"Welkom in mijn paradijsje." Ik gooi dramatisch de deur open. "Chique hoor" grinnikt ze als ze de troep ziet. Ik haal mijn schouders op. "Je kent me."
"Maar al te goed. Wat gaan we eten?"
Lotus en ik zijn allebei verslaaft aan eten. We kijken elkaar aan. "KCF" gillen we allebei. "Een probleem" grinnik ik. "Ik heb hier geen auto. Ze haalt haar schouders op. Dan gaan we lopend. Het is vrijdagavond, er zijn vast nog wat leuke winkeltjes open."
We komen pas twee uur later aan terwijl het een kwatiertje lopen is. We zijn in honderden winkels geweest en een paar euro's armer. Wel hebben we tien tassen meer.
"Wat neem jij?" Lotus kijkt me grijzend aan. Alsof ze dat nog niet weet. "Friet met kip en cola."
Lotus wacht tot het klaar is en ik zoek naar een tafeltje. Het is loeidruk. Oppeens beginnen twee mensen als malloten naar mij te zwaaien.
Niall en Liam.
Fuck. Ik zie er totaal niet uit. Ze beginnen me nu ook te roepen. Aarzelend loop ik hun richting in.
"Jasmine dat is echt lang geleden!" Liam geeft me een knuffel. "Wat brengt jullie hier nog? Het is negen uur geweest" vraag ik terwijl Niall mij ook een knuffel geeft.
Mijn huid tintelt helemaal.
"Niall had honger. Jij?" "Ik ben hier met Lotus. Mijn zus als jullie die kennen." Als het goed is kennen ze haar nog. Ik heb vast wel over haar vertelt tijdens 7 moments of fame. Maar goed Liam kijkt me vragend aan. "Haar tweelingzus" zegt Niall met volle mond.
"Ja inderdaad als het goed is komt ze er zo aan. Ik moet dus opzoek gaan naar een tafeltje."
"Blijf hier zitten. Ik wil die zus van jou wel eens zien." Liam wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik grinnik, Liam en Lotus? Nope dat wordt hem niet. Hoewel, Liam valt volgens mij op danseres. Ik merk het vanzelf wel.
"Ah kijk daar is ze. Lot" gil ik als ik haar door de menigte zie lopen. Een beetje verstoord kijkt ze op als ze ziet dat ik bij twee jongens zit. Natuurlijk herkent ze Niall en Liam niet. Daar is ze Lotus voor.
"Lot dit zijn Liam en Niall" stel ik ze voor. Als ik Niall zeg, lichten haar ogen op als herkenning. Liam steekt zijn hand uit. "Liam." Niall moet natuurlijk eerst weer eten in zijn mond duwen voordat hij zich voorsteld.
"Niall." Lotus kijkt me grijzend aan. Ik wist dat dit een slecht plan was. Ze 'flapt' er sowieso iets uit. Om haar voor te zijn begin ik over het eten. Lotus begrijpt de hint en houd godzijdank haar mond.
__________________
Ik plof op de bank. Ik kom net terug van de studio. Ik had een gesprek. Ze willen dat ik een album opneem. Ik moet over over vijf weken 8 liedjes hebben. Kortom stress. Maar goed over een uur komt Harry mij ophalen en heb ik de laatste opname van de film.
Hij komt in de zomer uit.
Maar terug naar het album. Als het aanslaat moet ik op tour. Iets wat me zenuwachtig maakt. Touren in me eentje. Over een week komt her for you uit. Op basis daarvan bepaalt het management of ze verder met mij gaan.
Er hangt veel vanaf dus.
Ik besluit nog snel een korte douche te nemen. Even tot rust komen. Niet veel later staat Harry aan de deur met een witte envelop en een big smile. Dat betekent vast iets goeds.
"We gaan trouwen op 14 februari. Valentijnsdag" gilt Harry als ik de deur achter hem heb dicht gedaan. "Hij heeft me gister opnieuw gevraagt en we hebben een vraag voor jou." Hij glundert helemaal. Hoe cute?
JE LEEST
7 Moments of fame Ft. Nial Horan
Fanfiction~audities ~eerste ontmoeting ~ongemakkelijk momenten ~bruiloft ~eerste kus Jasmine is een meisje dat net 18 geworden is. Haar leven is alles behalve normaal. Twee jaar geleden won ze de meest bekeken talentenshow ooit. Nu ze 18 is en klaar met schoo...