~006~

47 5 0
                                    

"Alles duidelijk? Ik verwacht van iedereen hier 200% inzet. Ik wil dat iedereen op tijd komt." En zo gaat nog even door. Ik ben nog steeds aan het springen van binnen. Ik heb zo veel geluk.

Iedereen krijgt nog wat spullen uitgedeeld. Locatie's en zo. We krijgen de rest via de mail. Ik pak mijn rugzak en trek mijn jas weer aan. Harry knoopt meteen een gesprek met mij aan.
"Ik hoorde dat je nu in London woont. Waar precies?"

"Aan de andere kant. In de buurt van de Big Ben en London Eye"
"Hoe kom je hier dan?"
"Metro"

Hij schudt zijn hoofd. "Metro vreselijk. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald." Ik heb die mij ook wel gehaalt alleen geen auto vanwege dat links rijden gedoe. Ik haal mijn schouders op. "Ach ja, ik ga er niet dood aan."

"Wil je anders een lift?" biedt hij aan. Even twijfel ik maar waarom niet? Ik ken hem toch?

"Is goed" grijns ik en loop met hem naar zijn auto. "Oreo?" vraag ik. Hij pakt hem hebberig aan. "Ik had zo honger tijdens die bespreking, ongelooflijk."

----------------
"Ik haat het verkeer in London" kreunt Harry. We staan nu al een half uur in de file. Het is dan ook vrijdagavond vijf uur. Spits dus. "Bevalt het een beetje in London?" vraagt Harry die duidelijk gefrustreerd is. "Dit is pas de derde dag en de andere dagen heb ik veel bezoek gehad. Dus ja nog niet echt gezien." Ik haal mijn schouders op.

Tijd genoeg in mijn leven.

"Bezoek van wie dan? Ken je hier zo veel mensen?" Harry wil duidelijk afgeleid worden.

"Little mix is komen logeren en heeft mijn appartement ingericht en Niall is ook langs geweest. En vandaag nou ja je weet wat er gebeurd is.

"Niall?" Hij kijkt me raar aan. "Ja Niall horan, een jongen van 22 jaar die zijn haar blond verft, een Ier , in de grootste boyband zit, een eetverslaving, -"

"Ja ik weet wie Niall is, maar wat deed hij bij jou?" Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik schud lachend mijn hoofd. "Gewoon vrienden" mompel ik licht teleurgesteld. Harry hoort het gelukkig niet. "En moet jou liefdes leven Harold?"

Hij knijpt in het stuur. Verschijnen er nu tranen in zijn ogen? "Harold?" Hij schudt zijn hoofd. "Zullen we anders even wat koffie gaan drinken?" stel ik voorzichtig voor. Nu kijkt hij me aan. Een traan biggelt over zijn wang. Het ziet er hart brekend uit.

"Jas, ik weet het we kennen elkaar niet heel goed maar ik heb je advies nodig. Je kent hem ook."

Ik hoor nu verbaast te zijn over hem, maar dat ben ik niet.

25 mei 2014

Ik loop vrolijk terug naar mijn hotel. Ik ben klaar met alle liedjes in studeren. De cover is klaar. Niall en ik hebben alles nog een paar keer door genomen. Nu moet ik naar Harry voor het zingen.

Ik klop een paar keer op Harry's deur. Geen reactie. Ik hoor wel stemmen mompelen dus ik loop gewoon naar binnen. "Wanneer gaan we nou trouwen Boobear?" hoor ik Harry zeuren.

Shit dit is niet voor mijn oren bestemd. "Je weet dat we nog even moeten wachten." Ik hoor smak geluiden. Ik kan me nu wel inbeelden wat er nu gebeurd.

"Niet nu Boo, Jas kan zomenteen komen" hoor ik Harry kreunen. Euh ja. "Jasmine in lief he?" Nu grinnik ik in mezelf. "Niet zo lief als jij."

"Nu weg Boo, vanavond."

Snel verstop ik me in de wc als Louis aankomt lopen. Als ik de deur dicht hoor gaan, wacht ik nog even. "Harold, ik ben er. Ik probeer mijn stem onder controle te houden. Het is niet dat ik tegen Homo's ben. Ik ben er juist een voorstander van, maar dit is toch wel even schrikken.

Larry Stylinson is real.

"Louis" zeg ik zacht. Hij lijkt niet verbaast dat ik het weet. Hij is te druk bezig om niet in huilen uit te barsten. Hij parkeert zijn auto en stapt meteen uit. Hij loopt het park in dat vlak bij mijn huis staat.

Voorzichtig volg ik hem. Niet dat hij straks een woedeaanval krijgt of zo. Hij loopt stevig door en dat ik haast moet rennen om hem bij te houden. Ik hoor zachte snikken. Maar een kans om hem te troosten krijg ik niet.

"Waar wil je naar toe Harold?"

"Ergens waar niemand ons hoort"

Het is al bijna donker en het park is verlaten maar blijkbaar is dat niet goed genoeg voor hem. Over al kan paparazzi zitten. En dat is het laatste waar ik behoefte aan heb.

Uiteindelijk gaan we door een aantal struiken en slaan een paar keer af. We belanden is een café waar Harry duidelijk de mensen kent. Hij vertrekt naar boven, ik volg hem. Eenmaal boven valt mijn mond openen. Een super luxe restaurant. Het is helemaal verlaten. Beneden was het een stuk minder luxe.

"Dit is speciaal voor beroemde mensen. Paparazzi weet er niks van. Ik kom hier heel vaak."Hij gaat een tafeltje zitten. Een ober komt te voorschijn. Ik bestel een chocolademelk met slagroom,meestal krijg je daar een koekje bij.

Als ik mijn chocolademelk heb en hij zijn koffie begint hij met praten.

____________________
Omg late reactie maar history♥

7 Moments of fame Ft. Nial HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu