BEYAZ TAÇLI MELEK

123 7 2
                                    


Sabah olmuştu yataktan kalkar kalkmaz üstümü giyindim dün akşam kızlar evi toplayıp evlerine gitmiş olmalıydılar ki ev bomboştu sadece ben vardım bugün okul vardı ne kadar iç içe ateşle karşılaşmak istesemde ruh halim karşılaşmak istemiyordu çantamı alıp ayakkabımıda giydikten sonra okula yol aldım ateşi karşı kaldırımda yürürken gördüm ve sırf beni görmesin diye yan sokaktan gitmeye karar vermiştim ama sanırım görmüştü çünkü oda benim bulunduğum kaldırama geçerek beni takip etti hemen adımlarımı hızlandırdım ve evet işte okuldaydım bizim kızları elimi havaya kaldırdım ve onlarda bana:


-Aaaaa kızlar ceren geldi bakın,dedi berfin..

-Selam naber kızlar?

-Biz bugün gelmezsin diye düşünüyorduk ama geldin de yani şey şaşırdım daha doğrusu şaşırdık... :)

-Ne!!! saçmalamayın ya bir odun için okulumumu asacağımı sandınız lütfen yapmayın,,, siz beni daha tanıyamadınız mı yaa allah aşkına!!!!!!!

-Yokta yani ne bileyim,,,, dedi sessizce berfin

-Aaaaa hadi ya zombi görmüş masum köylü gibi yapmayın yaa herkez sınıflara canlar cemre şevval hadi sınıfa gidelim... dedim ve sınıfa çıktığımda şok oldum ateş yoktu ama iyide birlikte gelmiştik nasıl olur ya anlamıyorum .. diye içimden geçirirken ateş yanımdan geçti ve bende kısa süreli bir donuşun ardından sırama geçmiştim oturmuştum ben duvar kenarının 2. sırasında oturuyordum ateş ise cam kenarının 2. sırasının en arkasında oturuyordu ve ona her baktığımda bana bakarken yakalıyordum off ama bende ona bakmaktan vaz geçemiyordum ahh en sonunda son dersinde zili çalmıştı eve tek gitmek zorundaydım çünkü sonuçta kızlar her zaman yanımda olamazlardılar ya onlarında ayrı bir yaşamı var sonuçta eve gitmiştim yemek felan derken yatak odama çıkıp yattım ve günün yorgunluğundan olacak ki aniden uykuya dalıverdim..

ATEŞİN AĞZINDAN:::::


Ani bir kararla cerenin evinin anahtarını aldım ayrıca zaten ben cerenin sevgilisiyim bana anahtarını vermeyecekte kime verecekti ki ya eski sevgilimi yoksa sevgililiğimiz devam ediyormu buda bir soru aslına bakarsak....

Olsun ben onu seviyormuyum? KESİNLİKLE,,, ah evet cerenin evine geldik işte diye mırıldandım ve evet allahım çok şanslıyım ya ceren yatmış ohh bee,, dedim ve kapıyı sessizce açtım cerenin yatak odasında olacağını tahmin ederek yatak odasına çıktım ve usulca cerenin yanına uzandım kafasını bana çevirdi nazikçe bende ona doğru kafamı çeviridim ve bir süre orada öylece onu izledim ve daha sonrada evden çıktım ve kendi evime doğru yol aldım eve vardığımda hemen üstümü değiştirdim ve yattım tabi uyumadan önce cerenin başını kaldırıp başına güzel, beyaz bir taç takmıştım aklıma o geldi ve sonunda gülerek uyumuştum......


SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM UMARIM HİKAYEDE YAZAN ŞEYLER SİZLERİNDE BAŞINA GELİR VE UMARIM MUTLU OLUP HAYATINIZIN AŞKINI BULURSUNUZ

NOT: ARKADAŞLAR SİZLERE BİR TAVSİYEM VAR GECE YATMADAN ÖNCE YATAKTAYKEN SEVDİĞİNİZ KİŞİYİ DÜŞLEYİN VE ONUNLA BİRLİKTE YAŞAMAK İSTEYECEĞİNİZ MÜKEMMEL OLAYLAR DÜŞÜNÜN %90 GERÇEKLEŞME İHTAMALİ VAR UMARIM SİZ O İHTİMALİ %100 YAPARSINIZ SİZLERİ SEVİYORUM!!!!!!!!!!!!!

Sınıftaki AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin