Zijn stem klinkt ruw. Als of hij moeite moet doen om niet te gaan huilen. Ik neem een slok van mijn chocolademelk. "Ik wilde met je praten over jou." Nu kijkt hij me verbaast aan. Dan verandert zijn gezicht naar boos.
"Niet jij ook al. Ik word elke dag al honderden keren gebeld door Liam en Niall."
"Niet door Harry?"Dat is een schot in de roos. Een traan stroomt over zijn wang, die hij ruw weg veegt. "Nee, niet door Harry."
"Weet je dat heel zeker, want ik heb gister een huilende jongen gesproken die zegt dat jij hem negeert." Louis ogen worden groot. "Harry." Zijn stem bibbert helemaal. "Harry ja. Harry heeft spijt van alles. Hij wil je terug."
"Dat had hij maar eerder moeten bedenken. Ik heb nu een vriendin." Louis stem klinkt twijfelachtig. 'Louis, alsjeblieft. Ik ken je niet goed maar wel goed genoeg om te zien dat je leven kapot aan het maken bent. Je houdt van Harry en hij houdt van jou. Jullie maken elkaar ongelukkig door niet bij elkaar te zijn."
Louis schudt zijn hoofd. "Heeft hij je weer een lul verhaal opgehangen. Nooit gedacht dat jij daar in zou trappen."
"Hij vertelde dat hij stom was geweest. Dat hij de fout maakte, niet jij." Het blijft even stil. "Dat klopt" zegt Louis bot en slikt zijn tranen in . "Hij kan spijt hebben, maar sommige dingen kun je niet vergeven. Ik wil dat hij me met rust laat."
Dit is hopeloos. Louis is niet van plan om toe te geven dat hij Harry mist.
"Louis, je weet dat jezelf voor de gek houdt. Alsjeblieft jullie hoeven niet weer een relatie te beginnen, maar praat het uit. Wil je hem voor de rest van je leven haten?" Nu komen er weer tranen in zijn ogen. "Hij heeft nooit van me gehouden"mompelt hij. "Hij deed alsof. Hij had gewoon een speeltje nodig en ik was zo dom om er mee in te gaan. Jas, hij kan ontzettend goed toneel spelen. Hij houdt niet van me."
"Louis, ik kan iedereens pokerface zien. Harry loog niet. Ik weet dat hij van jou houdt en jij van hem. Hij zag er zo ongelukkig uit. Net als jij."
"Ik heb hem hier te huwelijk gevraagd"mompelt Louis opeens. "Dit was ons lievelingsrestaurant. Hij was zo blij met zijn ring. Bijna al mijn tattoes gaan over hem, wat dat betreft hadden de fans gelijk. "
"Lou, misschien moet je het nog een kans geven. of op zijn minst met elkaar gaan praten."Louis knikt aarzelend zijn hoofd en zucht dan even. "Ik weet het niet Jas, strak fuckt hij gewoon weer met me." Ik drink het laatste beetje chocolademelk op. "Ik heb Harry nog nooit zo hard horen huilen."
Opeens grijnst hij. "Heb jij wat met Nialler?"
"Nee, waarom denkt iedereen dat?" Louis lacht nu echt. "Waarschijnlijk zijn jullie schattig samen." Ik haal mijn schouders op. "Hij heeft wat met Selena." Nu kijkt hij mij ernstig aan. "Je weet toch wel wat beards zijn?"Een beetje beledigt knik ik. Of course weet ik dat.
"Selena is Nialls beard"fluistert hij. Nu kijk ik hem met grote ogen aan. "Is Niall gay?" vraag ik stotterend. "Nee alleen het was van Selena's modest. Voor publiciteit" zegt Louis grinnikend om mijn reactie. "Gebeurt dat echt? Ik dacht dat allemaal verzonnen was."
Louis schudt bitter zijn hoofd. "Harry en ik hebben zoveel beards gehad."
"Laten we Harry maar eens gaan opzoeken." Louis kijkt me nu geschrokken aan en knikt dan. Na een lange discussie wie betaald (die hij wint) gaan we naar Harry. "Weet jij waar hij woont?" vraag ik aan Louis. "Of course, het was ooit ook mijn huis"glimlacht hij zenuwachtig.
"Als je er niet over wilt praten moet je het zeggen, but what about the baby?"
Louis lach wordt een stukje groter. "Alles gaat goed. Het wordt een meisje. Briana is uitgerekent in Maart." Ik klap blij in mijn handen. "Ik mag toch wel langsgekomen?"
"Tuurlijk Jas, hier links afslaan." Na ongeveer een kwartier lopen, komen we bij een groot huis aan. Louis slikt even. "Hier is het" nu bibbert zijn stem. Ik pak zijn arm en trek hem mee naar de deur. Ik druk op de deurbel.
Er wordt niet open gedaan waardoor ik gestrest raak. Louis doet dit niet nog een keer. Ik pak mijn telefoon en bel hem.
"Hallo" klinkt een slaperige stem.
"Met Jas, je moet nu je deur open doen."
"Waarom?"
"Niet vragen maar doen."Na vijf minuten hoor ik gestommel. Sleutels en de deur gaat open. Daar staar Harry, shirtless. Louis verstrakt net als Harry. "Boobear" mompelt Harry en trekt Louis in een knuffel.
Al snel vinden hun lippen elkaar. Ze wankelen even en zoeken steun bij de muur. Ze lijken me totaal vergeten. Dit is best ongemakkelijk. "Hazza ik hou van je" mompelt Louis. "Ik nog veel meer van jou Boo."
Uiteindelijk besluit ik weg te lopen. Ik wil weer terug naar mijn appartement maar dan kom ik tot de conclusie dat ik werkelijk geen idee heb waar ik ben.
Ik wil mijn telefoon pakken om te kijken waar ik ben. Leeg. Fack. Ik wil ook niet terug gaan om hun te storen. Ik ga op de stoeprand zitten. Lekker dit.
Ik zit nu al een half uur naar de weg te staren. Het is een rustige buurt. Er is geen kip te bekenen. Ik ben steentje aan het tellen en er een kunst werk van aan het maken. Jasmine♡Niall.
Ik ben zo origineel. Ik ben aan het dagdromen over Niall.
"Jas? Wat doe jij hier?"
Als gestoken door een wesp spring ik op. Ik veeg met mijn voet de steentjes weg. Niall Horan staat voor me. "Ik ben verdwaald" mompel ik. Hij barst in lachen. "Weet je dat Harry hier woont?"
Ik knik. "Waarom bel je dan niet aan?" Ik bijt op mijn lip. Niall weet er toch van? "Hij is denk ik druk bezig." Niall trekt vragend zijn wenkbrauw op. "Louis is bij hem." Nialls ogen worden groot.
Als ik alles heb uitlegt klopt hij mij op mijn schouder. "Kopellaar Smith in the house" glimlacht hij."Kom ik breng je thuis." Hij staat op en steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand aan en kom overeind. Hij blijft mijn hand vast houden maar dan laat hij hem plotseling los en wordt rood.
Akward
JE LEEST
7 Moments of fame Ft. Nial Horan
Fanfiction~audities ~eerste ontmoeting ~ongemakkelijk momenten ~bruiloft ~eerste kus Jasmine is een meisje dat net 18 geworden is. Haar leven is alles behalve normaal. Twee jaar geleden won ze de meest bekeken talentenshow ooit. Nu ze 18 is en klaar met schoo...