Arkadan duyulan o ATEŞ diye haykıran kıza dikkatlice bakıyordum ki kız bana o anda;
-Şit kız!!!!!
-Benmi?
-Yok ben
-Ovvvvv ateş bey sevgiliniz gelince süt dökmüş kedi gibi oldunuz bakıyorumda hani beni öpücekdiniz yoksa sevgilinizin gelişinden mi korktunuz oyy kıyamam ama ben öpücüğümü isterim.
Sırf o kas yığınının sevgilisiyle arasını bozmak için uğraşıyordum çünkü beni cins etmişti biliyorum beni ilgilendirmezdi ama sırf amacımız gıcıklık. Diyerek lafa dahil oldu ateş bey;
-Ah aşkım sen şu deli kıza bakma o yalan söylüyor senin o buğday tenin varken ben o un rengindeki kıza mı bakacağım saçmalama allah aşkına yaaa
(Ateş oğlum kendi kendini çarptıracaksın haa un rengi dedin ya kıza oysa onun o pamuk gibi yumuşak olan koluna dokunmak ne büyük bir şans sen biliyormusun neyse kıskandıralım şu güzeli maksat eğlenmek..)
-Ah haklısın bebeğim..
Neeeeee bebeğim mi nasıl bir laf o ya öyle offf şu kızı biri öldürsün yada boşverin ya başka biri öldürmesin bırakında ben öldüreyim.....
-Ah aşkım bu kızın adı ne?
-Ovvvvv bebeğim neden ona soruyorsun madem benim adımı merak ediyorsun ozaman bana sorsaydın ya bebeğim..
Aslında kızı biraz uyuz etmekti amacım.Bende az çakal değilim haaaa.;-)
-Öylemi peki ozaman adın nedir?
Tam adımı söyleyecekken Ateş lafa daldı ve
-Şey ben seninle bi şey konuşmak istiyorum aslında, simay ben senden ayrılmak istiyorum kusura bakma ben seni sevmiyorum ben başkasına aşığım tamam mı...
Ben bu olanlara inanamayıp gülmemek için kendimi zor tutarken kızın ağlayarak gittiğini fark ettim ve ateşte ardından baka kalmıştı ve bende yarım kalan kahkahamı rahatlıkla attım ve en sonunda ateş bana doğru baktı ben tamda bana kızacak zannederken
-Çok mu hoşuna gitti yoksa bana mı aşıksın güzelim.....
-Ay senin için ölüyorum ateş bir bilsen varya...
-Gerçekten mi?
-Ben sana boşuna demiyorum bay Ego diye saçmalıyorsun yoksa duygularına karşılık mı bekliyorsun?????
-Olabilir.....
Olabilirmi bu cevabı duymayı beklemiyordum açıkçası biraz fazla şaşırmıştım yüzümün kızardığını farkettim ve bir çocuk sınıfın kapısından içeriye girip öğretmenler toplantısı uzadı için herkes evlerine gidebilirmiş arkadaşlar diyince çok mutlu oldum tam çantamı almaya gidiyordum ki ateş kolumdan tuttu ve kulağıma yaklaşıp beni tanımak istersen yarın yani cumartesi sabahı saat 08.00'da kolonideki parka gel seni bekleyeceğim hem belkide merak ettiğin şeyleride sorabilirsin...
diye dedikten sonra servise binip evine gittim ve neşeli bir yemeğin ardından sıcak yatağıma kavuştum....Evet arkadaşlar bir sonraki bölüme görüşmek üzere sizleri öpüyorum.... ;-)