ATEŞ VE CEREN YAKIN TAKİPTE

167 10 2
                                    

Sabah olmuştu bu cumartesi yani bugün planı devreye sokuyorduk.Hep birlikte ateşin arkadaşının cafesine gidecektik ancak bundan cemrenin ve rüzgarın haberi olmayacaktı...

Ben hemen cemreyi arayıp;

-Cemre sana bir yerin adresini atıcam oraya gidicez tamam mı maksat gezmek tamam mı???

-Tamam ben zaten dışardayım merkezde buluşalım ordan devam ederiz ha bu arada adres geldi ben merkeze gidiyorum..

-Tamam canım

-Hadi by ceren

-By

Ateşte aynı şekilde rüzgarla konuşup cafeye çağırmıştı..
Kafede buluşmuştuk ben sesli r şekilde;

-Ateş bir dk gelirmisin?Seninle halletmemiz gereken konular var,dedim ve ateşi dışarıya çıkardım.Cafenin her yerinde kamera vardı bizde başka bir odadan onları izleyecektik..Bir anda kafenin kapıları kitlendi tabi benim ateşle haberim vardı..
Bir anda cemre;

-Hey ne oluyor ceeeereeeenn ateeeeeşşş or-da-mı-sı-nız

-Tamam cemre sakin ol ben yanındayım..

-Sen benim ne olarak yanımdasın ki??

-SEVGİLİN olarak ne olarak olacak??

-Evet,haklısın sanırım ben güvendeyim sen yanımdasın..
Bu lafların üzerine kapılar açıldı ve biz ateşle içeriye girdik BİNGOOOOO onları yakaladık hemde suç üstü yaptık bende sonunda dayanamayıp lafa girdim;

-Ne oldu hani aranızda bir şey yoktu pis yalancılar sehtekarlar...

-Pardon kanka ama sizde bizden saklamıştınız ne olduda böyle köpürüyorsun böyle bir hakkın yok bebeğim..

-Hey hey hey cemre hanım benim güzelime bağıramazsın, dedi gülerek ateş sonra bende güldüm
DIDINT DIDINT DIDINT DIDINT
Bana mesaj gelmişti hemen telefonumu aldım ve mesaj ebrudandı mesajda;

-Kanka neredesin bilmiyorum ama eğer dışarıdaysan hemen eve git yarın saat sabah 4'te okul bahçesinde buluşmamız gerek çünkü gezi vermış deniz kenarında ki barakalarda kalacakmışız eve git çünkü;uykunu alman gerek bence neyse öpüyorum.....

Sağol kanka teşekkür ederim hemen eve gidiyim de bari hazırlanayım..dedim ve ateşten beni evime kadar yolcu etmesini istedim é zaten oda büyük bir istekle ve heyecanla kabul etti evimin önüne geldiğimde ise bana yarın seni alırım güzelim güzel giyin (tabi bunları beni sinir etmek istiyordu ve bunu çok iyi bir şekilde başardı da...)

-Ya öylemi Ateş bey o zaman kendine Başka bir güzel bulursun dedim ve tam gidecektim ki beni döndürüp kendine çekti ve öptü hassik.... Öf içimden küfür ettim pardon kendi kendimden özür dilerim ve dalıp gittim.Bir anda ateşin beni kolumdan tutup arabadan indirdiğini fark ettim sonra beni anlımdan öpüp beni öylece orda bırakmıştı ve gerçekten mutlu bir şekilde eve girip yarın için valizimi hazırlayıp Yatağıma yatıp mutlu mutlu uykuya dalıverdim.....

Sınıftaki AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin