Sabah kalktığımda dün okulda yaşadığım şeyler nedeniyle hiç bir şekilde yataktan kalkmak istemedim. Nasıl oldu anlamadım ama bugün okula 1 saat kala uyandım ben her zaman geç kalırdım ama bugün 1 saat erken uyandım valla bazen kendi kendime şaşırıyorum..
Hemen üstümü giyindim bir miktar para aldım ve evden çıktım okula vardığımda sabah kahvaltı yapmadığım için hemen kantine gittim ve bir kahvaltılık menü söyledim,, kahvaltı tabağımı alır almaz hemen bir masaya oturup yemeye başladım yemeğin tam ortasındayken ateşin arka kapıdan geldiğini gördüm ve onunla bir dialoga girmek istemediğimden hemen yemeğimin artanını artıklar kısmına bıraktım ve hızlı adımlarla dolabıma koştum...
Dolabımda üzerinde anahtar olan bir not vardı notun üzerinde:
AFFETMEK GEÇMİŞİ DEĞİŞTİRMEZ:
AMA GELECEĞİN ÖNÜNÜ AÇAR
Bu ne demekti ki şimdi oovvvv yeter ama ya sıktı ha gene kesin %100 bunu ateş koydu buraya ee ne duruyoruz gidip öğrenelim bakalım neyin nesiymiş diye iç sesimle konuşuyordum hemen sınıfa gittim ve ateşin yanına gidiyordum ateş sırasında oturuyordu ve bende ateşin yüzüne doğru eğilip:
-Sen bu notu dolabıma koyarak ne yaptığını sanıyorsun haaa ya ben seni affetmek istiyorum ama benim seni affetmem için bana bir neden vermiyorsun ki ya seni affetmem için bir şeyler söyle mantıklı bir şeyler.....
-Daha ne söylememi bekliyorsun ben sana en mantıklı ve en gerçekçi şeyi söyledim..
-Ya neyi söyledin neyi!!!!!!!!!!-SENİ SEVDİĞİMİ,, dedi ve ayağa kalkıp beni kendine çekip öptü sanırım bu sebepler onu affetmem için yeterli bir sebep..
Ateş beni öperken sınıfın kapısından rüzgar ve cemre de bizi görüp birbirlerine bakarak güldüler ve birbirlerine sarıldılar
Ateşten kendimi çekip;-SENİ SEVIYORUM VE SENİ AFFEDİYORUM
Dedim ve ateşte beni kucağına alıp döndürdü sonrada beni geri yere bıraktı ben ona alaycı bir tavırla:-Eğer beni bir daha aldatırsan yumruklarımı suratında bulursun anladın mı???
Oda bana:
-Ben seni hiç aldatmadım ve aldatmıycam dedi bende ona sarıldım ve benim evime geçtik yani biraz dersleri asmıştık ama olsun benim evimde hiç yemek yemeden benim yatağıma uzandık ben ateşin kalbinin üzerinde yani göğüsünün üzerinde uyurken o bana bakıyordu daha sonra ateş uyuya kalmıştı bende başımı kaldırıp ona baktım ve gülmeye başladım sonra zaten bende uyuya kalmışım...
ARKADAŞLAR SİZLERE BİR TAVSİYEM VAR YENİ BİR KİTAP BU KİTABI OKUMANIZI İSTİYORUM
KİTABIN ADI: YENİ KIZ
KİTABI YAZAN: CemreStler
Kitabı tanımanız için kapağını anlatıyorum kitabın kapağında sarı saçlı bir kız var.....
İnşallah okursunuz ben beğeneceğinizi düşünüyorum.....