Şimdi bu gereksiz işgalciyi öldürme vakti geldi. Dedi içinden bir ses o da bu sese uydu ve sağında duran şampuan kutusunu alıp kapağını sessizce açtı. Yavaştan adama yaklaştı ve kaçmaya yeltenen adamın gözlerine tek hamleyle şampuanı döktü. Adam olanları algılamaya çalışırken bir anda gözleri karardı ve bütün hislerini kaybetti.
Çok sakin bir şekilde cesetlere baktı. Evet şimdi evinde iki ceset ve tabiki onların kan lekeleri vardı. Ölmüş olan kadını son bir kez boynundan öptü. Mutfaktan çöp poşeti alıp adamı içine koydu. Adamın başına ve ayağına naylonu geçirdi ve ustaca koli bandıyla bantladı. Kadın içinde aynısını yapıyordu ama daha ince hareketlerle. Telefonunu çıkardıp bir numara aradı ve aklına bu numarayı 3 senedir hiç aramadığı geldi. Ona bu işleri bıraktıran kadın şimdi gene kendisi sayesinde aratıyordu. Hayat işte nerden ne çıkacağı belli olmuyor.
Bunları düşünürken kapı çalındı. Evet bunlar onlardı eskiden de hızlıydılar şimdide... Ruhunu dinlendirmek için güzel bir müzik açtı. Kapiya doğru yürümeye başladı. Kapıyı açar açmaz eve bir grup girdi ve temizliğe başladı. Kapiyi kapattığı esnada göz bebeklerinin büyüyüp sonra tekrar eski haline gelişini hissetti sanki bayılıyormuş gibi dizleri üzerine çökerken şağına doğru döndü ve arkasında olan kişiyi duvara doğru fırlattı. Boynunu sıkıyordu o an öfkeden gözü dönmüştü. Maskeyi indirdi ve bir kadına zarar verdiğini farketti. Yüzü kızarmış ela gözleri biraz da olsa pişmanlık duyuyordu.
Etrafta temizlik yapan adamlar işlerini bitirmişlerdi ve gitmeye hazırlanıyorlardı. Seslendi o sakin ve huzur verici sesiyle;
- Kadını güzel bir yere defnedin ve başına çiçekler ekin.
- Diğerini napalım? Dedi. Ince ve uzun adam.
- O nu mu? Diğerlerine ne yaptıysanız onu yapın. Yok edin.Bir şrkı mırıldanarak banyoya girdi sanki 2 saat önce hiç bir şey olmamış gibi bir hava vardı evinde. Duşa girdi sıcak duş her zaman rahatlatır bir insanı. Evde kıza ait olan ne varsa hepsini topladı; diş fırçası, şampuan, bornoz, elbiseler,ayakkabılar,telefon,resimler,kitaplar ve bilgisayar. Bir koliye koydu bunları ve doğruca arabasının bagajına yerleştirdi. Tekrar evine çıktı, ceketini aldı ve yerde yatan baygın kıza baktı. Maskesini yüzüne geçirip omzuna aldı kızı. Evi kitledi ve anahtarını cebine koydu. Kızı arka bagaja koydu ve marketten atıştırmalık bişeyler almaya gitti. O sıra da bankmatikten nakit para çekti malum yol uzun. Elindeki poşetleri bagaja koyarken kız kendine gelmiş sessizce olacakları bekliyordu. Gözlerinde korku yoktu sadece merak vardı o kadar. Arabayla bir benzin istasyonunda durdu adam.