Ateşin arkasında bir sürü erkek vardı.Ateşle beraber toplam 6 kişilerdi ve gerçekten hem şaşırdım hemde kızmıştım.Ateş bu olanların farkında değildi çünkü o osırada benim giymiş olduğum toz pembe mini ve kabarık elbiseye bakmakla meşguldü.Tamam utanmıştım ama çokta hoşuma gitmişti açıkçası....
-Güzelim,ceren bizi içeri almayacakmısın????
-Ovv özür dilerim benim hatam biraz şaşırdım sadece okadar..
-Neden ki???
-Ateşcim bana arkadaşlarının geliceğini söylememiştin o yüzden çok şaşırdım..
-Ayy özür dilerim unuttum güzelim kusuruma bakmazsın artık dedi ve içeriye girdi...
-Bende şaşkınlıkla arkadaşlarınıda içeriye aldım bir sürelik sessizliğin ardında ben herkesin adına öğrenecektim ki ateş çok ama çok yersiz bir şekilde arkadaşlarından izin isteyip benim kolumdan tutup mutfağa götürdü bende kızgın bir şekilde;
-Ateş ne yapıyorsun yaa rezil olduk!!!!!!!
-Çok güzel olmuşsun seni seviyorum, dedi ve ben tekrardan ona olan öfkemi dile getirmeye devam ettim;
-Ateş şuanda saçmalıyorsun bırak beni rezil olucaz birazdan bizim kızlarda gelir zaten ve.... lafımı bitirmeme bile vermemişti ve dudaklarımı çok nazik bir şekilde öpmüştü aslında o anda ben ceren olarak onu geriye itebilirdim ama yapmadım çünkü;sanırım bende halimden memnundum.Kapının çalmasıyla irkildik ve ben koşarak kapıyı açacaktım ki ateşin arkadaşlarından biri kapıyı açmış cemreyle kavga ediyordu Aaaaaaaaaaa o çocuk o gün parkta cemreyle kavga eden çocuktu o gün pek dikkat edememiştim benim gibi sanırım ateşte farkedememişti ki bana bahetmemişti....
CEMRENİN AĞZINDAN:
-Aman allahım o gün parkta kavga ettiğim çocuktu ama nasıl ya cerenin evinde ne işi vardı ki şimdi off nasıl yaaa.
-Ceren bu çocuğun bu evde ne işi var? hayır yani özür dilemek için geldiyse kabul etmiyorum...
-Ne bana bak kızım ne için özür diliyeceğim ki ben şimdi allah aşkına kabul et ya gerçekten bak hayır yani uyuyamıyorum ki ben:-D
-Hı ozaman daha çok uyuyamayacaksın..
Çocuk birden kahkaha atarken ceren ve ateşte bana şaşkınca bakıyorlardı zaten diyer kızlar içerideydi şu gıcık çocuk bizim kızları içeriye alıp sırf beni gıcıklığına içeriye almıyordu..CERENİN AĞZINDAN:
-Hey çocuklar bilmem farkındamısınız ama şuanda çok saçma bir şekilde kavga ediyorsunuz
-Evet bencede ne saçmalıyorsunuz ya siz bence siz ikiniz aşıksınız birbirinize ben öyle hissediyorum..
-Aynn bencede ateş doğru söylüyor yoksa aranızda bir şey mi var?????
İkiside şaşkınlıkla birbirlerine baktılar ve;
-Neeeeee hayırrr
-Neeeeee hayır
dediler ve bende ateşte dayanamayıp gülmeye başladık ama gerçekten çok komik gözüküyorlardı yaa-Ceren ne diyorsunuz ya ya birde utanmadan gülüyorsunuz ıyy ben bununla sevgili olacağıma 1yıl boyunca evsiz kalmayı tercih ediyorum..
-Kanka ateş saçmalama ya kardeşim ben bununla mi sevgili olucam güldürme beni yaaa..
-Ne var kanka ya rüzgar hiç somurtma ama şimdi yani kardeşim...
CEMRENİN AĞZINDAN:::
-(İç Ses)Aman allahım bu çocuğun adı rüzgar mı ne inanamıyorum ya nasıl olur allah aşkına offf
-Se...sen..senin adın rü..rüzgar mı?????
-Evet ne olmuş ki çok mu sevdin??
-Ben gidiyorum ceren kusura bakma yarın okulda görüşürüz
-Ama nereye ya?
-Yarın görüşürüz kankam by by...CERENİN AĞZINDAN:::
-(İç Ses)Aaaaa tabi ya cemrenin eskiden çok sevdiği çocuğun adıda rüzgardı hatta 4-5 sene çıkmışlardı.Daha sonrada rüzgar denen çocuk cemreyi terk etmişti sanırım anıları depreşti öffffffff anladım anlamadınada çok geç anladın be ceren;-Hiii ateş ben anladım sanırım cemrenin neden gittiğini.
-Neden güzelim??
-Şey cemre bundan 3 yıl önce rüzgar adında bir çocukla sevgiliydi 4-5 sene kadar bir birliktelikleri vardı daha sonrada bu rüzgar.denen çocuk cemreyi aldatmıştı ve bunun sonucunda da ayrılmışlardı oysa cemre onu çok seviyordu bilemiyorum valla....:-(
-Nee yani herşey benim yüzümden mi şimdi??Öf oğlum rüzgar off!!!
-Saçmalama rüzgar ismini değiştirecek değilsin ya saçmalıyorsun şuanda ha nerden bile bilirsin ki sen ayrıca sadece anıları depreşti yani bi şey yok...
Bu olanlardan sonra oyun,film falan yalan olmuştu ve herkez evlere dağılmıştı bende heryeri toplayıp üstümü değiştirdim ve yatağıma yatmıştım ki ateşten mesaj geldi;
-Güzelim kapıyı açsan mı ki acaba??dedi gülerek bende;
-Ne???nediyorsun ateş ne kapısı diye konuşmaktayken yerimden kalkıp şimdiden kapıya yönelmiştim ve ateş;
-Eee kapıyı açta yanına gelip öpüp gidicem diyorum sadece..
-Tamam..dedim ve kapıyı açtım.Karşımda ateşi görünce mutlu oldum tabi ve bana;
-Bugün çok güzel olmuştun ve beee güzelim öp benide gideyim, dedi..
Tam yanağından öpecekken kendini geri çekti ve;-Hayır yataktan değil dudaktan öpmeni istiyorum canım, dedi, vede bende hiç itiraz etmeden dudağından öptüm ve sonrada kapıyı kapatıp gitti.Bende yarım kalan o güzel uykuma devam ettim yarın okul vardı üniversitemin 2.haftasıydı ve ben genede heyecanlıydım çünkü ateşle sevgili olmamın ilk günüydü tabi okuldaki sevgililiğimin ilk günüydü...
BENİM HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER VE BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN HEPİNİZİ ÖPÜYORUM!!!!!!!!! :-P