OLAMAZ!!!!!

112 8 1
                                    

Yangını kimin çıkardığına baktığımda karşımda abimi öz mü öz abimi gördüm.... Ona bunu neden yaptığını sordum oda istemeden yanlışlıkla olduğunu ve çok pişman olduğunu belirtti bende şikayetçi olmadığımı söyledim sonrada abimi serbest bıraktılar...

Bütün gün evdeydim akşam olduğunda da direk yerime yattım zaten sabah kalktığımda hafta sonu olduğunu hatırladım..
Hemen bizim kızları aradım ve bana gelmelerini istedim.....
Yarım saat sonra kapı çaldı ve açtığımda kızları gördüm telefonda onlara kaykaylarını getirmelerini istemiştim onlarda beni dinleyip getirmişlerdi..
Bende hemen üstümü giyindim ve evden çıktık..
Kay kay alanına vardığımızda hemen kaymaya başladık cemre biraz üzgündü kenarda öylece oturuyordu yanına gittim ve;

-Ahh hava çok güzel ama çok yoruldum biraz otursam ii olur demi...???

-Hı Hı evet katılıyorum sana..

-Cemre senin neyin var anlatmak istermisin??

-Ya şey biz yani ben... Rüzgarla ayrıldık.. 😢

-Nee!?!?!?! Sen ciddimisin?!?!?

-Evet hemde çok ciddiyim beni sevmiyormuş, artık benimle olmak istemiyormuş hahaha şaka gibi demi,, dedi ağlayarak hıçkırarak ağlamaya başladı sonra bizim kızlarda geldi,, kızlar cemreyle ilgilenirken kaykayımı alıp rüzgarın evine doğru gittim..

Rüzgar kapıyı açtığında karşımda.......

BIRAZ KİTABIM GECİKTİ ÖZÜR DILERIM FELÇ GRÇİRDİM ANLAYIŞ BEKLIYORUM NÜTFEN KİTABIMI OYLAYIN VE ARKADAŞLARINIZADA ÖNERİNİZ..
😘😘💞💜💗💓💚

Sınıftaki AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin