"Kijk dan hoe schattig" fluister ik naar Niall. Harry en Louis die samen dansen op thinking loud. Ik kan niet stoppen met glimlachen als ik er naar kijk.
Dit is werkelijk het aller schattigste wat ik ooit heb gezien. "Had ik al vertelt dat je er prachtig uit ziet?" Nialls adem kriebelt in mijn oor. "Ik wil jou ook wel vaker in een pak zien."
Hij grinnikt. "Hoe kom je thuis?" Ik haal mijn schouders op. "Taxi denk ik. Ik was hier met een groepje heen gekomen."
"Dat dacht ik dus even niet. Ik breng je thuis." Hij glimlacht lief naar me. Als de bruiloft bijna voor bij is en Niall is even naar de wc krijg ik een appje van mijn 'management.'
Morgen gooien we here for you online. We hebben er vertrouwen in=) post jij nog wat dingen op je accounts?
Ik laat een klein gilletje horen. Morgen al. "Ready to go babe?" Ik bloos bij het woordje babe. "Yes lets go." Ik stap bij hem in de auto. "Je kunt ook bij mij slapen" stelt hij voor. "Of moet je morgen ergens heen?"
Ik schud mijn hoofd met licht roze wangen. "Ik had nog geen plannen." "Mooizo" glimlacht hij naar mij. Hij geeft me een klopje op mijn knie. De autorit verloopt met gezellige gesprekken. Over Ierland, Nederland en liedjes."
"Ik blijf er over verbaast hoe groot jou huis is." We staan voor zijn huis. Hij haalt zijn schouders op. "Ik zal er wel aangewendt zijn. Kom." Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen.
"Wil je nog wat te drinken?" Ik gaap als antwoord. Het is al over eenen en ik moest vanochtend op zes uur op.
"Ik snap het al. Ik zoek wel iets voor je om in te slapen."
Als hij naar boven loopt om iets te halen voor mij loop ik naar zijn prijzen\foto kast. Tot mijn verbazing hangt er ook een foto van hem en mij. Net na 7 Moments of fame met de beker.
Ik herinner die foto nog heel goed. Niall had zijn arm om mij heen geslagen en zijn wang tegen mij aangedrukt. Ik kon bijna niet adem halen. "Jasmine komt je?" hoor ik Niall van boven roepen.
Een beetje aarzelend loop ik de trap op. Holy shit wat is het hier groot. Ik loop maar naar de kamer waar licht schijnt. Daar staat Niall met een joggingbroek en een shirt. "Hier voor jou" zegt hij met een trotse glimlach.
"Hoe kom je hier nou weer aan" zeg ik lachend. De joggingbroek is duidelijk voor een vrouw. "Ooit gekocht maar ik dacht dat hij voor een man was." Hij haalt zijn schouders op en geeft me een klein kusje.
"Thanks." Ik buig naar voren om mijn hakken uit te doen als mijn bh sluitinkje open springt. Fuck. Onhandig probeer ik het weer vast te maken.
Shit het lukt natuurlijk weer. Ik kan dit toch ook niet aan Niall vragen? Dan krijgt hij misschien verkeerde ideeën. "Babe wat ben je aan het doen?" Niall staat in de deur opening.
Mijn wangen kleuren rood.
"Mijn bh sluitinkje is los gesprongen" geef ik met rode wangen toe. Er ontstaan een grijns op zijn gezicht. "Kom laat mij je helpen." Hij loopt langzaam naar me toe en gaat achter me staan. "We kunnnen hem ook gewoon uit laten" fluistert hij hees in mijn oor.
"Niall!"
"Sorry beauty."
Zijn warme handen glijden over mijn rug. "Fuck waar zit dat ding" mompelt hij. "Huidskleurig" antwoord ik. Zijn handen strelen nog een keer mijn rug voordat hij het weer vastmaakt.
"Zo dat is ook weer gebeurd" grijnst hij. Ik rol met mijn ogen pak het shirt en joggingbroek en loop naar de badkamer. Vervolgens fatsoeneer ik mijn haar met een kam, poets mijn tanden met zijn tandenborstel. Ik bedoel speeksel uitwisselen doen we sowieso al.
Als ik terug de kamer inloop ligt Niall al in bed. Hij spreidt zijn armen waar ik dankbaar in ga liggen. "Je weet niet hoelang ik hier al van droom" zucht Niall.
"Hoelang al?" vraag ik nieuwsgierig. "Weet je nog dat ene concert in Nederland?" Ik knik.
"Ik zag je daar staan op de eerste rij. Heel het concert lag er een soort druk op me. Ik wilde zo goed mogelijk presteren. Toen ik je backstage weer een knuffel gaf, leek het net alsof er iets gebeurde. Ik droomde absurd veel over je. Pas drie maanden later besefte ik het."
"En al die meisje waar je advies over vroeg?"
"Dat is nog het grappigste van allemaal. Het ging allemaal over jou. Toen we samen wat gingen drinken was ik zo zenuwachtig. Maar je liet helemaal niks merken. Ik weet nog hoe teleurgesteld ik was."
Ik kom half overeind. "Dat meen je niet. Ik denk: ik laat niks merken, hij vind iemand anders leuk." Niall trekt me weer terug in zijn armen. "Dit faalt best wel. We hadden veel eerder bij elkaar kunnen zijn."
"Het was wel de perfecte plaats voor onze eerste kus" spreek ik hem tegen. "Daarover gesproken, Can I have a kiss?" Ik draai me om zodat mijn gezicht naar dat van hem is gericht.
Hij drukt zijn lippen op die van mij. Het is tien keer beter als in mijn dromen. Zijn handen om mijn middel. Mijn handen in zijn haar. Onze lippen die tegen elkaar bewegen. Onze tongen die rondjes draaien om elkaar heen.
Uiteindelijk moeten we terug trekken vanwege ademnoood. "Ben je zeker dat je hiervoor nog nooit heb gezoend. Anders ben je echt een natuurtalent" hijgt Niall. Ik bloos en geef hem nog een klein kusje.
"Welterusten beauty" fluistert Niall
"Welterusten sweetie" fluister ik terug.
"Sweetie?" "Sweetie ja." Ik voel nog een kus op mijn voorhoofd voordat ik wegzak in een diepe slaap.
JE LEEST
7 Moments of fame Ft. Nial Horan
Fanfic~audities ~eerste ontmoeting ~ongemakkelijk momenten ~bruiloft ~eerste kus Jasmine is een meisje dat net 18 geworden is. Haar leven is alles behalve normaal. Twee jaar geleden won ze de meest bekeken talentenshow ooit. Nu ze 18 is en klaar met schoo...