"Ugh ik haat dit." Ik strompel op hakken over de set. Ik zie er niet uit. In ieder geval is het niet iets wat ik zelf zou uitkiezen. Zometeen ook de eerste scène. We moeten alleen wachten op Harrold. Waarschijnlijk zitten zijn krullen niet goed of zo.
De locatie is trouwens echt super. Echt zo typische Amerikaanse buurt waar alles netjes is. Een auto voor mij en mijn 'vriendinnen' waar onder Sascha Pieterse van pretty little liars. Kortom echtte tutjes.
Ach ja wat maakt het ook uit.
Ik struikel voor de zoveelste keer over een over andere snoer. Had ik al verteld dat hakken en ik geen goed idee zijn? Maar goed, Harry komt binnen gelopen. Bad boy look. Lachwekkend. Ik proest het uit waardoor hij me beledigt aankijkt.
"Holy shit hoe zie jij er uit" lach ik. "Kan ik ook van jou zeggen schat." Meteen betrekt mijn gezicht. Schat hoe durft hij.
______________________________________________________________
3 maanden later
"Lotttt" gil ik door de aankomsthal heen. "Jasssss" gilt ze terug. Ik heb haar meer als drie maanden niet gezien. Dat is echt een record."Hoe is het met je?" vraag ik terwijl ik naar een knuffel geef. "Toppie met jou? Ik ben zo benieuwd naar je nieuwe liedje." Ik heb her for you na veel twijfelen opgenomen. Ze waren volgens mij best tevreden. De videoclip is opgenomen en als ik terug ben in Engeland heb ik de laatste scène voor de filmen dan is die ook klaar.
Dan ga ik me vol focussen op muziek. Ik wil doorbreken als zangeres heb ik besloten. Acteren is ook fantastisch maar als ik in de studio sta krijg ik een kick. Ik heb het gevoel van optreden gemist.
"Ik heb een verrassing voor je" glimlacht Lotus naar mij. Ik wiebel mijn wenkbrauwen. "Ik ook voor jou." Ze pakt mijn hand. "Ik eerst" gilt ze. We gaan snel nog even langs starbuck voordat we bij haar in de auto stappen.
"Hoe gaat het met die jongen van dansen?"
Ze zucht. "Een player. Het is altijd hetzelfde of gay of een player. Heb je jij al vooruitgang met die jongen.""Niall en nee hij blijft me maar advies vragen over andere meisjes. We zijn wel wat wezen drinken maar gewoon als vrienden." Lotus schudt haar hoofd.
"Die jongen moet wel heel geweldig zijn als jij nog steeds zo dol op hem bent. Voor al meer dan een jaar zonder vooruitgang. "
Ik haal mijn schouders op. "Misschien wel. Wanneer vertrek je naar Milaan voor die auditie?"
"Pas over vijf weken. Het was uitgesteld vanwege omstandigheden. Het is een modeshow. Misschien mag ik zelfs model zijn." Ze straalt helemaal. "Make your dreams come true, Lotus. " ze grinnikt. "We zijn er."
We staan recht voor een tatoeage shop. Lotus kijkt me aan. "Weet je nog?"
12 maart 2012
"Het is niet eerlijk" mokt Lotus. "Het is toch ons lichaam? We zijn oud genoeg om er zelf over te bepalen" vul ik aan. We zitten op een bankje tegenover een tatoeageshop.We worden bijna 16 en willen een tatoeage voor onze verjaardag, maar het mag niet van onze ouders en zonder ouders mag het niet van de wet.
"We willen twee kleine bloemetjes. Why not" gromt Lotus.
We willen een tatoeage als zussen. Zij krijgt een Jasmine en ik een Lotus. Tenminste dat was het idee. "Als we volwassen zijn doen we het meteen" stel ik haar gerust.
"Maar dat duurt nog zo lang."
"Doen?"
"Doen.""Enkel of pols?" Lotus kijkt me vragend aan. "Pols denk ik." Twijfeld kijk ik naa mijn pols. "Of toe trouwens toch maar enkel."
"Mee eens. Ik wil graag als eerste." Dat is nieuw voor mij. Lotus die als eerste wil. "Prima. Succes" grijns ik. Ze geeft me een duw.
^^^^^^"Waarom ga je niet mee naar Londen? Ik bedoel je bent nog nooit in mijn appartement geweest." Over een dag moet ik al weer vertrekken. Ik heb Lotus zo ongelooflijk gemist.
"Jasmine je weet dat niet kan"
"Why not? Ik bedoel je koopt een vliegticket pakt spullen logeert twee nachtjes bij en gaat weer naar huis." Ik kijk haar hoopvol aan. Ze zucht. "Het kan wel, ik hoef deze week niet meer te dansen."
Ik geef haar een knuffel. "Kom we gaan je ticket boeken."
"Ik ben echt zo blij met mijn tatoeage" glimlach ik. "Ik ook" zegt Lotus terwijl ze haar tas inpakt. Pap en mam vonden het prima. Hebben zelf haar tickets betaalt.
"Nou daar gaan we dan. Op naar Londen. Ik wil wel je lover ontmoeten."
Ze wiebelt met haar wenkbrauwen.
"Zolang je maar normaal doet."
"Hou ook van jou."
JE LEEST
7 Moments of fame Ft. Nial Horan
Fanfiction~audities ~eerste ontmoeting ~ongemakkelijk momenten ~bruiloft ~eerste kus Jasmine is een meisje dat net 18 geworden is. Haar leven is alles behalve normaal. Twee jaar geleden won ze de meest bekeken talentenshow ooit. Nu ze 18 is en klaar met schoo...