ונראה מרוצה מעצמו. 

" גם נסיעה על 90 קמ"ש בדרך עירונית זו עבירה על החוק" אמרתי בעודי אוחזת חזק בדלת כדי לא לעוף, בחיי הוא נוהג כמו מטורף, במהלך הנסיעה שמענו כריס בראון על פוול ווליום וצחקנו, עד שלפתע שמענו סירנת  משטרה. 

" הג'יפ הלבן תעצור בצד"! צעק השוטר דרך המגפון. עצרנו את הרכב בצד וראיתי במראה את עגלי הזיעה מכסים את מצחי, בחיים שלי לא הסתבכתי עם המשטרה! ידיי החלו לרעוד ומבלי לשים לב אחזתי את ידו של דן , הוא שם לב שנראיתי לחוצה למדי והוא ניסה להפיג את המתח בחיוך " הכל יהיה בסדר רק אל תצאי מהרכב, טוב? אני כבר יסדר את הכל". נשארתי ברכב והתחלתי לנשום בכבדות, פחד החל להציף אותי אם המשוגעת תגלה היא תגמור אותי  זה יפגע ב'שם הטוב' שלה ,תמיד פחדתי להסתבך בצרות לכן הצרות שהסתבכתי היו מעטות מאוד. 

"ערב טוב, שם בבקשה?" אמר השוטר.

" דן זהבי" ענה דן בנונשלנטיות.

" תנשוף לפה בבקשה" ביקש השוטר מדן לנשוף לתוך מכשיר הינשוף בחוסר סבלנות.

"שתית?" שאל השוטר, " רק כוס בירה אחת " ענה דן.

"בדיקת הינשוף מראה שיש באוויר שבפה שלך יותר מ 240 מיקרו גרם אלכוהול , בחורצ'יק תצטרך לבוא איי לתחנה" יכולתי לשמוע את דן ממלמל כמה מילים ברקע ולקלל, יצאתי מהרכב וניסיתי לדבר עם השוטר אך ללא הצלחה, התעקשתי גם אני להיכנס לניידת המשטרה ולהיות עם דן בתחנה , דן הוציא את הארנק שלו ושלף לעברי שטר של 100 שקלים " קחי תזמיני מונית הביתה " אמר בלי להסתכל לי בפנים. " שום דבר אני נוסעת איתך, בגללי אתה עצור עכשיו" אמרתי לו ודמעות החלו למלאות את עיני על התסבוכת הזאת והעייפות הכל ביחד הרגשתי תחושת אשמה על המצב . 

" אם לא היית לוקח אותי והייתה נשאר במסיבה לא היית צריך לנסוע לתחנת המשטרה עכשיו" התחננתי אליו.

" מה את בוכה? את לא מכירה את ההורים שלי יש להם את המשרד לעריכת דין הגדול באזור השרון , אז יש מספיק אנשים שיוציאו אותי מהמצב הזה" אמר וסגר את הדלת, רצתי ופתחתי את המושב לצד הנהג והתישבתי ליד השוטר " אני באה גם " קראתי. " לבחורה הזאת אין אלוהים" צחקק דן , איך הוא יכול לצחוק במצב הזה לעזאזל?

הגענו לתחנת המשטרה וריח של קפה מילא אותי אחת הפקידות הובילה אותנו לחדר חקירות, התיישבנו מול חוקר שנראה עייף במיוחד ולא יזיק לו סוף שבוע שלם המוקדש לשינה. 

" שם ?"

דן זהבי וליאן..." , " אטיאס" המשכתי לו את המשפט דן הפנה אליי את מבטו "אטיאס? חחח בחיים לא הייתי מנחש שאת מרוקאית" מה נראה לו עכשיו אנחנו באמצע חקירה והוא צוחק עכשיו.

" אתה מודע לעונש נהיגה בשכרות?" דן גלגל את עיניו והסתכל בשעונו כאילו הוא מחכה למישהו .                                   " העונש הצפוי הוא פסילת רישיון בפועל לשנתיים לפחות , מלבד אחסנת הרכב למשך חודש ימים ופסילה מנהלית ל 30 יום, היה ורישיון ישלל למעלה משנה..."   3 עורכי דין נכנסו לחדר החקירות וקטעו את דבריו של החוקר הם הוציאו מתיקם כמה מסמכים המראים פקפוק באמינות תכשיר הינשוף וכמה שהתוצאות לא אמינות ובלה בלה בלה רק רציתי כבר לעוף מפה!

" תנשוף לפה דן בבקשה" ביקש עורך דין גדול ממדים , דן נשף למכשיר מסוים שאותו לא זיהתי.

"246 מיקרו גרם אלכוהול האכיפה לפי החוק היינה מעל 265 מיקרו גרם אלכוהול" אמר העורך דין והגיש לידיו של החוקר מסמכים וטפסים , "בית המשפט העליון מקפיא את דו"חות המשטרה יש ספקות באשר ליכולת המכשיר לזהות רמת אלכוהול מדויקת בחלל הפה" הוסיף על דבריו, החוקר העייף הסתכל על דן ועליי במבט מיואש חתם על כמה טפסים ושיחרר אותנו, לא הייה לנו איך לחזור הרכב של דן נשאר מאחור, התקשרתי לאבא שלי שיבוא לקחת אותנו.

" איזה לילה סיוט" אמרתי לדן  " דווקא נהניתי" אמר לי כתגובה , הסתכלתי עליו מה עובר על הבן אדם הזה ? 4:00 לפנות בוקר נמצא בתחנת משטרה והוא נהנה? 

" שמחה לשמוע " אמרתי בקול ציני לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו הוא היה נראה כזה מושך אפילו בארבע לפנות בוקר בלי שינה העיניים הירוקות שלו ברקו יותר מתמיד הופנטתי מהצבע שלהם. פחות מ7 דקות אבא שלי כבר הגיע לתחנה.

" אני האפוטרופוס  של ליאן "שמעתי את אבי מדבר עם אחד השוטרים משנכנס לתחנה.

" ליאני מאמי, הכל בסדר, לא נפגעת נכון?" חיבק אותי אבי 

" הכל בסדר אל תדאג , מה שקרה זה פשוט..." , " זה אני אשם אדוני" אמר דן , הסתכלתי עליו וסימנתי לו שישתוק ולא יסבך עוד יותר את המצב. 



האהבה הראשונה שליWhere stories live. Discover now