Okulların açılmasına sadece ve sadece bir gün kalmıştı.Saat gece 4.30'ğu gösterdiğinde yataktan kalkıp soğuk marleyin üzerinde ayak uçlarımında yürümeye başladım mutfağa geçip ışığı açıp bir bardak su içtim ve daha sonrada eğer bu şekilde yatağa yatarsam kötü şeylerin gerçekleşebileceğini düşünerekten lavaboya girdim ve yattım.Birden odamın kapısının açılmasıyla annem koşarak içeriye girmişti sabahın 06.00'da kalkıp üniformamı giyip hiç bir şekilde kahvaltı yapmadan aşağı inip servisi beklemeye başladım aşırı heyecandan dolayı iyice tuvaletim gelmişti bu heyecanımın sebebi ise yeni kişilikleri tanıyacağım içindi çok geçmeden servisim geldi ve bir kaç kişiyi daha aldıktan sonra okula geldiğimizi farkettim (şuana kadar sıkılmış olabilirsiniz ama ilede çok eğleneceğiz...)
Servisin geç gelmesi nedeniyle geç kalmıştım sınıfın kapısını tık tıklayıp içeriye girdim ve bütün gözler benim üzerimdeydi.
-Lanet olsun herkez bana bakıyor ben bir yandan iç sesimi susturmak için çaba harcarken bir yandanda hocanın bana sormuş olduğu
-Günaydın ismin nedir?Sorusuna cevap vermeye çalışıyordum.
-Günaydın.Adım CEREN gürbüz.
Neden bunu gururla söylediğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu ama öylece çıkıvermişti işte ağzımdan bir çocuğun bana bakmakta olduğunu fark ettim ve çocuk bakılamayacak kadar tatlıydı ama ne yazık ki o çocuk girdiğim sınıflardan birinde değildi (bunu hayal kırıklığı içerisinde söylüyorum maalesef.)
Öğretmen birden bana seslendi;
-Yerine oturabilirsin tatlım dedi.
Dersinde ortasında ilk okuldaki arkadaşlarımın bazılarının sınıfın içerisinde olduğunu fark ettim örneğin;serkan,asya ve kumsal ayrıca ilk okulda aynı sınıfta olmamasına rağmen cenkide çok ii bir şekilde tanıyordum.Dersin ortasında cemrenin yanındaki kızın başka sınıfta olduğu anlaşılınca cemre beni yanına davet etti ve bende büyük bir memnuniyetle kabul ettim.
Tenedüste hiç beklenmedik bir olayla karşılaştım; ;/