Multiplayerda Ceren var ii okumalar...... Şarkıyı istediğiniz zamanda açabilirsiniz.........
Aşağıya bodrum katına indiğimde kavga edenlerin bizim kızların ve nurların olduğunu gördüm hemen bizim kızların yanına gittim ve:
-Ne oluyor burda?
-Ooooooo kızların başıda geldi hoşgeldin...
-Hoşbulduk canım şimdiki konuşmanın tadını çıkarsan iyi edersin...
-Nedenmiş?
-Çünkü birazdan konuşmanı sağlayan organın yani ağızın olmıycak ee buda kötü bir şey tabi aa ama sen dersinki ben başka bir yerimlede konuşurum a bak ozaman ona birşey yapamam şimdilik başka zamana artık...
-Bana bak kızım,, diyip üzerime yürüdü bende:
-Ne yaparsın ha ne yaparsın bakıyorum ve karşımda koskocaman bir o.ç görüyorum haksızmıyım kızlar (pardon baylar ve bayanlar küfür için özür dilerim ama hakketti yani....) ,, diye arkamı dönüp sordum şevval,bahar,berfin,cemre ve ebru da aynn valla katılıyorum,,,, dedi bende tekrar önüme dönüp nura baktım kızın suratı kıpkırmızı olmuştu sonra nur arkasına dönüp
-Hadi kızlar gidelim,, dedi..bende dayanamayıp:
-Hah hadi gülüm yandan yandan hadi, hadi canım yol al bakayım (benim kankam olan cemre bu yol al mevzusunu anladı...)
-Şimdi gidiyorum ama benden korkun anladınız mı sizi rahat bırakmıycam...
-Allah aşkına rahat bırak bak rahat bırakmazsan uyuyamam, ama ben senden çok korktum uuuuuu.. Kıyamam ya ezik acıyorum kızım sana gerizekalı hadi yol al...
Dersler bitince okuldan çıktım ve birden yağmur yağmaya başladı aklıma ailem geldi ve birden gözlerim doldu ve ağlamaya başladım bir banka oturup bildiğiniz kendimi sorguladım aslında ailem var ama çok uzaktalar memleketteler abim var ama evli 2 tanede çocuğu var anlıycanız halayım aslında yanlarına gidebilirim ama okul herşeyi mahfediyor bayadır ailemi göremiyorum ben bunları düşündükçe içim kötü oldu ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım daha sonrada evin yolunu tuttum ,, sıcak bir duş alıp yatağıma yattım...
EVET ARKADAŞLAR YENİ BİR BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİNİZ ÇÜNKÜ SİZDEN GELEN YORUMLARI OKUDUKÇA MUTLU OLUYORUM YENİ KİTABIM ZORAKİ EVLİLİĞİDE OKUMANIZI TAVSİYE EDERİZ SİZLERİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM BY BY