Sabah uyandığımda dünki çocuk hakkında düşünmeye devam ettim bi an kafamı sallayıp "ne oluyo lan bana" dedim yani..Hemen üstümü giydim ve okulun yolunu tuttum
5 SAAT SONRA....
Okul çıkışı hava karanlıktı çünki bir cafeye gidip çay içmiştim..
Yolun ilerisinde tinercileri gördüm.. Hani bende yiğidm ya şimdi illaha o sokaktan gidicem yani tam sokaktan geçicem bir tinerci kolumdan tutup beni geri çekti ve beni duvara yasladı bende bacak arasına bir tekme attım. Adam o acıyla yere yattı ama diğerleri aniden üstüme geldi, o tekme attığım adam çenemden tutup tam beni öpecekti ki aniden o bahsettiğim garip çocuk geldi sonra çenemi tutan adamı geri çekip dövdü. Sonra da diğer adamlara baktı diğerleride yerdeki adamda kaçıp gitti. Bende çocuğa dönüp;Ben:Aaaa şey teşekkür ederim.
Çocuk:Önemli değil ama bir daha kine daha dikkatli ol.
Ben:Sen burda olduğumu nerden biliyordun??
Çocuk:Bilmiyodum ki!
Ben:Tamam o zaman görüşürüz.
Çocuk:Görüşürüz.
Ben:Ha bu arada senin adın ne?!?
Çocuk:Jach sen?!!
Ben:Ceren de seninde ismin neden yabancı??
Jach:Zamanla öğrenirsin.
Ben:Tamam..
Nedense çok heyecanlanmıştım akşam telefonum çalmıştı bir de baktım bilmediğim bir numara Hemen açtım, ebrunun, berfinin şevvalin baharın öldüğünü söylediler ilk telefon şakası sandım ama sonradan baktığımda ise herşeyin gerçek olduğunu anladım..Cemre desen yurt dışında kaldın mı tek başına Ceren...
3 YIL OLMUŞTU.....
Artık üniversite bitti bu hayatta tek yaşamayı öğrendim artık..
Biraz gezmek için dışarıya çıktım. Edward'ı gördüm ve Hemen seslendim.
Ben:Selam Edward..
Jach:Selam şuan müsait değilim daha sonra konuşalım.
Ben:Aman banane be hiç konuşmayalım tipe bak allah allah.
Dedim ve bir şey söylemek için arkamı döndüğümde birden yok olmuştu çok garip bi çocuk ben bu kadarını hiç görmedim.....
ARKADAŞLAR HİKAYEYE DEVAM MI YOKSA YENİ BİR SERİ Mİ OLSUN.....