SONU OLMAYAN MEKTUP.....

106 6 2
                                    

Multiplayer'da ceren ağlarken... müziği hemen açmanızı tavsiye ediyorum.....

Jach: Ceren ben.... ben seni en iyisi eve götüriyim zaten yağmur yağıyor ıslanma daha fazla..

Ben:Ama yeter, bana benim yanımda olma diyorsun ama sonra beni bırakmıyorsun, beni takip ediyorsun... Bana ne yapmaya çalışıyorsun sen ha derdin nee senin!!!!????

JACH'İN AĞZINDAN:

Şimdi kızada *benim derdim sensin denmez ki* sessizliği bozup,

Jach: Kusura bakma ama bunu sana söyleyemem.

Ben: O zaman ne olduğunu bilmediğim biriyle görüşmem saçma olur bir daha görüşmesek iyi olur, ya bana gerçekleri anlat ya da benden uzak dur...

Jach: Kusura bakma ama dediklerinin ikisinide yapamam...

Ben: O zaman görüşmek üzere... ha pardon görüşmemek üzere.....

Ceren bunları derken tabikide içim acıyordu ama ona anlatamazdım oooooffffff.....

CERENİN AĞZINDAN:

Ya ama bu iş çok uzamaya başladı ya bana neden anlatmıyor!!!???

Ben: Sen bana inanmıyorsun demi. Diyerek eve gittim

Eve vardığımda başım çok ağrıyordu hemen bir türk kahvesi yaptım ve içmek için salona gidip oturdum. Kahveyi yudumlarken birden kapı çaldığında hemen gidip kapıyı açtığımda karşımda jach vardı hemen:

Ben: Ne işin var burda??!!??

Jach: Ben herşeyi sana.... sana anlatmaya geldim...

Ben: Bana gerçekten anlatmaya geldiysen eğer , içeriye girebilirsin.....

Jach: Tamam o zaman içeriye girmem gerekiyor..

Ben: Pekala...

Jach: Bak senden saklamaya çalıştım çünkü zarar görmeni istemiyorum.. Eğer sen bunu öğrenirsen benden korkarsın bence..

Ben: Anlat da korkup, korkmayacağıma ben karar vereyim ha ne dersin...

Jach: Tamam gel oturalım, dedikten ben tamam manasında kafamı salladım ve oturdum oda tam karşıma oturdu bende...

Ben: Dinliyorum...

Jach: Bak inanırmısın bilmiyorum ama ben...ben... ben bir vampirim ,,, dediği an benim ağzım açık kalmıştı ben tam bir şey diyecektim ki sözüne devam etti..

Jach: Teknede elin kanadığında o yüzden yanından gitmek istedim ben herkesin düşüncesini okuyabiliyorum ama nedense bir tek senin düşünceni okuyamıyorum..... Sen farklısın ya bilmiyorum ama ben sadece seninle mutluyum...

Ceren: Senden korkmuyorum..

Jach: Eminmisin diyerek vampir dişlerini gösterdi..

Ceren: Evet , korkmuyorum çünkü bana zarar vermeyeceğini biliyorum anladın mı??!!??!!

Jach: Yani benden kaçmıycakmısın?

Ceren: Bir şartla..

Jach: Nedir??

Ceren: Beni de vampir yap bana bu şekilde yaklaşamayacağını biliyorum benden uzaklaşmana izin veremem bunu yapamam...

Jach: Benden bunu yapmamı isteyebilirsin ama bunu yapamam eğer vampir olursan insan iç güdülerini kaybedersin ve ben seni bu halinle seviyorum sana zarar veremem bana yapılan bir şeyi sana yapamam.....

Ceren: Ben iyi olucam nütfen.. dememe rağmen jach'in bana bunu yapmayacağını biliyordum yorulduğumuz için odama çıktık ve birbirimize sarılarak uyuduk susadığım için aşağıya inip mutfağa girdim suyu bardağıma koyup içtim odaya ger dönerken salondan bir ses geldiğini anladım bakmak için gittiğimde koltukta birinin oturduğunu fark ettim arkamı dönür jach' e haber veremeye giderken adam önüme hızlıca geldi ve ağzımı kapattı benim gözlerim fal taşı gibi açılmıştı yanımdaki masanın üstünde vazoyu alıp adamın kafasına vurdum tam merdivenlerden çıkarken beni ayağımdan çekip fırlattı... Bende:

Ceren : Aaaaaaaaaaaa ,, kolum kesilmişti adam dudaklarını yalayarak geliyordu ki jach adamın ensesinden tuttu ve çekti adamı dışarı çıkardı ve kavga ettiler daha sonrada adam gitti sanırım adamı tehdit etmişti jach,

Jach bana bakarak.

Jach: Seni uyarmıştım benden uzak dur demiştim.....

Ceren: Hayır sakın böyle düşünme , ben iyiyim ben yaramı sarıp geliyim , dedim ve yaramı sarıp geldiğimde jach yoktu bir not bırakmıştı notta:

SEVGİLİM,

SANA ZARAR GELMESİNİ İSTEMEM BUNU OKUYUNCA BANA ÇOOOK ÖFKELENECEKSİN AMA BAŞKA ÇARAM YOK SENİ SEVİYORUM SANA ZARAR VERİYORUM BU YÜZDEN DE BEN......................................


BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..... :) :) :) :) :)





Sınıftaki AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin