Akşam bir sorun olabilir diyerek cemrenin yanında kalmıştım.. Ağladığı için yorulmuştu ve bunun sonucunda deliksiz bir uyku çekmişti..
Sabah kalktığımda cemreyi üstünü değiştirirken gördüm , cemreye:
-Hayırdır kanka nereye???
-Alışverişe gidicem biraz kafamı dinliyim istiyorum..
Hı anladım ii bende geliyim ozaman..
-Yok hayır gelme ben tek gitmek istiyorum yanlış anlama sadece.... anlarsın ya hani ya işte yalnız kalmak istiyorum.....
-Haklısın biraz yalnız kalmaya seninde ihtiyacın var kusura bakma benim hatam... Onu bu kadar alttan almamın sebebi çok net zaten..
-Yo hayır önemli değil...
Ben genede ne olursa olsun üstümü giydim ve cemreyi takip etmeye başladım birden cemrenin bir gelinlikçiye girdiğini gördüm... Elinde bir torbayla çıktı.... Cemrenin nereye gittiğine baktığımda mezarlığa gittiğini fark ettim telefonum çaldığın da ebrunun beni aradığını gördüm telefonu açtığımda:
-Efemdim Ebrucum???
-Ceren naber kanka???
-Ebrum ben seni sonra arıyım mı? Şuanda müsait değil de...
-Bir sorun yok demi?!?!
-Ben seni sonra sana anlatıcam tatlım by by öptüm.
Cemreye baktığımda gelinliği çıkartıp üzerine tuttu. Daha sonra da rüzgarın mezerına dönüp;-Bak aşkım seninle evlendiğimde giyeceğim gelinlik beni de yanına alabilirmisin?!?
Bence alırsın ha.....3 SAAT SONRA
Cemre eve gitmişti bende ondan önce eve girip oturmuştum.Artık ne benim ne cemrenin nede diğerlerinin bir sevgilisi bir aşkı belkide bir umudu kalmıştı.....
Gece yerime yatarken bizim okuldaki garip çocuk aklıma gelmişti. Kütüphaneki kitabı çocukla aynı anda almıştık elleri buz gibiydi.....
Gölgedeyken ve güneşteyken gözlerinin rengi farklıydı acaba ben mi çok abartıyorum yoksa bu normal mi sizce??????Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..
Tamam mı devam mı sizce???!!!?!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıftaki Aşkım
Romanzi rosa / ChickLitFAZLA SÖZE GEREK YOK OKUYUN NÜTFEN VEDE GÖRÜN......